2020 bisa zerbitzariak eta guneak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Izenburu honen azpian idatzi nahi nuen 2020ko bisa zain eta jasotzen ari diren lagunekin.
    Nire seme-alabarekin eskaera egin nuen irailaren 17an. Nire emaztearen soldata nahikoa ez zela uste zuten eta ni eta nire seme-alaba baztertu egin zituzten. Nire emaztea turkiar herritarra da eta bizileku baimen mugagabea du. Abokatu baten bitartez helegitea jarri dugu gure baldintzak hobetuz eta zain gaude. Zorionez positiboki aterako dela.
    Itxaroten duten guztiei pazientzia nahi diet.

    nsyyn
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok Istanbulen eskaera egin nuen 15.01.2020ean eta gaur nire eskutitza emazteari bidali diot. Nire emazteak 3 hilabeteko nomina eta errentamendu kontratua eskatu zidan. Nire emaztea gaur bueltatuko da eta pertsonalki joango naiz. Horrela, nire emaztea alemaniar herritarra da.

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok Istanbulen eskaera egin nuen 15.01.2020ean eta gaur nire eskutitza emazteari bidali diot. Nire emazteak 3 hilabeteko nomina eta errentamendu kontratua eskatu zidan. Nire emaztea gaur bueltatuko da eta pertsonalki joango naiz. Horrela, nire emaztea alemaniar herritarra da.

    Non bizi da zure ezkontidea? Oso azkar itzuli zen MashaAllah ..

    nsyyn
    Parte-hartzailea

    Non bizi da zure ezkontidea? Oso azkar itzuli zen MashaAllah ..

    Augsburg da oturuyor. Evet çok hızlı dönüş yaptılar. tahminen inşallah 3 5 güne kadar pasaportum elime gecer diye düşünüyorum.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    .

    nsyyn
    Parte-hartzailea

      Kaixo lagunok, utzi dena berridazten. Istanbuletik eskatu nuen 15.01.2020ean. Eskutitz bat bidali zitzaion emazteari31.01.2020ean. Nire 05.01.2020 bisa iritsi da :) 21 egun behar izan zituen guztira. Nire emaztea Alemaniako herritarra da. Augsburgon bizi da. Eta adierazi nahi nuke kontsulatua eta atzerritarren adarra oso lagungarriak direla eta bisa lehenbailehen ematen saiatzen ari direla. Betiere dokumentuak falta badira eta gezur faltsuz betetako ezer.

    Bekleyen herkesin inşallah vizesi hemen çıkar hepimizi allah kavuştursun. 

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Kaixo. 2ko urtarrilaren 2020an Istanbuleko kontsulatuan ere izan nuen hitzordua. Bilera ondo joan zen, nire dokumentuak osatuta zeuden. Nire emaztea Alemaniako herritarra da. Esan zuten urtarrilaren 21ean Stuttgarteko Atzerritarren Bulegora joan zinenean espedientea urtarrilaren 6an jaso zen informazioa emango duzula eta itxaron. Oraindik ez da prozesatu. Esperientzia duten lagunek laguntzea nahi nuke. Noiz arte itxaron dezaket?

    Ba al dago hobekuntzarik? Stuttgarten eskaera egin genuen urtarrilaren 20an, Ankaran. Posta egoera ikasteko.

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Kaixo. 2ko urtarrilaren 2020an Istanbuleko kontsulatuan ere izan nuen hitzordua. Bilera ondo joan zen, nire dokumentuak osatuta zeuden. Nire emaztea Alemaniako herritarra da. Esan zuten urtarrilaren 21ean Stuttgarteko Atzerritarren Bulegora joan zinenean espedientea urtarrilaren 6an jaso zen informazioa emango duzula eta itxaron. Oraindik ez da prozesatu. Esperientzia duten lagunek laguntzea nahi nuke. Noiz arte itxaron dezaket?

    Stuttgar-en eskatu genuen, urtarrilaren 20an ankara. Egoera elektronikoa bidaltzen dugu egoera ezagutzeko. Ba al dago hobekuntzarik zure baitan?

    phoenix34
    Parte-hartzailea

    Henüz bir gelişme yok. Eşim yabancılar dairesine gittiğinde buraya gelmenize gerek yok herhangi bir evrak vs. istersek sizinle iletişime geçeriz demişler. Yabancılar dairesi telefonlara cevap vermiyor, mail e belki bir cevap alabilirsiniz. Stuttgart göçmenlerin yoğun yaşadığı bir bölge. Bekliyoruz valla. Inşallah yakın bir zamanda vizelerimiz çıkar

    hamburg26
    Parte-hartzailea

    Arratsalde on,
    2020ko familia elkartzeko bisa lortzeko zurekin bat egin zuen norbait ere banaiz. Bada, martxoaren 5ean hitzordua nahi dut. kontsulatu nagusian. Hanburgotik bisatua jaso edo sentsaziorik izan duten lagunak baditugu, informatu al dezakete?

    NUAsman
    Parte-hartzailea

    Agurrak,

    Ankaratik urtarrilaren 29an aurkeztu nuen eskaera. Itxaroten ari gara.

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Urtarrilaren 20an eskatu nituen dokumentuak beteta zeuden. Ez nuen nire ezkontidearen eskutitzik jaso, ez eta mezu elektroniko bat ere bidali zidan. Eta nire pasaportea gaur bidean dago. Uste duzu badagoela arbuiatzeko aukerarik? Nire emaztea alemaniar herritarra ere bada.

    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Urtarrilaren 20an eskatu nituen dokumentuak beteta zeuden. Ez nuen nire ezkontidearen eskutitzik jaso, ez eta mezu elektroniko bat ere bidali zidan. Eta nire pasaportea gaur bidean dago. Uste duzu badagoela arbuiatzeko aukerarik? Nire emaztea alemaniar herritarra ere bada.

    Hi guztiak,
    Zure ezkontidea alemaniar herritarra bada, ez izan beldurrik uko egingo ez diotenik. Demagun zorte ona begiekin jada.
    Ben cocugumla bekliyorum. Vize reddi almıştım maas yetersiz görüldü. Avukat aracılığı ile itirazda bulunduk kasimda. Esim iş degisikligi yaptı ve iki aylik maas bordrosunu istedi yabancilar subesi. Onu da gondedik bekliyoruz bakalım bu sefer onay verirler inşallah.  Beklemek çok zor hele cocukla beklemek daha bir zor. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Nire bisatua etorri zen, mutilak. 23 egun behar izan zituen. Umearen bidez. Nire emaztea ez zen Maesera joan, gutuna ez zen joan, ez zuten ezer nahi. Nire zuzeneko bisatua etorri zen. Ahalik eta lasterren fede onean gauden guztiei joan nahi diegu.

    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Nire bisatua etorri zen, mutilak. 23 egun behar izan zituen. Umearen bidez. Nire emaztea ez zen Maesera joan, gutuna ez zen joan, ez zuten ezer nahi. Nire zuzeneko bisatua etorri zen. Ahalik eta lasterren fede onean gauden guztiei joan nahi diegu.

    Hayırlı olsun kardesim Allah bize de nasip eder inşallah.

    phoenix34
    Parte-hartzailea

    Nire bisatua etorri zen, mutilak. 23 egun behar izan zituen. Umearen bidez. Nire emaztea ez zen Maesera joan, gutuna ez zen joan, ez zuten ezer nahi. Nire zuzeneko bisatua etorri zen. Ahalik eta lasterren fede onean gauden guztiei joan nahi diegu.

    Desio onenak. Jainkoak zure bidea ireki dezala. Inoiz zalantzan jarri al duzu zure bisaren egoera atzerritarren bulegoan Stuttgarten? Ba al dago beste instituziorik informazioa eskuratu ahal izateko?

15 erantzun erakusten - 16etik 30ra (1,303 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.