2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    talha55
    Parte-hartzailea

    Kaixo, 04/12 / 2018an aurkeztu nuen eskaera, 76 egun inguru igaro dira, oraindik zain nago, ezkongai joango naiz, beraz, denbora asko behar zen? Duela 2 aste nire emaztea atzerritarren sukurtsalera joan zen, zerbait behar al duzu? Dokumentuak iritsi al dira? galdetu zuen .. Funtzionarioak esan zuen nire dokumentuak Kolonian zeudela eta aztertu egin zituztela. Emaztea bera Munichen dago bidenabar. Gero, nire senarrari alemaniar herritarra zarenez lehentasuna emango duzula esan zion, baina denbora asko behar izan dezake, 5-6 hilabete behar izan ditzake edo berehala izan daiteke , intentsitatearen araberakoa da. Eta gero, ordenagailuari begiratuta, esan zuen: "Ez dut egoera negatiborik ikusten zure fitxategian, arazorik ez dagoela uste dut. Ez dakit zoriontsu izan behar dudan, egunero 3 hilabetez kezkatzen naiz. 90 egun baino gehiago pasa al daitezke? Gehiago bada, zerbait egin behar al dut?

    Nire 5. eguna da, beraz, oraindik ez dut ezer egin, baina informazio iturriak:
    Kontsulatua (Bilaketa edo posta elektronikoa)
    Ausländerbehörde (pertsonalki, deituz edo posta bidez joanda)
    Bundesverwaltungsamt (posta elektronikoa)

    Honela ezagutzen dut nik. Askotan irakurri dut informazioa jasotzen dutenek informazioa bide horien bidez lortzen dutela. Bada, hemen bilatzeak edo informazioa jasotzen saiatzeak prozesua luza dezakeela diotenak, baina ez dakit, beste norbaiten gezurra naiz.

    itsasora
    Parte-hartzailea

    Ala izan dadila gure onura eta laguntzailea. Esan duzunaren arabera, ez dago denbora gutxian iritsi behar duten bisarik. Ez dut ulertzen ule-rekin erlazionatutakoa. Hilabetean bisa lortzen duen jendea dago. 3 hilabete igaro dira, oraindik badago bisarik ez duen jendea. Transakzioa egiten duen funtzionarioaren araberakoa bada, oso bidegabeak dira. Herritar alemaniarra naiz. Ni ere lanean ari naiz. Emaztearen lana ere prest dago, eskaeran jakinarazi diogu. Jendeak ezetz esaten duenean ezin da joan. ezkonduta zaude baina ezkontza bizitza bizitzea kentzen dizute. Jendeak deitzeko eskatzeko beldurra du, prozesua luzatuko da, ofiziala haserretzen da zure fitxategia zain edukiko duenaren ideiaz. Eta horiekin ere ez dago arazorik. Jarraipen sistema badago behintzat. edo jendeari informazioa ematen badiote. Batzuetan jendea aspertu egiten da. Noiz emango da bisa? Ateratuko ote den galdetzen diot neure buruari. Onartuko ote duten galdetzen diot nire buruari. Hiru hilabete itxaron eta galdeketa egiten dutenak ere izan ziren. Jendeak galdetzen du zergatik itxaroten duzu hiru hilabetez haiek aztertzera zoazen? Familia sortzea zaila izan da dagoeneko. Jainkoaren esku utzi, nahi nuke denek bisatua izatea eta laster bakoitzak bere maiteak izatea.

    Bisa zain
    Parte-hartzailea

    Ala izan dadila gu guztion onura eta laguntzailea. Esan duzunaren arabera, ez dago denbora gutxian iritsi behar duten bisarik. Ez dut ulertzen ulekin lotura duenik. Hilabetean bisa lortzen duen jendea dago. 3 hilabete igaro dira, oraindik badago bisarik ez duen jendea. Hauek oso bidegabeak dira transakzioa egin duen funtzionarioaren araberakoa bada. Herritar alemaniarra naiz. Ni ere lanean ari naiz. Emaztearen lana ere prest dago, eskaeran ere jakinarazi diogu. Jendeak ezetz esaten duenean ezin da joan. ezkonduta zaude baina ezkontza bizitza bizitzea kentzen dizute. Jendea deitzeko eskatzeko beldur da, prozesua luzatuko da, ofiziala haserretzen da zure fitxategia zain edukiko duenaren ideiarekin. Eta horiekin ere ez dago arazorik. Jarraipen sistema bat dago behintzat. edo jendeari informazioa ematen badiote. Batzuetan jendea aspertu egiten da. Noiz emango da bisa? Ateratuko ote den galdetzen diot nire buruari. Onartuko ote duten galdetzen diot nire buruari. Hiru hilabetez itxaron eta gurutzatu zirenak ere izan ziren. Jendeak galdetzen du zergatik itxaroten duzu hiru hilabetez haiek aztertzera zoazen? Familia sortzea zaila izan da dagoeneko. Ala-ren esku utzi, nahi nuke denek bisatua izatea eta laster denek beren maiteak izatea.

    amina asko

    Ez FeaR
    Parte-hartzailea

    Ezkongai gisa joango naiz, 13 urteko aldea dago gure artean, nire emaztea ni baino zaharragoa da, baina 3 urte daramatzagu elkartzen, korrespondentzia, etab. Nahi izanez gero guztiak gordetzen ditugu. 80 egun inguru izango dira. Baina bada hori, nire emaztea pertsonalki joan zen eta informazioa jaso zuen, emakumeak esan zuen ezin dudala egoera negatiborik ikusi, gugandik guztia ikusi zuela esan zuen, hiriz hiri aldatzen da, fitxategiz fitxategi, 6 hilabete edo 1 beharko ditu urtea. Ezin zuen gauza positiborik esan hura kontsolatzeko. Gorriaren zain nago, etorkizunaren beldur, nire lo egiteko eredua desagertu da orain.

    talha55
    Parte-hartzailea

    Bai lagunok, 15 egunetan ez da ezer idatzi. Ez al dago berri onik :) Aste berriak zorte ona ekarriko digula espero dut guztioi, InshaAllah. :)

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Bai lagunok, 15 egunetan ez da ezer idatzi. Ez al dago berri onik :) Aste berriak zorte ona ekarriko digula espero dut guztioi, InshaAllah. :)

    23ko urtarrilaren 2019an egin nuen eskaera Ankarako Alemaniako kontsulatuan. Eskaera ondo joan zen, nire dokumentuak otsailaren 11n iritsi ziren Alemaniara eta emazteak Atzerritarren Bulegora deitu zuen. Atzerritarren Sailetik esan zuten beste sail batera bidali zutela gure ezkontzak Alemanian balio zuen ala ez jakiteko. Penagarria da gure agiriak aztertu dituen emakumea 2 asteko oporraldian egotea. Dena den, pazientziaz itxaron genuen beste 2 astez. Gaur emazteak emakumezko funtzionarioari deitu dio. Bide batez, nire emaztea ingeniari kimikoa da eta ni ingeniari mekanikoa naiz. Gure adinak lehen ezkontzaren berdina da. Soldata eta etxebizitza egokiak ditugu. Nire emaztea alemaniar herritarra da. Dena den. Emakumeak telefonoan itxaron behar duzun bezalako esaldiak erabiltzen zituen nire emazteari errieta eta oihu izugarriekin. Mila lanpostu ditudala esan zidan, ez niri deitu ezta ezer ere. Ez dut ulertzen zer eskubidez. Nire emaztea oso inozoa da. Eta lehen deia besterik ez zen emakumeari zenbat denbora har zezakeen galdetzeko. Deprimituta gaude noski. Ez bisa berandu dela. Gure moralak bere estiloa apurtu zuen. Ezin dut ulertu eguraldia bulegari soil bat sartu zenean. Nire emaztea ere ez zuen hizketan jarri. Ez dakit. Jainkoak pazientzia eman dezala itxaroten duten guztiei. Irakurleok, idatzi zerbait mesedez, utzi foroa bizia

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    .

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    .

    talha55
    Parte-hartzailea

    23ko urtarrilaren 2019an egin nuen eskaera Ankarako Alemaniako kontsulatuan. Eskaera ondo joan zen, nire dokumentuak otsailaren 11n iritsi ziren Alemaniara eta emazteak Atzerritarren Bulegora deitu zuen. Atzerritarren Sailetik esan zuten beste sail batera bidali zutela gure ezkontzak Alemanian balio zuen ala ez jakiteko. Penagarria da gure agiriak aztertzen dituen emakumea 2 asteko oporraldian egotea. Dena den, pazientziaz itxaron genuen beste 2 astez. Gaur emazteak emakumezko funtzionarioari deitu dio. Bide batez, nire emaztea ingeniari kimikoa da eta ni ingeniari mekanikoa. Gure adinak lehen ezkontzaren berdina da. Soldata eta etxebizitza egokiak ditugu. Nire emaztea alemaniar herritarra da. Dena den. Emakumeak telefonoan itxaron behar duzun bezalako esaldiak erabiltzen zituen nire emazteari errieta eta oihu izugarriekin. Mila lanpostu ditudala esan zidan, ez niri deitu ezta ezer ere. Ez dut ulertzen zein eskubiderekin. Nire emaztea oso inozoa da. Eta lehen deia besterik ez zen emakumeari zenbat denbora har zezakeen galdetzeko. Deprimituta gaude noski. Bisarako berandu ez iristeko. Gure moralak bere estiloa apurtu zuen. Ezin dut ulertu eguraldia bulegari soil bat sartu zenean. Nire emaztea ere ez zuen hizketan jarri. Ez dakit. Ala pazientzia eman dezala zain dauden guztiei. Irakurleok, idatzi zerbait mesedez, utzi foroa bizitzen

    Nire emaztea eta biok Berlin Ausländerbehördera joan ginen eta galdera bat egin genuen Turkiara itzuli eta bisa eskatu aurretik. Han zegoen emakumeak ere errieta egin zigun. Zenbaki bat gure eskuari emateko eta kanpoan itxaroteko esan zuen. Gelatik atera eta itxaroten hasi ginen. Orduan, itxarongelan itxarongo zenutela errieta egin zuen, ez han. Ziur nago jende ona dagoela haien artean, baina gehienak horrelakoak direla uste dut. :) Desonoragarria da guztiok hemendik aurrera horrelako tratua jasotzea. Emaztearen ondoan umiliatua sentiarazi ninduen.

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Nire emaztea eta biok Berlin Ausländerbehördera joan ginen eta galdera bat egin genuen Turkiara itzuli eta bisa eskatu aurretik. Han zegoen emakumeak ere errieta egin zigun. Zenbaki bat gure eskuari emateko eta kanpoan itxaroteko esan zuen. Gelatik atera eta itxaroten hasi ginen. Orduan, itxarongelan itxarongo zenutela errieta egin zuen, ez han. Ziur nago jende ona dagoela haien artean, baina gehienak horrelakoak direla uste dut. :) Desonoragarria da guztiok hemendik aurrera horrelako tratua jasotzea. Emaztearen ondoan umiliatua sentiarazi ninduen.

    Oso egoera frustragarria da. Ez gara umeak, ez da gizateria beste pertsona bati errieta egitea. Gure nagikeriaren haserrea kentzen digute. Behar bezala funtzionatzen badute, ez dugu deituko. Transakzioek azkar egiten dute aurrera. Jendea itxaronarazten dute, orduan deitzeko eskubiderik ez duzula esaten dute, itxaron egingo duzu. Txantxa bat bezala. Nik ere oso ondo ulertzen zaitut. Egia esanda, haien errieta ez ezik, horien beharra sentiarazten digute. Sinets iezadazu, nire senarra maite ez banu, ez nintzateke inoiz Alemaniara joango Turkian bizitza har dezakeela sinesten banu. Joan aurretik jendearengan presioa egiten dute. Jakina da pentsamendu desberdinak dituztenak, errespetatzen ditut, baina nire pentsamenduak norabide horretan daude. Gu ere ez gara errefuxiatuak, ez dugu ezkontideengandik aparte bizi nahi, familia batasuna bezalakoa dago, baina jendea ezkontzetik urrun mantentzen dute. 

    talha55
    Parte-hartzailea

    Kaixo berriro mutilak. Familia elkartzeko bisa eskatu nuen Alemaniako Ankaran kontsulatuan 14.02.2019-11.03.2019-24an. Gaur (5) XNUMX. eguna da. Ausländerbehördetik jaso genuen informazioaren arabera, dokumentuak ez dira eskuetara iritsi oraindik. Esandakoaren arabera, ez zen negatibotasunik iritsi ondoren. Gaizki dago, nire koinatuaren ezkontza dut XNUMX egun geroago eta uste dut ezingo dudala atzeman. Emazteak bakarrik joan beharko du ezkontzera, eta egoera horrek oso triste jartzen nau. Ondo esaten dugu eta itxaroten jarraitzen dugu. Jainkoa handia da.

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Sıkmayın canınızı umarım en kısa zamanda çıkar vizeniz. Arkadaşlar bu arada eğer Almanya’da evlendiyseniz ya da evliliğinizi oraya onaylatırsanız vize işlemleriniz daha kısa sürer. Çünkü yabancılar şubesinden evlilik dairesine evraklarınız gönderiliyor yaklaşık 2 hafta ordaki işlemler sürüyor ve evliliğinizin Almanya’da geçerli olduğu onaylanıyor. O onay olmadan yabancılar şubesi kontrol etmiyor belgelerinizi askıya alıyor. Son olarak benim belgemi kontrol eden kadın 1 haftalık tatildeydi şansımıza. Hanımefendimiz bu hafta da olmayacakmış hastaymış. Sadece boş boş bekliyoruz.  offoff:) offoff:)

    talha55
    Parte-hartzailea

    Sıkmayın canınızı umarım en kısa zamanda çıkar vizeniz. Arkadaşlar bu arada eğer Almanya’da evlendiyseniz ya da evliliğinizi oraya onaylatırsanız vize işlemleriniz daha kısa sürer. Çünkü yabancılar şubesinden evlilik dairesine evraklarınız gönderiliyor yaklaşık 2 hafta ordaki işlemler sürüyor ve evliliğinizin Almanya’da geçerli olduğu onaylanıyor. O onay olmadan yabancılar şubesi kontrol etmiyor belgelerinizi askıya alıyor. Son olarak benim belgemi kontrol eden kadın 1 haftalık tatildeydi şansımıza. Hanımefendimiz bu hafta da olmayacakmış hastaymış. Sadece boş boş bekliyoruz.  offoff:) offoff:)

    Biz Almanya'da evlendik. Bu durumda dediğiniz gibi inşallah hızlı ilerler işlemler. En sinir bozucu şey de sizin yaşadığınız. İzin sonra hastalık derken bir şekilde tatildeler ve memur sayıları az o yüzden kağıt kürek işleri yavaş işliyor. Her şeyin hayırlısı olsun.

    of Nesibe
    Parte-hartzailea

    Alemanian ezkondu ginen. Kasu honetan, esan duzun bezala, insha'Allah, transakzioek azkar egingo dute aurrera. Gauza gogaikarriena da bizi izana. Eszedentzia amaitu ondoren gaixotasuna esaten dutenean, nolabait, oporretan daude eta funtzionario kopurua gutxi da, beraz, paperako palak poliki funtzionatzen du. Guztia ona izan dadila.

    Prozesuak ez du zerikusirik Alemanian ezkontzearekin. Alemanian ezkondu nintzen. Nire bisa 4 hilabete igaro ondoren iritsi zen.

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Prozesuak ez du zerikusirik Alemanian ezkontzearekin. Alemanian ezkondu nintzen. Nire bisa 4 hilabete igaro ondoren iritsi zen.

    Zuk idatzitakoa errespetatzen dut, baina nire emazteari bidalitako mezu elektronikoan Atzerritarren Sailak adierazi zuen ezkontza Alemanian baliozkoa bihurtzen baduzu zure prozesua azkarragoa izango dela. Posta aurkitzen badut, hemen ere partekatuko dut, baina, noski, Alemanian estatu sistema dago, baliteke sukurtsal guztietarako ez izatea baliozkoa.

15 erantzun erakusten - 16etik 30ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.