2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    infernua
    Parte-hartzailea

    Lehen 3-4 asteak igarotzeak arazoa azkartu dezakeela uste dut. Ez dago galdetzeko beldurrik. Ez dago zure prozesua moteltzeko modurik norbaitek galderak egiten dituelako.

    Zurrumurru baten arabera, eman diezaiogun honi azken bisa fitxategia eskuarekin bultzatuz. gure lana eta saiakera irakasten dizkigu, agian horregatik gure beldurrak

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    bai, 39. eguna gaur da. Alemaniako atzerritarren unitateko emakumeari mezu elektroniko bat bidali nion. Alemaniatik onartu zutela adierazi zuten. inork ba al daki zenbat denbora beharko den orain Turkiako kontsulatuaren berri jasotzeko?

    Badakit onarpena jaso ondoren, zure bisa aste 1 edo 2 barru iritsiko zaizula.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

      :D

    infernua
    Parte-hartzailea

    Zurekin topo egiten duten ofizialak oso ulergarriak direla dirudi. Atzerritarren paperezko egoerari buruz galdetu nahi dugunean, bulegoan dauden funtzionarioek oker egin dezakete guri egin bezala. Are gehiago, esan dezakete zure bisaren onarpena berandu iritsiko dela tematzen bazara. Bide batez, 43 egun igaro dira eskaera egin nuenetik. Ezin dut mezu elektronikorik ere bidali, atzerritarren adarreko ofizialak horrela hitz egin baitzion emazteari.
    Zuk bezala beste mezuak bata bestearen atzetik bidaltzen baditugu, seguruenik urtebete itxaronaraziko gaituzte.
    Ez jarri harremanetan 90 eguneko epea amaitu baino lehen, lagunak, zure prozesua luza daiteke.

    Han egongo bagina, 50 aldiz konponduko genuke. Zoritxarrez, beldur handia dute han zerbait galdetzeko.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    :D

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    :D

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

      :D

    infernua
    Parte-hartzailea

    Benetan ulertzen ditugu. Baina enpatia puntuan, ez du islatzen inork 90 egunetan izapidetzeko fitxategirik ez duenik. Eskaerak (errefuxiatuak-asiloa eta antzekoak) 15 egunetan amaitzen diren bitartean, zergatik atzeratu da familia bateratzea horrela? Bada, batez ere, bisak Turkiako herritarrei ematen dietela. Egokitzapen onena eskaintzen dute

    ucrexnumx
    Parte-hartzailea

    Gau on, lagunak, zuekin bat egin berri dut. Foroa nahiko ediyorum.eş jarraitu dut Alemaniako herritarra sei urte direla eta Turkia yaşıyoruz.ailev arrazoi guztiak direla eta Turkia Alemaniako likidazioa nire emaztearen haurdunaldiko 6 aste haurdunalditik, Alemaniatik hasita daramadan ögrendik. oso pozik gaude lagunduko badiguzu. Zer nolako laguntza jaso dezakegu Alemanian? Herritar alemaniarrak jaiotako haurraren bidez elkarretaratzeak Haurdunaldiko 5. hilabetetik aurrera posible dela uste dut, hitzordua hartu behar al dut orain?
    Non eskatu behar du emazteak Alemanian?
    Alokairu hobaria?
    Eşya yardımı? Vs…. neler yapmalıyız? Şimdiden herkese cevapları için teşekkür ediyorum.

    selimqk57
    Parte-hartzailea

    Lagunak, nire pasaportea gaur bidali dute. Informazioa partekatuko dut iristen zaidanean.
    Azaroaren 7a da nire eskaera egiteko epea.

    infernua
    Parte-hartzailea

    Lagunak, nire pasaportea gaur bidali dute. Informazioa partekatuko dut iristen zaidanean.
    Azaroaren 7a da nire eskaera egiteko epea.

    oso ondo partekatu gurekin

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, kontsuletxetik irten berria naiz. Gurutzatu nire bikotearekin batera. Barkamena eskatu zuten emaztearen eta gure arteko erlojuaren inkoherentziagatik eta ordu 1 itxaronarazi ninduten ordu berdinarekin bat etortzeko. eta 2 orduko galdeketa osoa egin zieten, ezaguna denez, irekiak egin zituzten galdezka galdezka zenbat ezagutzen dugun elkar gure sasi-izenaz eta ikusiko dugu emaitza nola etorriko den ..

    Galdera horien% 90a

    Non bizi da gaur egun zure senarra
    Han bakarrik bizi al da?
    Bestela, nor bizi da horrekin?
    Ezagutzen al duzu zirkulu hau? Bai bada, zergatik ez?
    Condominioa edo alokairua da?
    Errenta zenbatekoa behar izanez gero?
    Zenbat gela
    Zer ikusten duzu sukaldeko leihotik?
    Zein solairu dago logelan? Kolore?
    Ba al dago edo dutxarik?
    Ba al dago linea finkoaren konexiorik?
    Ba al dago Interneteko konexiorik?
    Noiz egon zinen azkenekoz han?
    Zenbat urte joan zen zure senarra eskolara? Gradua al duzu?
    Zertan ari da zure senarra orain? Zein enpresa dago non?
    Oraindik langabezian bada: noiztik? Zer egin du aurretik? Nori ematen dio gaur egun diru laguntza?
    Nola deskribatuko zenuke zure senarraren egoera ekonomikoa? Zenbat erabil daiteke hilero?
    Zein dira bere familiaren lehen izenak?
    Non bizi da bere familia? Guraso bat hil al da seguru asko?
    Zenbat senide ditu zure senarrak?
    Nola dute izena anai-arrebek eta non bizi dira?
    Ezagutzen al dituzu zure senarraren familia? Hala bada, noiz eta non? Bestela, zergatik ez?
    Zure senarrak baditu senideak Alemanian? Bada, nor eta non?
    Zure senarra ezkondu al da aurretik? Zenbatero? Noiztik noiz? Zein izan zen dibortzioaren arrazoia?
    Nola du emazte ohiaren izena eta non bizi da? Oraindik berarekin komunikatzen ari al da? Bai bada, zenbat aldiz?
    Zure senarrak seme-alabarik al du? Non bizi dira umeak? Nork du zaintza? Zenbat aldiz ikusten ditu bere seme-alabak?
    Umeak ere Alemaniara joan beharko lirateke?
    Ezagutu al dituzu senarraren seme-alabak? Nolakoa da zure harremana umeekin?
    Zein da zure senarraren izen osoa?
    Noiz eta non jaio zen zure senarra? Jaiotze data ezezaguna bada, zenbat urte ditu zure senarrak orain?
    Zer iritzi dute zure ezkontidearen gurasoek ezkontzari buruz?
    Non bizi zara orain? Zenbat denbora daramazu bertan bizitzen?
    Bakarrik bizi zara? Bestela, nor bizi da oraindik?
    Senarra ere hara bizitzera joango da edo elkarrekin zerbait handiagoa bilatuko duzu?
    Erakutsi al diozu inoiz zure senarrari etxebizitzaren argazkiak?
    Mesedez, deskribatu laburki zirkulua. Ondasun higiezinak ala alokairua? Alokairua, logela kopurua?
    Ba al dago telefono konexio finkorik?
    Ba al dago Interneteko konexiorik?
    Ba al duzu maskotarik? zein da zure izena
    Zenbat urte egin zenituen eskolan? Titulurik al duzu?
    Lanbide bat ikasi al duzu? Zer behar bada?
    Zein da egungo lana? Zein enpresa? Non? Gaur egun langabezian bazaude: zenbat denbora daramazu langabezian eta zer egin duzu aurretik?
    Gustatu al zaizu zure lana? Ondo moldatzen zara lankideekin? Zure ibilbidea aldatu nahi duzu?
    Zure egoera ekonomikoa deskribatuko dugu, zenbat hilero?
    Mesedez, adierazi zure lanorduak:
    Zein dira zure familiako izenak?
    Non bizi da zure familia? Guraso bat hil al da dagoeneko?
    Zenbat anai-arreba dituzu?
    Nola deitzen dira anai-arrebak eta non bizi dira?
    Zure senarrak pertsonalki ezagutzen al ditu zure gurasoak eta anai-arrebak?
    Ezkondu al zinen inoiz? Noiztik noiz? Zein izan zen dibortzioaren arrazoia?
    Zure seme-alabak al dituzu? Orduan, zenbat urte ditu, izenak, nor dago atxilotuta?
    Zure senarrak aitortu al ditu haurrak? Zein egoeratan eta nola dago zure arteko harremana? Bestela, zergatik ez?
    Mesedez, deskribatu zure senarra ezagutu zenuen kanpoko egoerak. Mesedez, erantzun galdera hauei:
    Noiz ezagutu zenuen zure senarra? Non eta zein egunetan egin zen lehen bilera? Ezagutzen zenuen ala kasualitatez ezagutu zenuen? Behar izanez gero, norekin egin zenuen topo?
    Nori zuzendu zaio nori? Zein hizkuntzatan hitz egiten zenuen? Zertaz ari zinen
    Nola izan da kontaktua elkar ezagutu ondoren? Beste hitzordu batzuk izan al dituzu? Bada, noiz, non eta norekin? Mesedez, azaldu zehatz-mehatz:
    Noiztik ari zara zure burua bikote deitzen?
    Zure senarrak modu desberdinean molda al dezake zure harremanaren hasiera? Orduan, zergatik?
    Noiz eta noren ekimenarekin sortu zen "ezkontzaren" gaia?
    Ba al zegoen ezkontzarako proposamenik? Bada, nork egin du eta zein okasioren buruan?
    Noiz hartu zen ezkontza berezitzat bientzat?
    Zer dokumentu behar dira ezkontzarako? Nork lortu ditu? Noiz gertatu zen hori?
    Zenbat aldiz bisitatu duzu zure senarra Turkian? Noiz, noiz eta non?
    Non eseri zara bisitetan? Mesedez, sartu hotelaren helbidea edo izena: zure senarra bizi zen bertan?
    Zure senarra Alemaniara edo Europako beste herrialde batzuetara joan al da aurretik? Noiz eta noiz zehazki? Non zegoen? (eman informazio zehatza mesedez)
    Borondatez alde egin zuen edo kaleratu egin zuten? Zer arrazoirengatik, beharrezkoa bada?
    Noiztik ezagutzen dituzu atzerritarrak?

    infernua
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, kontsuletxetik irten berria naiz. Gurutzatu nire bikotearekin batera. Barkamena eskatu zuten emaztearen eta gure arteko erlojuaren inkoherentziagatik eta ordu 1 itxaronarazi ninduten ordu berdinarekin bat etortzeko. eta 2 orduko galdeketa osoa egin zieten, ezaguna denez, irekiak egin zituzten galdezka galdezka zenbat ezagutzen dugun elkar gure sasi-izenaz eta ikusiko dugu emaitza nola etorriko den ..

    Galdera horien% 90a

    Non bizi da gaur egun zure senarra
    Han bakarrik bizi al da?
    Bestela, nor bizi da horrekin?
    Ezagutzen al duzu zirkulu hau? Bai bada, zergatik ez?
    Condominioa edo alokairua da?
    Errenta zenbatekoa behar izanez gero?
    Zenbat gela
    Zer ikusten duzu sukaldeko leihotik?
    Zein solairu dago logelan? Kolore?
    Ba al dago edo dutxarik?
    Ba al dago linea finkoaren konexiorik?
    Ba al dago Interneteko konexiorik?
    Noiz egon zinen azkenekoz han?
    Zenbat urte joan zen zure senarra eskolara? Gradua al duzu?
    Zertan ari da zure senarra orain? Zein enpresa dago non?
    Oraindik langabezian bada: noiztik? Zer egin du aurretik? Nori ematen dio gaur egun diru laguntza?
    Nola deskribatuko zenuke zure senarraren egoera ekonomikoa? Zenbat erabil daiteke hilero?
    Zein dira bere familiaren lehen izenak?
    Non bizi da bere familia? Guraso bat hil al da seguru asko?
    Zenbat senide ditu zure senarrak?
    Nola dute izena anai-arrebek eta non bizi dira?
    Ezagutzen al dituzu zure senarraren familia? Hala bada, noiz eta non? Bestela, zergatik ez?
    Zure senarrak baditu senideak Alemanian? Bada, nor eta non?
    Zure senarra ezkondu al da aurretik? Zenbatero? Noiztik noiz? Zein izan zen dibortzioaren arrazoia?
    Nola du emazte ohiaren izena eta non bizi da? Oraindik berarekin komunikatzen ari al da? Bai bada, zenbat aldiz?
    Zure senarrak seme-alabarik al du? Non bizi dira umeak? Nork du zaintza? Zenbat aldiz ikusten ditu bere seme-alabak?
    Umeak ere Alemaniara joan beharko lirateke?
    Ezagutu al dituzu senarraren seme-alabak? Nolakoa da zure harremana umeekin?
    Zein da zure senarraren izen osoa?
    Noiz eta non jaio zen zure senarra? Jaiotze data ezezaguna bada, zenbat urte ditu zure senarrak orain?
    Zer iritzi dute zure ezkontidearen gurasoek ezkontzari buruz?
    Non bizi zara orain? Zenbat denbora daramazu bertan bizitzen?
    Bakarrik bizi zara? Bestela, nor bizi da oraindik?
    Senarra ere hara bizitzera joango da edo elkarrekin zerbait handiagoa bilatuko duzu?
    Erakutsi al diozu inoiz zure senarrari etxebizitzaren argazkiak?
    Mesedez, deskribatu laburki zirkulua. Ondasun higiezinak ala alokairua? Alokairua, logela kopurua?
    Ba al dago telefono konexio finkorik?
    Ba al dago Interneteko konexiorik?
    Ba al duzu maskotarik? zein da zure izena
    Zenbat urte egin zenituen eskolan? Titulurik al duzu?
    Lanbide bat ikasi al duzu? Zer behar bada?
    Zein da egungo lana? Zein enpresa? Non? Gaur egun langabezian bazaude: zenbat denbora daramazu langabezian eta zer egin duzu aurretik?
    Gustatu al zaizu zure lana? Ondo moldatzen zara lankideekin? Zure ibilbidea aldatu nahi duzu?
    Zure egoera ekonomikoa deskribatuko dugu, zenbat hilero?
    Mesedez, adierazi zure lanorduak:
    Zein dira zure familiako izenak?
    Non bizi da zure familia? Guraso bat hil al da dagoeneko?
    Zenbat anai-arreba dituzu?
    Nola deitzen dira anai-arrebak eta non bizi dira?
    Zure senarrak pertsonalki ezagutzen al ditu zure gurasoak eta anai-arrebak?
    Ezkondu al zinen inoiz? Noiztik noiz? Zein izan zen dibortzioaren arrazoia?
    Zure seme-alabak al dituzu? Orduan, zenbat urte ditu, izenak, nor dago atxilotuta?
    Zure senarrak aitortu al ditu haurrak? Zein egoeratan eta nola dago zure arteko harremana? Bestela, zergatik ez?
    Mesedez, deskribatu zure senarra ezagutu zenuen kanpoko egoerak. Mesedez, erantzun galdera hauei:
    Noiz ezagutu zenuen zure senarra? Non eta zein egunetan egin zen lehen bilera? Ezagutzen zenuen ala kasualitatez ezagutu zenuen? Behar izanez gero, norekin egin zenuen topo?
    Nori zuzendu zaio nori? Zein hizkuntzatan hitz egiten zenuen? Zertaz ari zinen
    Nola izan da kontaktua elkar ezagutu ondoren? Beste hitzordu batzuk izan al dituzu? Bada, noiz, non eta norekin? Mesedez, azaldu zehatz-mehatz:
    Noiztik ari zara zure burua bikote deitzen?
    Zure senarrak modu desberdinean molda al dezake zure harremanaren hasiera? Orduan, zergatik?
    Noiz eta noren ekimenarekin sortu zen "ezkontzaren" gaia?
    Ba al zegoen ezkontzarako proposamenik? Bada, nork egin du eta zein okasioren buruan?
    Noiz hartu zen ezkontza berezitzat bientzat?
    Zer dokumentu behar dira ezkontzarako? Nork lortu ditu? Noiz gertatu zen hori?
    Zenbat aldiz bisitatu duzu zure senarra Turkian? Noiz, noiz eta non?
    Non eseri zara bisitetan? Mesedez, sartu hotelaren helbidea edo izena: zure senarra bizi zen bertan?
    Zure senarra Alemaniara edo Europako beste herrialde batzuetara joan al da aurretik? Noiz eta noiz zehazki? Non zegoen? (eman informazio zehatza mesedez)
    Borondatez alde egin zuen edo kaleratu egin zuten? Zer arrazoirengatik, beharrezkoa bada?
    Noiztik ezagutzen dituzu atzerritarrak?

    Bikain, esan zenidan, espero dut zure bisatua bihar etorriko dela

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Bikain, esan zenidan, espero dut zure bisatua bihar etorriko dela

    inşallah hayırlısı ile bekliyorum, Allah tüm bekleyenlerin yardımcısı olsun

    infernua
    Parte-hartzailea

    Ala onenarekin itxaroten nago, Ala lagun ditzala itxaroten duten guztiei

    bakalım artık nasippppp cofe:) cofe:) cofe:) cofe:)

15 erantzun erakusten - 421etik 435ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.