2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Orduan, ziurrenik helmugaren araberakoa izango da. Zure bisa jorratzen duen eskualdearen dentsitateak zuzenean eragin dezake irteera prozesuan. Regensburgera joango naiz, lagun batek esan zidan biztanleria handirik ez egoteak nire bisaren abiaduran eragina izan dezakeela.

    Pozik nago zuregatik. Jainkoak lagun diezaiela bisatuaren zain zailtasunak dituzten anai-arrebei..
    Urriaren 30ean Istanbulgo Kontsulatu Orokorrean eskaera egin nuen.
    Azaroaren 29an mezu elektroniko bat jaso nuen, abenduaren 17an kontsulara etortzeko eskatuz bisari buruzko zenbait arazo argitzeko. :( Bisaren zain zegoela, gutuna iritsi zen. ea zer gertatuko den

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Aukera ona da galdeketa egitera deitzeko. Zure ezkontideak abenduaren 17an atzerritarren bulegora joan beharrari buruzko mezu elektronikorik edo mezurik jaso al du?

    @Merve

    Aplikazioan zure telefono zenbakia eman baduzu, mezu bat jasoko duzu telefonoan kontsulatuak bidali bezain laster. Jarraipen-zenbakiarekin jarraitu dezakezu hortik. Izmirera etxeko kargaren bidez iritsi zen. Mezu bat iritsi zen zama iritsi bezain laster. Handik jarraitu nuen jarraipen-zenbakiarekin eta 1 egunean iritsi zen. Zentrotik ere joan eta erosi nuen, galduko zuten beldur nintzen. :D

    Ez, oraindik ez da joan, kuriositatez zain gaude.! Uste dut horrelako egoerek azterketa gurutzatzera eramaten dutela.

    aras.xnumx
    Parte-hartzailea

    Axola ez bazaizu, parteka ditzakezu galderak? Ni ere iritzi berekoa naiz, azterketa gurutzatua egon daitekeela pentsatuz, baina nire emazteak ez zuen gutunik edo e-mailik jaso, ez zioten deitu, oraindik hitzorduaren dataren zain nago, goazen ikusi..

      Emaztearengana ere joango da, azken egunera arte utziko dute, prestatu zaitez, nire emaztearengana etorri zen lehenengo, egun 1erako deitu zidaten, bihar etortzeko esanez.

    zuzuduru
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak, 25ean joan zen eta jakinarazpen bat bidali zidan ezagutu ginela adieraziz. Ez naiz joango, dokumentuak oraindik ez dira joan, meategia aurkituko dute.Alemanak mundu honetan ezagunak izan behar dira beren letargiagatik, ez euren lan gogorragatik.Pazientzia handia nago, nola eutsi?

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    8)

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Pozik nago zuregatik. Jainkoak lagun diezaiela bisatuaren zain zailtasunak dituzten anai-arrebei..
    Urriaren 30ean Istanbulgo Kontsulatu Orokorrean eskaera egin nuen.
    Azaroaren 29an mezu elektroniko bat jaso nuen, abenduaren 17an kontsulara etortzeko eskatuz bisari buruzko zenbait arazo argitzeko. :( Bisaren zain zegoela, gutuna iritsi zen. ea zer gertatuko den

    Amin insallah. Diliyorum ki hepinizin en kısa sürede vizesi onaylanır ve sağ salim gideceğiniz yerlere gidersiniz. Allah sabır versin demiyorum, allah bekletmesin diyorum en doğru temenni bu insallah hayırlısıyla tez vakitte gelsin ki sabıra ihtiyacınız kalmasın

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Aukera ona da galdeketa egitera deitzeko. Zure ezkontideak abenduaren 17an atzerritarren bulegora joan beharrari buruzko mezu elektronikorik edo mezurik jaso al du?

    @Merve

    Aplikazioan zure telefono zenbakia eman baduzu, mezu bat jasoko duzu telefonoan kontsulatuak bidali bezain laster. Jarraipen-zenbakiarekin jarraitu dezakezu hortik. Izmirera etxeko kargaren bidez iritsi zen. Mezu bat iritsi zen zama iritsi bezain laster. Handik jarraitu nuen jarraipen-zenbakiarekin eta 1 egunean iritsi zen. Zentrotik ere joan eta erosi nuen, galduko zuten beldur nintzen. :D

    Eman zidaten eranskailu moduko bidalketa-papera begiratu eta bi zenbaki eman nizkiela ikusi nuen. Hain nago pazientziarik ezen, deitzen badute, joango naiz hartzera, hain gertu nago kontsulatutik. Baina bai, oraindik bidali eta inprimatuko da, nork daki noiz, jendea animatzen da, pasaporte hori jaso arte ez dago atsedenik, ulertzen zaitut 😄

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Prozedura juridikoaren prozesua aldatu egin daiteke pertsona batetik bestera.
    Uste dut ezkondutako ezkontidearen herritartasuna, bere lanbidea, biziko zaren hiria, aurretik ezkondu bazara zure ezkontzak eta zure seme-alaben egoera oso eraginkorrak direla zure bisa onartzeko prozesu hau luzatzeko edo laburtzeko. .
    Arreta jartzen baduzu, Mervewerhlin izeneko foroko jarraitzaileak adierazi zuen euren lehen ezkontza izan zela, leku txiki batean biziko zirela, bere senarra EBko herritarra zela eta Danimarkan ezkondu zirela. Uste dut faktore horiek guztiak abantaila bat izan zirela beraientzat eta horregatik onartu zituzten bisatuak denbora gutxian.

    Bai, zalantzarik gabe faktore guztiak dira. Ondo gogoratzen badut, @almanyafatihi-k esan zidan bizi naizen hiriak 4 mila biztanle dituela. Era berean, hiri oso txikia da eta izapideak egiteko aukera dago atzerritarren bulegoan hitzordurik jarri gabe. Atzerritarren bulegoa oso handia den arren eta langileak dituen arren, oso posible da transakzioak hitzordurik gabe kudeatzea. Horregatik uste dut azkarrak direla

    Horrez gain, erakundearen eta ezkontzen diren pertsonen egoera ere kontuan har daitezke.Noski, ez zaitut engainatu nahi, baina hala bada, nire ezkontidearen egoera eta soldata espero duten gutxieneko mailatik gora daude. Bera ere alemaniar herritarra da jaiotzez eta bere aitak estatuko goi erakunde batean lan egin zuen denbora luzez.
    Guk ez dugu alokairurik ordaintzen bizi garen etxea, bere aitonaren etxea denez, beraz, nire diru-sarreren agiriak ez dit gasturik ageri.
    Ez dugu adin-desberdintasunik eta hau bai gure lehen ezkontza da.
    Eta prozesu honetan, 10 aldiz baino gehiago bisitatu genuen elkar eta horregatik, Schengen bisak iraungi nituen.
    Eta esan bezala, joan naizen eskualdea jendez gainezka ez egoteak fitxategiaren abiaduran eragina izan dezake.

    Hau da nire informazioa. Ez dakit eraginik duen, baina bereziki prozesu hau pasatu dutenentzat, pasatuko direnentzat edo gai honi begirada bat ematen ari direnentzat idatzi nahi izan dut. Aurkeztu ditudan dokumentuen edukia eta bete ditudan inprimakien informazioa norabide horretan doaz. Bisa guztira 15 eguneko epean onartu zen. Ez dakit idatzi dudan informazioak bisa abiadurari zuzenean eragin dion. Baina oraindik ez dago kontsulatutik bidalitako zamarik eta ez dut mezurik jaso. Garapen berririk badago, zalantzarik gabe partekatuko dut.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Bai, zalantzarik gabe faktore guztiak dira. Ondo gogoratzen badut, @almanyafatihi-k esan zidan bizi naizen hiriak 4 mila biztanle dituela. Era berean, hiri oso txikia da eta izapideak egiteko aukera dago atzerritarren bulegoan hitzordurik jarri gabe. Atzerritarren bulegoa oso handia den arren eta langileak dituen arren, oso posible da transakzioak hitzordurik gabe kudeatzea. Horregatik uste dut azkarrak direla

    Horrez gain, erakundearen eta ezkontzen diren pertsonen egoera ere kontuan har daitezke.Noski, ez zaitut engainatu nahi, baina hala bada, nire ezkontidearen egoera eta soldata espero duten gutxieneko mailatik gora daude. Bera ere alemaniar herritarra da jaiotzez eta bere aitak estatuko goi erakunde batean lan egin zuen denbora luzez.
    Guk ez dugu alokairurik ordaintzen bizi garen etxea, bere aitonaren etxea denez, beraz, nire diru-sarreren agiriak ez dit gasturik ageri.
    Ez dugu adin-desberdintasunik eta hau bai gure lehen ezkontza da.
    Eta prozesu honetan, 10 aldiz baino gehiago bisitatu genuen elkar eta horregatik, Schengen bisak iraungi nituen.
    Eta esan bezala, joan naizen eskualdea jendez gainezka ez egoteak fitxategiaren abiaduran eragina izan dezake.

    Hau da nire informazioa. Ez dakit eraginik duen, baina bereziki prozesu hau pasatu dutenentzat, pasatuko direnentzat edo gai honi begirada bat ematen ari direnentzat idatzi nahi izan dut. Aurkeztu ditudan dokumentuen edukia eta bete ditudan inprimakien informazioa norabide horretan doaz. Bisa guztira 15 eguneko epean onartu zen. Ez dakit idatzi dudan informazioak bisa abiadurari zuzenean eragin dion. Baina oraindik ez dago kontsulatutik bidalitako zamarik eta ez dut mezurik jaso. Garapen berririk badago, zalantzarik gabe partekatuko dut.

    Bide batez, zorionak.Onarpena jaso duzue, zorionak. Espero dut lehenbailehen Alemanian zure familiarekin elkartzea. :)
    Espero dut gertatzea gure bihotz erdia hemen eta erdia han itxaroten dugunoi.  :)

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Bide batez, zorionak.Onarpena jaso duzue, zorionak. Espero dut lehenbailehen Alemanian zure familiarekin elkartzea. :)
    Espero dut gertatzea gure bihotz erdia hemen eta erdia han itxaroten dugunoi.  :)

    Çok tesekkürler Amin insallah en kısa sürede sizlerinde güzel haberlerini bekliyorum dört gözle insallah sıkıntısız alırsınız daha fazla beklemeden

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Goiko lagunei idatzi nien bezala, joango zaren hiriko atzerritarren adarra lanpetuta badago, gauzak luzeagoak izan daitezke. Gabonak 15 egun datoz, beraz, urtarrila izango zela esan zuten. Alemaniarrak ez dira oso langileak edo oso letargikoak. Behar bezain gogor egiten dute lan. Ez gehiago ez gutxiago. Turkian, gogor lan egiten duzu edo ia ez duzu lan egiten. Hona etorri nintzenetik, ez dut inoiz 10 minutu baino gehiago itxaron gobernuko bulego edo ikastaro baterako. Turkian joaten naizen tokira, erraz eser zaitezke ilaran ordu 1 eta 30 minutuz, ofizialaren irrintziak entzuten. Arrazoiren batengatik, sistema beti matxuratzen da. Ofizial laguntzailea etortzen da eta esamesak egiten ditu ordu erdiz. Zoaz hona, cracking prozesua egiten dute eta kanpora bidaltzen zaituzte. Bermatzaileak izateagatik, dokumentu guztiak behar bezala entregatzea nahi dute. Adibidez, banku batzuei lineako saioa hasteko kodea eskatzen diezu eta bi asteren buruan postaz bidaltzen dizute. Turkian urrun dago banka. Gainera, administrazio elektronikoa gauza zoragarria da. Dokumentu asko sar zaitezke ilaran itxaron gabe. Hemen ez dago horrelakorik. Dokumentu bakoitzeko, erakunde horretatik atera behar duzu. Alemaniak ezin al du aldatu administrazio elektronikoa bezalako sistema batera? Noski, 2 egunez lan egingo balute, gurea baino 2 aldiz hobea den sistema bat sor lezakete. Baina alemaniarrek hainbeste maite dute informazio pertsonala babestea, non oraindik PayPal erabiltzen dutela erosketak egiteko kreditu-txartelen ordez, eta are gutxiago euren informazioa Interneten jartzea. Kreditu txartelaren informazioa erabiltzen dute eta ezabatzen dute. Ia mundu osoa kalez kale bisitatu daiteke Google Earth bidez, baina Alemanian ez dago eskuragarri. Arrazoia da Google-k nire etxea ez erakusteagatik kexa asko daudela. Azkenik, Google-k ezin izan zuen eutsi eta Alemaniako Google Earth eskualdeak kendu zituen.

    Rammsteinek badu Alemaniarako oso egokia iruditzen zait abesti bat.
    ''Will dich lieben und verdammen'' itzultzen da ''Maite eta gorrotatu nahi zaitut''. Alemaniarako egokia den abestia iruditzen zait. Horregatik, hona etortzen diren turkiarrek beti maite dute edo gorrotatzen dute erditik.

    Onena da, noski, zuk zeuk erabaki behar duzula hona etortzen zarenean. Nire aholkua beste lagunei hemen iruzkinak irakurtzea eta aurreiritzirik ez izatea da.

    Atzerritarra zara hona etortzen zarenean, baina Turkian baino askoz gehiago errespetatzen zaituzte. Jatetxe eta kafetegietara joaten zaren gobernu-erakundetik. Askoz zerbitzu hobea ematen dute. Dena askoz kalitate hobea da. Espero dut denok bisa ahalik eta azkarren eskuratzea eta maite dituzunekin elkartzea.

    Gainera, beti hitz egiten da hona etorri ondoren 360 gradu aldatu ziren ezkontideez. Dena den, ezkondu gabe eta zure aurrean dagoen pertsona ezagutu eta hona Alemaniara etortzen saiatu gabe ematen baduzu, normalean etsipenean amaitzen da. Hori gertatzen da, oro har, jatorri turkiarra duten Alemanian jaiotako ezkontideekin. Arazo hau ez da hain ohikoa alemaniar batekin ezkontzen diren turkiarrentzat eta adin aldea ez da horrenbestekoa.

    Idatzi dudana ez da zutaz, hona etortzean gerta daitekeenaz baizik. Aldirik zailena bisa itxaroteko epea da. Estresa aterako den ala ez. Duela 5 hilabete itxaroten nengoela, estresatuta nengoen: "Errazena bisa baten zain egotea da, benetako arazoak hara iristean hasiko dira". Konturatu nintzen benetan nolako estresa alferrik galtzea den. Zailena bisa da. Errazena MAITE ZAITUEN zure ezkontidearengana hona etorri ondoren hasten da. Zure plana alemana ikastea eta haien kulturaren arabera bizitzea izan behar du. Oso eroso bizi gaitezke alemaniar bat bezala gure kultura galdu gabe. :)

    @Merve

    Zure ezkontideak soldata ona badu, leku bat baduzu, ez dago adin-desberdintasunik eta zure lehen ezkontza da, %100eko bisa onartzea da. Jende asko dago hemen beti dibortziatu eta ezkondu eta akordio bidez ezkontzen saiatzen direnak. Horregatik jendeak arretaz aztertzen du. Azkenera arte ikertzen ari dira. Baina dena behar bezala eta zintzotasunez egiten denean, leunki onartzen da.

    Lehenik eta behin, familia biltzeko bisatua lortzeko prozesuaren inguruko iritziak partekatzen diren foroa da. Asko kezkatzen ninduen visa bat zeukan eta gaur egun Alemanian bizi zen norbait gaiz kanpoko adierazpen oso kezkagarriak, zatitzaileak eta probokatzaileak egiten ari zirelako.
    Şöyle ki  : '' Birde buraya geldikten sonra 360 derece değişen eşlerden bahsedilir hep. Zaten sen evlenmeden karşında ki kişiyi tanımadan böyle bir adım atıp buraya sadece Almanya'ya gelmek için uğraşırsan genelde sonu hep hüsran ile sonuçlanıyor. Bunu genelde eşleri Türk asıllı Almanya doğumlular çok yaşıyor. Yaş farkı çok olmayıp bir Alman ile evlenip gelen Türkler için bu sorun daha az oluyor. ''

    Hauxe esan nahiko nuke zure esaldiei erreferentzia eginez:

    Ez zara guztion ezkontzari buruzko epaiketa egin dezakeen pertsona edo erakunde bat. Ez da inoren kontua etsipena izan ala ez. Ezta behar. Ez dago inoren lekua adin ezberdintasuna duten pertsonen ezkontzak eta nazionalitate ezberdineko edo bereko ezkontzak ebaluatzea edo alderatzea. Mesedez, kontuz ibili zure hitzekin.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

      :D

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Hemengo jendea laguntzen saiatzen ari gara.

    Esan nahi dudana da ezkontza faltsua eta errezeloa bada, Alemaniak hori ulertzen duela eta baztertzen duela. Horregatik, jende gehienak hau egiten du eta euren ezkontideak asko aldatu direla komentatzen dute. Ezagutu ditudan ia pertsona guztiek, turkiar jatorriko herritar alemaniarrak eta turkiarrekin ezkontzen direnek beti izaten dituzte arazoak. (Salbuespenak salbuespen). Eta Alemania gutxiesten dute. Gertaera bat adierazten ari nintzen. Ezin dut gogotik astindu. Ez daukat inoren ezkontzan zer esanik. Irakurri arretaz esan nahi dudana.

    Bisa itxarote prozesua da zailena eta dena errazagoa izango dela esaten dut ateratzen denean. Behar izanez gero, ez duzu irakurri edo iruzkintzen. Bisa eman aurretik ere aholkuak ematen ari zara nazioari. Irten ondoren, zuk ere idatzi dezakezu. Beraz, ez galdu.

    Zuk zeuk esandako esaldiak partekatu ditut. Noski, okerrak iruditzen zaizkidan baieztapenei erantzungo diet.
    Ez ahaztu esan duzuna eta gero saiatu zure burua justifikatzen.
    Ezagutzen nituen gaietan jendeari laguntzen saiatu nintzen (ez entzuleak). Ez dut inoiz inori aholkuak ematen orain arte. Bakoitzaren borondate askea errespetatzen dudalako. Nire aholkua: zure egokitzapen-prozesutik igaro, alemana ama-hizkuntza gisa bereganatu eta herrialdeko gai politiko eta soziokulturalak menperatu ondoren, prozesu honek ez du 5 hilabete, agian 5 urte beharko, eta zuk hona etorri eta herrialdeari buruzko iritzia eman dezakezu.
    egitea gomendatzen dizut.
    Ez bota zure barnean pilatu duzun gorrotoa hemengo jendeari.
    Ireki eta irakurri hitzez hitz idatzi duzun iruzkina.Ulertuko nauzu😉

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Buruan izan dudan beste galdera bat partekatu nahiko nuke. Momentu honetan ez naiz ostatu kontsulaturari eman nion helbidean. Taksimetik gertu dagoen toki batean bizitzera behartuta nago. Posible al da nire helbidea aldatzea edo kontsulara joan eta jasotzera? Inork ba al du gai honi buruzko informaziorik? Alemaniak onartu zuen, baina ez daukat kontsulatuko informaziorik.Pasaportea zalantzan jarri zidaten eta oraindik ez dut bidalketarik ez duen informaziorik aurkitu. Uste dut kontsulatuak ez duela lanean astelehenera arte. Ea trukatzeko edo hartzera joateko aukerarik dudan galdetzen ari naiz. Asko eskertuko nuke dakien norbaitek partekatzea, eskerrik asko.

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Buruan izan dudan beste galdera bat partekatu nahiko nuke. Momentu honetan ez naiz ostatu kontsulaturari eman nion helbidean. Taksimetik gertu dagoen toki batean bizitzera behartuta nago. Posible al da nire helbidea aldatzea edo kontsulara joan eta jasotzera? Inork ba al du gai honi buruzko informaziorik? Alemaniak onartu zuen, baina ez daukat kontsulatuko informaziorik.Pasaportea zalantzan jarri zidaten eta oraindik ez dut bidalketarik ez duen informaziorik aurkitu. Uste dut kontsulatuak ez duela lanean astelehenera arte. Ea trukatzeko edo hartzera joateko aukerarik dudan galdetzen ari naiz. Asko eskertuko nuke dakien norbaitek partekatzea, eskerrik asko.

    Merve andrea, A1 azterketan UPS zamari helbide okerra eman nion. Emaitzak atera aurretik, UPS-i deitu nion eta helbidea jaso nahi nuen beste helbide batera aldatu nuen. Gauza bera egin dezakezula uste dut, utzi iezadazu jakin nahi baduzu.

15 erantzun erakusten - 331etik 345ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.