2020 bisa zerbitzariak eta guneak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Izenburu honen azpian idatzi nahi nuen 2020ko bisa zain eta jasotzen ari diren lagunekin.
    Nire seme-alabarekin eskaera egin nuen irailaren 17an. Nire emaztearen soldata nahikoa ez zela uste zuten eta ni eta nire seme-alaba baztertu egin zituzten. Nire emaztea turkiar herritarra da eta bizileku baimen mugagabea du. Abokatu baten bitartez helegitea jarri dugu gure baldintzak hobetuz eta zain gaude. Zorionez positiboki aterako dela.
    Itxaroten duten guztiei pazientzia nahi diet.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Kaixo lehenengo
    Kulaktan dolma gereksiz ve abartılı o kadar sözler dolanıyor ki ortalıkta…
    Zer esan nahi dudan ulertuko duzu bisa eskaerari buruz galdetzen dizudanean.
    14 urteko aldea dago nire eta nire emaztearen artean. Adina adierazle bat besterik ez da, honetaz konturatu nintzen nire emaztea ezagutu nuenean. Konturatu ginen elkarren bila geundela ezagutu genuenetik 6 hilabetera ezkondu ginela gure bizitzako unera arte.
    Kontsulatuko jendeak zalantzan jartzen du adin ezberdintasuna zuen arteko ezkontza benetako ezkontza den ulertzeko.Lehen aipatu dudan bezala, kontsulatuak adin ezberdintasunaren atzean dagoen asmoa aztertzen du, ez adinaren alde.Ondo adierazi ondoren, arteko adinaren arteko diferentzia. ez duzu inor arduratzen.
    Zure eta zure ezkontidearen arteko harremanaz fidatzen bazara, ez dago beldur izateko arrazoirik.

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Kaixo lehenengo
    Kulaktan dolma gereksiz ve abartılı o kadar sözler dolanıyor ki ortalıkta…
    Zer esan nahi dudan ulertuko duzu bisa eskaerari buruz galdetzen dizudanean.
    14 urteko aldea dago nire eta nire emaztearen artean. Adina adierazle bat besterik ez da, honetaz konturatu nintzen nire emaztea ezagutu nuenean. Konturatu ginen elkarren bila geundela ezagutu genuenetik 6 hilabetera ezkondu ginela gure bizitzako unera arte.
    Kontsulatuko jendeak zalantzan jartzen du adin ezberdintasuna zuen arteko ezkontza benetako ezkontza den ulertzeko.Lehen aipatu dudan bezala, kontsulatuak adin ezberdintasunaren atzean dagoen asmoa aztertzen du, ez adinaren alde.Ondo adierazi ondoren, arteko adinaren arteko diferentzia. ez duzu inor arduratzen.
    Zure eta zure ezkontidearen arteko harremanaz fidatzen bazara, ez dago beldur izateko arrazoirik.

    gerçekten iyiki bu siteyi görmüşüm iyiki sizi takip etmişim gerçekten benim gibi insanları gördükçe cok daha huzurlu oluyorum cok daha emin adımlar sağlam adımlar attığımın farkına varıyorum gerçekten keşke daha önce tanımak kaynaşmak bazı konularda Bilgi edinmek gibi bir fırsatımız olsaydı çünkü çevremizde bizim gibi cok az insan var be hep eksil bazı durumlar kalıuor kendini anlatmak gibi seni anlayacak kimsenin olmaması gibi şimdi cok daha iyim gerçekten çok teşekkürler buradayım ve bütün süreçleri takip edip ve kendi sürecim başladığında hepsini paylaşacağım burada inşallah sizde vizenizi alır eşinize kavuşursunuz 🙏🙏 ya:)

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

      : politika:

    cns24
    Parte-hartzailea

    Herkese merhaba bugün 83.günüm ve  yabancılar şubesinden eşimi aramışlar kağıtlarım gitmiş pazartesi günü arayıp randevu alıp istenen evrakları götürecek. halayy:)  Bundan sonraki süreç nasıl oluyor bilgisi olan var mi?

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    Seguruenik, 3 aste inguru behar ditu. Zein hiritan bizi da zure emaztea? Zu eta bion egun berdina da. Nire 85. eguna ere bada.

    cns24
    Parte-hartzailea

    Seguruenik, 3 aste inguru behar ditu. Zein hiritan bizi da zure emaztea? Zu eta bion egun berdina da. Nire 85. eguna ere bada.

    Nire emaztea frankfut gißende bizi da. Aurrerapenik al dago zure egoeran?

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    44. egunean, nire emaztea atzerritarren bulegora joan zen eta nire dokumentuak iritsi ote ziren galdetu zidaten.Agiriak iritsi zirela esan zuten.Itxaron besterik ez dago gure berri, gutun bat etab., baina oraindik 85 egun itxaron dugu soinurik gabe. .

    cns24
    Parte-hartzailea

    44. egunean, nire emaztea atzerritarren bulegora joan zen eta nire dokumentuak iritsi ote ziren galdetu zidaten.Agiriak iritsi zirela esan zuten.Itxaron besterik ez dago gure berri, gutun bat etab., baina oraindik 85 egun itxaron dugu soinurik gabe. .

    İşin en zor süreci de hiç haber alamadan beklemek bence. Insallah hayırlısıyla sizin vizede onay alır

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    Bai, zoritxarrez, pazientzia daukat, baina orain oso larrituta nago, itxaron eta ea zer gertatzen den, zorte on.

    cns24
    Parte-hartzailea

    Bai, zoritxarrez, pazientzia daukat, baina orain oso larrituta nago, itxaron eta ea zer gertatzen den, zorte on.

    Egun batzuk ere horrela egon nintzen, oso larrituta nengoen, prozesuak luzeagoa izango ote zen beldur nintzen, oso ondo ulertzen zaitut.

    Helincik
    Parte-hartzailea

    Merhabalar! Aranızda yeniyim. 21 Şubat tarihinde aile birleşimi üzerinden konsoloslukta görüşmemi yaptım. Görüşme benim için biraz zor geçti. Veznedeki kadın ilk etapta yaş farkını sorun etti. Sonrasında biraz yumuşadı. Tam 1 hafta oldu. UPSden baktım ve kargoya verilmemiş henüz. Gideceğim yer küçük bir yer. Umuyorum ki en kısa sürede belgelerim yabancılar dairesine ulaşır. Hepimiz için şans ve sabır diliyorum kur;) Gelişmeleri yazacağım

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    Berria zara, itxaron, ea zenbat egun pasatu diren, nire 85. egunaren zain egon naiz eta itxaron behar dugu, ez dugu gauza handirik egin, pazientzia izan behar dugu, espero dut zure bisa laster ematea. .

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    :D

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    .

    helinciksifreforgottu
    Parte-hartzailea

    Kaixo helincik,
    Lehenik eta behin, ongi etorria gurera.
    Zoazen lekua txikia dela esan duzunez, ez dut uste espero nuen bezainbeste itxarongo duzunik (4 hilabete). Dena den, kontuan izan beti ekimena hango arduradunen esku dagoenez, prozesua luzatzeko aukera dagoela.
    Batez ere, adin-aldea nabarmena dutenei edo bigarren aldiz ezkonduta daudenei aztertzen diete, eta, jakina, prozesuak luzeagoa izaten du.Zein da zure eta zure ezkontidearen arteko adin-aldea funtzionarioak arazo bat jarri diona? Nire eta nire emaztearen artean adin-aldea nabarmena dagoelako, baina ofizialak egoera horri buruz galdetu zidaten galdetzen ninduten bitartean eta ez zuen gai hori berriro ukitu emandako erantzunaren ondoren.
    Zure benetako prozesua hemendik aurrera hasten da. Bide luzea duzu aurretik, pazientziaz ibili behar duzuna.Zure mezua irakurri nuenean, luzaroan pentsatu nuen azaroan eta konturatu nintzen nahiko une zailak pasatzen ari ginela.
    Berri onak jasotzea espero dut.
    Zurea

    Oncelikle hoşbuldum ve güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum. Eşimle aramızda 15 yaş var. Sizin işiniz gerçekten gereğinden çok fazla uzamış. Ve size çapraz sorgu yapılmayacağını düşünüyorum. Çünkü böyle durumlarda ilk olarak başvuru sahibini e-mail yoluyla konsolosluğa çağırdıklarını biliyorum. Böyle bir durum yoksa gönlünüzü ferah tutun. Bu arada sabrınız için tebrik ediyorum  ya:) Bugün 11. Günüm… Tıkırtı yok. Hepimiz için hayırlısı olsun  byby:)

15 erantzun erakusten - 46etik 60ra (1,303 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.