2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    Ramadan_21
    Parte-hartzailea

    Egun on guztioi, hemen berria naiz, gai bati buruzko zure iruzkinak nahi ditut

    6 urte daramatzat errefuxiatu gisa Alemanian eta ezkondu nahi nuenean, asiloa ukatu zidaten eta esan nuen ezkondu egingo nintzela berriro idatziz, ezkondu eta berriro etorriko nintzela esan nuen. polizia, eta nire ezkontza amaitu eta poliziarengana joan nintzen, Turkiara joan, familia elkartu eta esan nuen. Etorri, beraz, orain etorri nintzen 10,01.2019-15-2ean nire eskaera osoa egin nuen eta 5 minututan amaitu nuen kontsulatuan. ondo zegoen, ez zuten askorik eskatu eta nire emaztea alemaniarra da, bide batez, zehazki 6 hilabete igaro dira, ez dago CVPrik, nire senarrak atzerritarren poliziari deitu zion duela 8 aste, paper guztiak ondo daudela esan zuten aurrekari penalaren zain, esan nahi dut, handitu egin direla eta XNUMX eta XNUMX aste behar direla, orain beldur naiz baztertuko duten. 

    Ramadan_21
    Parte-hartzailea

    CVP bat espero dut zuregandik, poztuko nintzateke lagunduko bazenit.

    talha55
    Parte-hartzailea

    Kaixo berriro mutilak. Familia elkartzeko bisa eskatu nuen Alemaniako Ankarako kontsulatuan 14.02.2019-11.03.2019-24an. Gaur (5) XNUMX. eguna da. Ausländerbehördetik jaso genuen informazioaren arabera, oraindik ez dituzte dokumentuak jaso. Esan zutenaren arabera, ez zen negatibotasunik iritsi ondoren. Okerrena nire koinatuaren ezkontza da XNUMX egun barru eta uste dut ezingo dudala egin. Emazteak bakarrik joan beharko du ezkontzera eta horrek oso triste jartzen nau. Zorte ona esaten dugu eta itxaroten jarraitzen dugu. Ala bikaina da.

    Gaur lor nezakeen informazioaren arabera, Formblatt Antrag eskua iritsi zen 04.03.2019-29-XNUMXan. Ez dakit lortu duten dokumentuen originalak edo kopia digitalak diren. Gaur XNUMX. eguna da. Bihar nire koinataren ezkontza da eta astelehena nire urtebetetzea da. Astean zehar berreskuratzeko itxaropen gutxi zegoen, baina erabat nekatuta zeuden. Jarrai itxaroten. Pasa ezazu ostiral bedeinkatua mezu hau idatziz. Inneddine indaAllahil Islam.

    MuratYc
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, familiaren bateratzea eskatu nuen kontsulatuan 07.02.2019-24-XNUMXan. Nire emaztea alemaniar herritarra da eta ni turka naiz, XNUMX urte ditugu.
    Eskaeran zehar nola ezagutu nintzen azaltzen ari zen bitartean, emakumeak nahikoa esan zuen eta nire alemaniar ezagutzak zalantzan jartzeko galderak egin zituen. Orduan, ordenagailuarekin tratua egiten hasi zen eta esan nuen tratua ekarri nituen ezkontzako argazkiei begiratu ere egin gabe. Laburra izan da.
    Eskaera egin eta handik hilabetera atzerritarren bulegora deitu genuenean informazioa lortzeko, esan zuten gure informazioa ikusi zutela eta andre batek nire fitxategia tratatu zuela. Denei esan bezala, prozesuak 3 4 hilabete iraungo duela esan dute. Lagun guztiei pazientzia nahi diet itxaronaldi nekagarri honengatik. Aurrerapena zurekin partekatuko dut.

    TurkiarSultans
    Parte-hartzailea

    Agur guztiei ..
    20.02.19 tarihinde aile birleşimi vizesi için Ankara dan başvuru yaptım.Görüşmem gayet güzel geçti.Bugün 23 gün oldu hala eşime mektup gitmedi.Sabırla ve heyecanla beklemeye devam ediyorum.Allah hepimize sabır versin.Zor bir süreçmiş beklemek onu anladım.Eşim Mannheim da ikamet ediyor türk vatandaşı.Acaba ne kadar daha beklerim mektup için ve mektup gittikten ne kadar süre sonra vizem gelir? Bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim.. cofe:)

    talha55
    Parte-hartzailea

    Agur guztiei ..
    20.02.19 tarihinde aile birleşimi vizesi için Ankara dan başvuru yaptım.Görüşmem gayet güzel geçti.Bugün 23 gün oldu hala eşime mektup gitmedi.Sabırla ve heyecanla beklemeye devam ediyorum.Allah' hepimize sabır versin.Zor bir süreçmiş beklemek onu anladım.Eşim Mannheim da ikamet ediyor türk vatandaşı.Acaba ne kadar daha beklerim mektup için ve mektup gittikten ne kadar süre sonra vizem gelir? Bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim.. cofe:)

    Zoritxarrez, zaila da honi buruz ezer esatea. Zure ezkontidea Turkiako herritarra denez, dokumentuak eskatuko dituztela uste dut. Nik dakidala, alemaniar herritar batzuek zuzenean bidaltzen dute bisa agiririk eskatu gabe. Hau da nire ezagutza. zuzendu nazazu oker egonez gero  :)

    TurkiarSultans
    Parte-hartzailea

    Zoritxarrez, zaila da honi buruz ezer esatea. Zure ezkontidea Turkiako herritarra denez, dokumentuak eskatuko dituztela uste dut. Nik dakidala, alemaniar herritar batzuek zuzenean bidaltzen dute bisa agiririk eskatu gabe. Hau da nire ezagutza. zuzendu nazazu oker egonez gero  :)

    bai, nire emazteari 3 hilabeteko soldata agiria eta bertan bizi den etxearen informazioa eskatuko dizkiote, badakit dagoeneko dena prestatu dugula, baina gutuna bidaltzeko zain gaude, galdetzen diot zenbat denbora itxaron dezakegun .

    talha55
    Parte-hartzailea

    bai, nire emazteari 3 hilabeteko soldata agiria eta bertan bizi den etxearen informazioa eskatuko dizkiote, badakit dagoeneko dena prestatu dugula, baina gutuna bidaltzeko zain gaude, galdetzen diot zenbat denbora itxaron dezakegun .

    Ez dut uste inork horri buruz ezer esan dezakeenik. Joango zaren hiria txikia bada edo atzerritarrez gainezka badago eta Ausländerbehörde-n zure kasua zaintzen duen ofiziala oporretan badago, etab. Hala ez bada, ez du denbora asko beharko. Inbidia dut bisa 18-20 egunen buruan dutenei :)

    TurkiarSultans
    Parte-hartzailea

    Ez dut uste inork horri buruz ezer esan dezakeenik. Joango zaren hiria txikia bada edo atzerritarrez gainezka badago eta Ausländerbehörde-n zure kasua zaintzen duen ofiziala oporretan badago, etab. Hala ez bada, ez du denbora asko beharko. Inbidia dut bisa 18-20 egunen buruan dutenei :)

    Zehazki, hori da inbidia dudana. :D Hayırlısı artık beklemekten başka çare yok. halayy:)

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    bai, nire emazteari 3 hilabeteko soldata agiria eta bertan bizi den etxearen informazioa eskatuko dizkiote, badakit dagoeneko dena prestatu dugula, baina gutuna bidaltzeko zain gaude, galdetzen diot zenbat denbora itxaron dezakegun .

    Kaixo, nahi baduzu, zure ezkontidea atzerritarren sukurtsalera joan daiteke eta zure izenean, nominak, etxe kontratua, etab. bezalako dokumentuak aurkez ditzake Horrek transakzioak aurrerago lagunduko ditu, gutxienez posta-denbora murriztuko duzu. :)

    TurkiarSultans
    Parte-hartzailea

    Kaixo, nahi baduzu, zure ezkontidea atzerritarren sukurtsalera joan daiteke eta zure izenean, nominak, etxe kontratua, etab. bezalako dokumentuak aurkez ditzake Horrek transakzioak aurrerago lagunduko ditu, gutxienez posta-denbora murriztuko duzu. :)

    Gertatzen bada, noski, horrelakorik egingo dugu .. Espero dut ez dela arazoa izango .. hori egin al duzu?

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Gertatzen bada, noski, horrelakorik egingo dugu .. Espero dut ez dela arazoa izango .. hori egin al duzu?

    Bai, foroan irakurri nuen, harrituta geratu nintzen horrelakorik badago. Nire emaztea alemaniar herritarra da, baina badaezpada joateko eskatu nion. Hara joan zenean, agiri guztien fotokopiak ekartzeko esan zioten, eta gero fitxategi bat ireki zuten nire izenean. Dokumentuak eskatzen baditugu, zure fitxategiak sistematik ikusiko ditugu, ez dizugu berriro galdetuko, esan dute, denbora aurrezten baduzu eta dokumentuak jaso badituzte, horrela egin dezakezu. :)

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Baina, esan dezadan, Alemanian estatu sistema bat dagoela, agian ez da hori atzerritarren bulego guztietan gertatzen. Ezkontideak galdetzen badu erantzun argiagoa jaso dezakezu

    TurkiarSultans
    Parte-hartzailea

    Baina, esan dezadan, Alemanian estatu sistema bat dagoela, agian ez da hori atzerritarren bulego guztietan gertatzen. Ezkontideak galdetzen badu erantzun argiagoa jaso dezakezu

    bai arrazoi duzu .. mila esker utzi galdera bat eskatzen ...

    cazonova1
    Parte-hartzailea

    Kaixo, Jainkoak pazientzia eman dezala diot guztiei
    07.12.2018 tarihinde izmirden aile birlesimi basvurdum. Rathause defalarca eşime yalan söledi evrak elimize ulaşmadı diye 2 ayda eşime evraklar elimize 12 ayda ulaştı geri bildirim bekliyoruz demişler.ben konsolosluğa mail attım geri bildirim bekliyolarmis diye 2 gün sonra aradılar 11.03.2019 2 görüşme ye girmem gerekiyormuş. Çapraz sorgu eşimle ikimizin de ilk evliliği sabir dedim neyse bindim gittim otobusle antalyada yasiyom bu arada kadin ilk bi agzindan kacirdi ikinizinde ilk evliligimi neden cagirdilar seni diye velasim konustuk foto ivir zivir bitti dedim baska bisey varmi 2 hafta icinde cevap cikar.Derken bugün bi telefon aldim konsolosluktan aradığını söyledi ilk başta numarayı tanıyamadım dediki vizeniz onaylandı 3 aylık saglik sigortasi yaptırmak gerekiyo dedim ki konsolusluk arayıpta vizen onaylandı veya onaylanmadı diye solemez dediki izmir baş konsolosluğundan ariyom dedimki isminizi soleyin kapatın ben konsoloslugu arayım size baglanayim olmaz dedi güvenlik gerekçesiyleymiş.ben dedimki en son ne zaman konsoloslukta terminim vardı bilmiyorum dedi dedim ben ne vizesine basvurdum bilmiyorum dedi sadece konsolos hanım vizenin onaylandığını 3 aylık sigorta yapmam gerektiğini iletmesini sölemiş.Dedim hanfendi ben aile birlesimi vizesine basvurdum aile birleşiminde saglik sigortasi istenmiyor goethe kursundan sinifimdan 11 kişi gitti hiç biri istenmedi dedim sizin Konsolusluktan arandığımi nerden bileyim dedim inandırmak zorunda degilim dedi gülerek pat telefonu kapattı. Eşimi aradim oda rathause aradi orda bize bakan görevide istenmediğini sölemiş ama eşiniz alman konsolosluguyla iletişime geçsin eğer isteyen onlarsa yapsın demiş.konsolusgu ariyom santral ben cevap veremem diyor cevap verebilecek birine bağlarmışın  diyorum ben bağlayamam yasak diyor.peki ben nasıl teyit edecem diyorum bilmiyorum mail atın diyor. Insanların hayatı yaşamları aile kurmalarıyla resmen alay ediyorlar.Tamamen şansa kurulu şeyler alman disiplini derler ya alakası yok sadece alman ırkçılığı var karşındaki görevlinin tamamen inisiyatifindesin….. bide şunu eklemek istedim anlaşmalı evlilik yapıp sahtekarlık yapıp gerçekten evlilik yapanları bu durumlara düşürenlerin allah belasını versin…

15 erantzun erakusten - 31etik 45ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.