2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Merve andrea, A1 azterketan UPS zamari helbide okerra eman nion. Emaitzak atera aurretik, UPS-i deitu nion eta helbidea jaso nahi nuen beste helbide batera aldatu nuen. Gauza bera egin dezakezula uste dut, utzi iezadazu jakin nahi baduzu.

    Kargan ez dut pasaportea ikusten oraindik, bidali bezain laster deitu behar ote dudan galdetzen diot, ez dute helbiderik orain. 

    mustafad
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak, galdera bat daukat.

    Duela 3 aste eskatu nuen familia bateratzeko, joan den astean gutun bat entregatu zitzaidan emazteari, baina nire emazteari eskatutako agiriak 3 hilabeteko ordainagiria ere badira.Nire emaztea Turkiako herritartasunetik Alemaniako herritartasunera pasa zen duela 4 urte. Guk dugu. 3 urte daramatzat Turkian bizitzen.Nire emaztea gaur egun kontratu mugagabean ari da bertan lanean.Lehen hilabeteko ordainagiria dugu.Orain dokumentuak horrela ematen baditugu, onartuko al dituzte?Edo 2 hilabete gehiago itxaron beharko dugu eta 3 hilean behin eman?Norbaitek bizi izan al du horrelako gertakaririk?

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Ez dago 5 urtez bizi beharrik edo herrialdeko hizkuntza guztiz ikasi beharrik. Dagoeneko argi dago zer den zer. Aspalditik bizi naiz beste herrialde batzuetan. Beraz, irakurri arretaz idatzi dudana. Ez nuen inoren ezkontzaz komentatu. Esan besterik ez dizut kontuan hartu behar ezkontzen zarenean Alemania dela erruduna eta gaizki amaitzen dela esaten duten lagunen iruzkinak. Oro har, alde handia dago hemen jaiotako turkiarren eta Turkiatik datozen turkiarren artean ere. Izan ere, askoz zailagoa da hemen jaiotako turkiarrekin aleman batekin baino. Guztiok ezagutzen ditugu Turkiako aurreko bidaietatik gure senideengandik. Hau ''gertaera'' da. Ez daukat gorrotorik nire baitan. Iruzkin negatibo gehiegi daude foroan. Horregatik ni ere haserretzen naiz. Gustatzen ez bazaizu, atzera egin. Edo ez zara inoiz etortzen. Begira, zu ere hona etorri. Nazkatuta nago Alemaniari aho txarra ematen dioten iruzkinak ikusteaz. Ulertuko nuke Norvegiatik edo Ameriketatik hona etorri eta kritikatuko baninduzu. Turkiatik etorri eta toki hau kritikatzen dutenekin ere haserretzen naiz. Gogaitzen nauzun bezala. ;)

    Konturatuko zara nire tonu edo esaldietan ez dudala inoiz zure edo beste inorekin adierazpen negatiborik egin.Inoiz ez dut egin.Hazi nintzen familian, jaso nuen hezkuntzan oso ondo hezi den pertsona bat naiz. , nire lanbidea, eta ezagutzen ditudan hizkuntzak. Oso aztoratu naute hango bizitzan ikusi zenuen pertsona batzuen arabera egindako orokortze eta kategorizazioak, bisa itxaroteko prozesuaz gain, eta hori besterik ez dut adierazi. Zure burua faltsutu duzula adierazi eta barkamena eskatu beharrean, gaia desbideratzen saiatzen zara adierazpen oldarkorrekin.
    Hemengo inori ez dio axola zein herrialdetan bizi zaren eta zergatik.

    Baina sinetsi iezadazu, Alemanian ere baditugu kultura anitzeko jendea, bere burua oso ondo hezi dutenak eta bere ogia bizi duten herrialdea hartzen dutenak. Familia kontua da, hazi zaren ingurunea, zeure burua nola hazi zaren.

    Ezkontzaren oinarria eta sendotasuna ere faktore garrantzitsua da zentzu honetan.Ezkontza sendoa, maitasunez eta errespetuz ezarrita eta norberak hezitako pertsonak finkatzen dituen ezkontza sendoa, zoriontasun ororen hasiera da eta bizitzan kalitatezko bizimodua.😉

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Ez, oraindik ez da joan, kuriositatez zain gaude.! Uste dut horrelako egoerek azterketa gurutzatzera eramaten dutela.

    Gaur gutun bat bidali diote emazteari, baina oso egoera kontraesankorra da.Alokairu-kontratua eta MMAS nominak nahi dituzte.Turkiako kontsulatuan daukat hitzordua 09:30ean da.Eskutitza 08:30etan bidali zidaten Alemanian emazteari: XNUMX, baina gutunean deitzen zidaten, "herr" gisa zuzenduta, ez zuten nire emaztearen izena idatzi, egoera arraroa da.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    8)

    zaldia
    Parte-hartzailea

    Alokairu kontratua eta nominak eskatzen dizkiete ia denei. Goian idatzi nuen, baina beste gai batzuekin nahastu egin zen. Orokorrean, informazioa eguneratua ez dagoelako galdetzen dute. Hau ez da arazo bat. Eskutitza zure emazteari zure abizenarekin doa, zeren eskaera egin ondoren zure emaztearen abizena aldatzen da atzerriko sukurtsalean, beraz, haien emazteak zure abizenarekin gutunak bidaltzen ditu. Hau ez da arazo bat.
    Atzerritarrentzat 8.30etan zabaltzen da sukurtsa, nik uste dut toki guztietan horrela dagoela. Ez nago ziur.
    2 orduko aldea dago Alemania eta Turkiaren artean. Zure ezkontidea 8.30:10.30ean iristen denean, XNUMX:XNUMXak izango dira Turkian.

    Utzi zure ezkontideak eskatzen dituen dokumentu guztiak ekartzen. Ezkontza edo ezkontza argazkiak zurekin badituzu ere, utzi haiek ere hartzera. Alemana ez badaki, alemaniera oso ondo hitz egiten duen norbait eraman beharko luke berarekin.

    Nire lagun bati, bilera hau oso garrantzitsua iruditu zitzaion, bisa ukatu zioten itzulpenagatik, bileran desadostasun bat zegoelako.
    Zorte on, espero dut erraz pasatzea.

    Eskerrik asko informazioagatik.Eskutitza bidali zaion helbidea nire emaztearen etxeko helbidea da eta bere izena bi abizenekin idatzita dago.Gutunaren hasieran, Herr (Jauna) bezala dago zuzenduta eta nire abizena baino ez da. idatzia.Neure buruari galdetzen diot ea hemen gurutze-azterketa bat egingo ote den ala dokumentu eguneratuak eskatzen dituzten?Nire emaztearen ama hizkuntza alemana da, alemanez jaio eta hazi zen.Herritarra da, eta jakina dakigu elkarri buruzko xehetasun guztiak.Horretan ez dut dudarik.Jainkoaren baimenarekin, ez nintzen gai horretaz kezkatu.Eskutitza nire emaztearen helbidera joan zela besterik ez, deituko balidate bezala.Ezin nuen ulertu. Noski, ez dugu jakingo zer gertatuko den ikusi arte. Nire emaztearen eta nire artean 10 urteko adin-aldea dagoela uste dut, beraz, baliteke gure artean ibiltzea! Baina nire emaztea alemaniar herritarra denez, ez dut uste legearen arabera bere soldata zenbat den axola duenik. Lekuko izan nuen gobernuaren laguntza jasotzen zuten pertsonak ere ezkondu zirela eta euren ezkontideak Turkiatik eraman zituztela diru-sarrerarik erakutsi gabe.

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Atzerritarrentzako bisak, oro har, sukurtsalak onespena eman eta aste 1 edo 2ra ematen dira. Kontsulara deitu eta galdetu dezakezu. Baina ez dakit informaziorik emango duten bidali aurretik.

    Ez da arazorik izango helbide berean bizi ez bazara. Jarrai ezazu zama zure telefono-zenbakian mezu bat jaso bezain laster. Goizean bulegora joan zaitezke eta zama jaso aurretik. Banatzen bada ere, eskatu sukurtsalean gidariaren zenbakia, leku jakin batean harrapatzeko eta jasotzeko aukera duzu.

    Zoritxarrez, ostegunetik ez dut ezer entzun.Iazko bisa prozesu guztiak irakurri ditut.Bazen jendea asteburuko bisa kargara entregatu eta astelehenean iritsi ziren.Asko harritu ninduen kontsulatuak zama egunean entregatu zuela jakiteak. Larunbat arratsaldean 2018ko bisaren zain daudenei buruz ikusi nuen hemen. Hori dela eta, ostegunetik etengabe galdetzen diot UPSri. Baina oraindik ez dago berririk.Oro har, bisa onartu zutenek oso denbora gutxian jasotzen zuten bisa, astean zehar. Ezinbestean, orain kezkatuta nago. E-mail bat itxaropentsu bidali nuen, baina telefonoa erori arren, inork ez zuen erantzun. Urtarrilaren 6an Alemaniara nire emaztearekin itzultzea espero dut 😔

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Lagunak azkenean!!!!
    Nire zama kontsulatutik jaso zuten 3an!!!!
    Orain Topkapian agertzen da!!

    Bihar esnatu bezain pronto adarra harrapatzen badut, adarretik jasoko dut zama.

    Azaroaren 20ko bisa eskaera
    Azaroaren 25eko dokumentu osagarrien eskaera
    Azaroaren 27an, dokumentu osagarrien eskaera berriro
    Nire bisa abenduaren 5ean onartu zen
    Abenduaren 9rako nire bisa bidaliko da eta bihar jasoko dut.

    Allah bekleyen herkese tez vakitte vizesine kavusmasını nasip etsin insallah

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Lagunak azkenean!!!!
    Nire zama kontsulatutik jaso zuten 3an!!!!
    Orain Topkapian agertzen da!!

    Bihar esnatu bezain pronto adarra harrapatzen badut, adarretik jasoko dut zama.

    Azaroaren 20ko bisa eskaera
    Azaroaren 25eko dokumentu osagarrien eskaera
    Azaroaren 27an, dokumentu osagarrien eskaera berriro
    Nire bisa abenduaren 5ean onartu zen
    Abenduaren 9rako nire bisa bidaliko da eta bihar jasoko dut.

    Jainkoak eman diezaiola bisa ahalik eta azkarren zain dauden guztiei.

    Zoragarri sentitu behar zara orain 🙂👍 zorte on. Asko zoriontzen zaitut.
    Zorte ona eta zoriontasuna opa dizut zure bizitza berrian 🍀

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Zorionak, 19 egun oso epe ona da. Zure lana oso azkar egin zen. Zoriona.

    Bai, esan duzu joango zaren lekua txikia eta azkarra izan daitekeela. Oso azkarra izan zen, mila esker zure desio politengatik 🥰

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Zoragarri sentitu behar zara orain 🙂👍 zorte on. Asko zoriontzen zaitut.
    Zorte ona eta zoriontasuna opa dizut zure bizitza berrian 🍀

    O yükün üstünden kalkması duygusunu yaşıyorum gerçekten. Çok tesekkür ederim. Burada takipte olacağım sürekli inşallah en kısa sürede vizenize kavuşursunuz. Sabır dilemiyorum hiç sabır sabretmek zorunda kalmaya sebep olmasın diye. Sağ salim hayırlısıyla tez vakitte vizenize kavuşmanızı diliyorum inşallah. Hep birlikte sizinde güzel haberlerinizi kutlayacağız burada yakında 🥰

    selimqk57
    Parte-hartzailea

    Lagunak azkenean!!!!
    Nire zama kontsulatutik jaso zuten 3an!!!!
    Orain Topkapian agertzen da!!

    Bihar esnatu bezain pronto adarra harrapatzen badut, adarretik jasoko dut zama.

    Azaroaren 20ko bisa eskaera
    Azaroaren 25eko dokumentu osagarrien eskaera
    Azaroaren 27an, dokumentu osagarrien eskaera berriro
    Nire bisa abenduaren 5ean onartu zen
    Abenduaren 9rako nire bisa bidaliko da eta bihar jasoko dut.

    Jainkoak eman diezaiola bisa ahalik eta azkarren zain dauden guztiei.

    Alemaniako zein eskualdetara egin zenuen eskaera?

    7ko azaroaren 2019an egin nuen eskaera. Nire emaztea, hiritar alemaniarra eta herritar alemaniarra den ume baten bidez egin nuen eskaera. Alemaniako Kiel eskualdeko atzerritarren unitatera mezu elektroniko bat bidali dugu, baina dokumentuak oraindik ez dira iritsi. E-mail bat bidali dut hemengo kontsulara. Oraindik ez dut erantzunik jaso.

    Batzuentzat bisa prozesuak 3 aste irauten ditu, beste batzuentzat, berriz, 3 hilabete.Ez dut ulertzen nola egiten den ebaluazioa. Dokumentu edo informaziorik falta bada, zuregana itzuli behar dute eta arazo hauek azkartu. Nire emaztea eta seme-alabatik aparte bizitzea familia kontzeptuaren aurka dago.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    :D

    selimqk57
    Parte-hartzailea

    Mervewerhlinen bisa berehala onartu zeneko arrazoiei buruz hitz egin genuen aurreko orrialdeetan. Orrialde horiek irakurtzen badituzu, ulertuko duzu zergatik joan den prozesua hain azkar. Azaroaren 4tik nago zain. Emaztea atzerritarren bulegora joan zen. Ez zuten informaziorik eman. Esan zuten: "Itxaron, hona etortzeak eta presioa egiteak prozesuak luzeagoa izango du".
    Ez dugu eskubiderik hemen kontsulatua arakatzeko 90 egunak igaro baino lehen. Ezin dugu ez mezu elektronikorik bidali ezta telefonoz zurekin harremanetan jarri. Zain gaude. Zorterik onena.

    Egia esan, iruzkinak irakurri ditut.

    Alemanian ere ezkondu nintzen. Antzeko gai guztiak ditudanez, ebaluazio-arazoa nola egiten den eta zein oinarritan dagoen ohartu naiz. ulertzen saiatzen ari naiz.
    Alemanian ezkondu nintzen. Aurretik visa lortu nuen eta nire emaztearen etxera joan eta han geratu nintzen. Pasaportean dauzkat eremu hauek. Erdian haur bat ere badago. Nire emaztea jaio eta hazitako alemaniar herritarra da. Nire umearekin berdin gertatzen da. Eskatutako dokumentu guztiak aurkeztu nituen, eskualdeagatik zain nagoela uste dut. Kielen biztanleria edo bertan egindako eskaera kopurua handiagoa izan daiteke. Hango atzerritarren bulegoan artatzen gintuen andreak oraindik agiriak ez zirela iritsi jakinarazi zigun, eta iritsi bezain laster gurekin harremanetan jarriko zela eta falta diren dokumenturen bat edo beste edozer nahi izanez gero deituko zuela adierazi zigun.

    Mervewehrlin
    Parte-hartzailea

    Duela ordubete jaso nuen visa.

    Regensburg-en oniritzia jaso nuen.
    Ni egoten naizen eskualdeko atzerritarren bulegoa oso handia da eta langile asko ditu. Hala ere, beti da adar hutsa. Beti hitzordurik jarri gabe joaten zara eta itxaron gabe kudeatzen dituzu transakzioak.
    Horretaz gain, nire bisa zaintzen zuen gizona nire emaztearen adin berekoa zen, eta haien artean harreman ona zegoelako komunikatu eta berriketan aritu ziren.
    Gizona nire dokumentuen zain zegoen bitartean, e-mail bat bidali zuen kontsulatura espreski nire dokumentuak azkar bidaltzeko eskatuz. Onarpena eman ondoren, telefonoz jakinarazi zigun. Nire emazteari esan zion e-mail bat bidali zuela kontsulatura bisa emateko, onespenaren ondoren itxaron gabe. Gero bisa etorri zen. Hauek eragina dutela uste dut.Nire emazteak zehatz-mehatz azaldu zuen orain, beraz, 3 hilabetez ez genuen kasurik egin, baina horretaz hitz egin genuen eta hauek eragina zutela uste zuela esan zidan. Ulertzen dudana da atzerritarren bulegoak pertsonalki presioa egin diezaiokeela kontsulatuari eta egoera horietan eragin. Beraz, ez dakit zenbateraino den egia gure kontroletik kanpo dagoela esaten dizutenean. Uste dut hori guztiz lotuta dagoela tokia jendez gainezka ez egotearekin eta aurkitzen duzun ofizialaren ekimenarekin. Bisa onartzearen zain dauden leku jendetsuetan, uste dut beren buruaren sakrifizioaren eta portaeraren zentzua berrezarri dela eta ezin direla informazioa emateko ere. Nahi dutenean zaindu gaitezkeela ikusi dugulako.

    Bisa eskatu baino lehen hemen gelditu ginen Alemaniatik eskatzea posible ote zen galdetzeko. Atera gintuzten eta dokumentu askorekin aztertu gintuzten (ia familia elkartzeko dokumentuak), baina ezkontza Danimarkan zegoenez, familia elkartzea Turkian egin behar nuela esan zuten. Ez dakit epe horretan niri buruz galdetzen zizkidaten dokumentuak sisteman jasota zeuden edo ez. Agian honek eragin gehigarri bat izan zezakeen.

    Horretaz gain, nire senarraren aita estatu oso goi mailako erakunde batetik erretiratuta dago. Ez dakit horrelakoek eragin zuzena duten Alemaniako burokrazian. Prozesuari eragiten dioten faktoreei buruzko iragarpenak bakarrik egiten ditut pentsatzen dudanean, baina ezin dut zehaztasuna jakin. Prozesuan laguntzeko daukadan informazioa ematen ari naiz, aurreikuspen txiki batek ere lagungarri izan diezazukeen esperoan.

    Nire iritzi pertsonala da bisa prozesua funtzionarioak bere ekimena erabiltzen duen ala ez dagoela lotuta dagoela.

15 erantzun erakusten - 346etik 360ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.