2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    Han nahi
    Parte-hartzailea

    :)

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    selam  :)
    Jakina, Turkiatik oso desberdina da, baina ez dugu ohitzen beste zaintzailerik.
    Aksarayn nago, zein hiria zara

    Agurrak Dilek Han,
    Biak ofizialki foroan hizketan ari gara😂 baina nor zen hemen duela hilabete batzuk. Gaur egun, leku hau moreko fruitu bihurtu da eta ez da jende gehiago geratzen. Ez dela etorri uste dut. Esmirnatik eskatu nuen.

    Han nahi
    Parte-hartzailea

    :)

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Kaixo, egia esan, guztiek ez dute bisarik. Uste dut pazientzia izango luketela eta ni bezala itxaron beharko luketela 😉

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Istanbuletik azaroaren 4an, abenduaren 5ean, eskaera egin nuen, gutun bat bidali zitzaidan emazteari, eskatutako dokumentuak apur bat gehiegi ziren Istanbulen bizi ginelako 3,5 urtez, hau da, gure lehentasuna osasun arazoengatik izan zen.

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Bitartean, gutun bidez kontaktua iqstendi da. Bidaliko dugun eguna urtarrilaren 13a da, Beharrezko dokumentuak
    6 hilabeteko soldata oinarria
    Errenta ziurtagiria
    Erretiro egoera erakusten duten agiriak
    Azken 5 urteetako lan dokumentuak
    Ostatu egoeraren errentamendu kontratua
    Egoitza agiria
    Negozioen antolaketa

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Ez da over baino gehiago
    Azaldu zergatik itxaron duzu orain arte eskaera egiteko
    Dena den, goian idatzi nuen egunean bidali eta bidali genuen.
    Urtarrilaren 24an, berriro eskatu ziren agiriak
    Deskribatu nola ibili zinen igarotako denboran
    Eta Alemania sarrera eta irteera datak
    Datorren astean bidaliko dugu, ikus dezagun zer gertatzen den

    cns24
    Parte-hartzailea

    Kaixo
    Bisa eskatu nuen abenduaren 5ean, 55. egunean nago, jarraitu itxaroten 😔

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Kaixo, pazientzia nahi dut
    Zaila da itxarotea

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Istanbuletik azaroaren 4an, abenduaren 5ean, eskaera egin nuen, gutun bat bidali zitzaidan emazteari, eskatutako dokumentuak apur bat gehiegi ziren Istanbulen bizi ginelako 3,5 urtez, hau da, gure lehentasuna osasun arazoengatik izan zen.

    Lehenik eta behin, sendatu laster,
    Gure eskaera datak berdinak dira. Kontsulatuak bakarrik dira desberdinak. Zure mezua ikusi arte, nire hitzordura aurkeztutako guztiak desagertu egin direla pentsatu nuen. Zure egoera nahiko korapilatsua dela dirudi. Gutuna ikusi gabe onarpena lortuko duzula espero dut.

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko bai, nahastuta nago
    Uste dut jende asko dagoela azaroan ezin joan baina ez larritu.
    Ez dut uste azken gutuna izan denik, ez dute ez baieztapenik ez errefusaziorik bidaliko

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Lehenik eta behin, sendatu laster,
    Gure eskaera datak berdinak dira. Kontsulatuak bakarrik dira desberdinak. Zure mezua ikusi arte, nire hitzordura aurkeztutako guztiak desagertu egin direla pentsatu nuen. Zure egoera nahiko korapilatsua dela dirudi. Gutuna ikusi gabe onarpena lortuko duzula espero dut.

    Esan duzun bezala, egoera korapilatsua ez baduzu, normalean atzerriko sukurtsaletik erantzuna jaso ohi duzu bi astetan eta onarpena lortuko duzu.
    Albiste onak jaso eta zure ezkontidea ezagutuko duzula espero dut

    cns24
    Parte-hartzailea

    Kaixo, pazientzia nahi dut
    Zaila da itxarotea

    Kaixo, pazientzia nahi dut
    Zaila da itxarotea

    Teşekkür ederim inşallah sizinki de bir an önce olumlu sonuçlanır.

    cns24
    Parte-hartzailea

    Eşim iki kez yabancılar şubesini aradı kağıtlarım gitmemiş Türkiye de işlemler yavaş sürüyo evraklarıniz gelir gelmez size ulaşıcaz denmiş. Bende bir buçuk ay dolunca konsolosluğu mail attim geri dönüş yapılmadi. İnşallah en kısa zamanda onay alırız beklemek çok zor😒

    Northyyy
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko, insha'Allah, zurea positiboa izango da lehenbailehen.

    eskerrik
    Hobe dena, uste dut garrantzitsuena osasuntsu eta baketsu izatea dela, gure bikotearekin batera egotea, bizitza borrokaz betea dago, denbora aurrera doa

15 erantzun erakusten - 511etik 525ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.