2020 bisa zerbitzariak eta guneak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Izenburu honen azpian idatzi nahi nuen 2020ko bisa zain eta jasotzen ari diren lagunekin.
    Nire seme-alabarekin eskaera egin nuen irailaren 17an. Nire emaztearen soldata nahikoa ez zela uste zuten eta ni eta nire seme-alaba baztertu egin zituzten. Nire emaztea turkiar herritarra da eta bizileku baimen mugagabea du. Abokatu baten bitartez helegitea jarri dugu gure baldintzak hobetuz eta zain gaude. Zorionez positiboki aterako dela.
    Itxaroten duten guztiei pazientzia nahi diet.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Kaixo berriro :)
    Aste batzuen buruan etorri nahi nuen eta nola zauden galdetu.
    Iaz, zu bezala, oso egun txarrak pasa nituen itxaroten koroagatik.Ongi dakit baldintza hauetan eskuak lotuta egotea oso nekagarria dela psikologikoki. Baina hau ez da jasaten duzun egoera bat. Blokeoa hemen hasiko da bihartik aurrera Corona dela eta. Dena itxita dago merkatuak, farmaziak eta ospitaleak izan ezik. Irailaz geroztik integrazio ikastaro batera nabil. Ikastaroa itxita dago gaurtik blokeoa dela eta. Urtarrilaren 11n irekiko dela esaten da, baina, zoritxarrez, ez dago argitasunik noiz irekiko den ikastaroa, adierazpen ofizialik ez dagoelako.Azterketa urtarrilaren 22an da. Eta prozesu honetan, guk geuk prestatu behar dugu azterketa etxean.
    Zure arazoa da une honetan bisa ez dela ematen, baina gogoratu, hemen ere leku guztiak itxita daude koroa dela eta, eta zoritxarrez gauzak atzeratu egiten dira. Bada jendea lana galdu duena. Zoritxarrez, Coronak gure bizitza guztiari eragiten dio gaizki.
    Ez pentsa itxaroten egotea zuretzako bakarra denik. Lanerako nire diplomaren aitorpena ere bertan behera geratu da.
    Noski, egun hauek pasako dira. Mantendu beti zure indarra eta itxaropena.
    En içten sevgilerimle…

    p.yilmaz
    Parte-hartzailea

    Egun on guztioi, ba al dago inoren berririk?

    tamalez oraindik zain gaude

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    3 hilabete pasa dira eta oraindik zain gaude, ez dago berririk. Mezu elektronikoei ere ez diete erantzuten

    Ay90
    Parte-hartzailea

    3 hilabete pasa dira eta oraindik zain gaude, ez dago berririk. Mezu elektronikoei ere ez diete erantzuten

    Istanbulera etorri zen azken aldian Alemaniatik izan zen, e-mailez bidali nion kontsulatuari Covid-ari buruz. Hori dela eta, izapideak poliki-poliki aurrera doaz.Agiriren bat behar izanez gero jakinaraziko dutela esan dute.Oraindik ez dago berririk.4. astea izango da.Nire agiriak Istanbulen daude, noski, baztertu egin ninduten, objekzioaren emaitzaren zain nago.

    p.yilmaz
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,

    Oraindik ere zain gaude, hainbeste idatzi nuen eta idazteko eta bilatzeko debekua jarri zuten. baina zerbait ikasi nuen, orrialde bat dago, ziurtagiria falta dutenen jarraipena egiteko egin zuten. Pandemia dela eta gutun batzuk atzeratzen direnez edo helbidea gaizki ematen bada, zerrenda bat egin zuten, izenak eman zitzaizkienek joaten dira eta atetik letra hartzen dute eta falta diren dokumentuak osatzen dituzte.

    https://www.berlin.de/einwanderung/service/oeffentliche-zustellungen/

    Orrialde hau ikus dezakezu, gutxienez Alemaniako ezkontideentzat, zure izena aipatzen ez bada, paperak ez dira falta. Izenak hemen aipatzen dituztenek soilik osatu behar dituzte falta diren dokumentuak edo arazoren bat dago helbideekin.

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Gaur nire bisa etorri da, nire emaztea alemaniarra da, bisak 90 egun baino gehiago behar izan ditu iristeko, eskaera egin dut Alemaniako Ankarako kontsulatuan. Bisa elkarrizketa oso txarra izan nuen. Schengen herrialde askotan bisa ukatu nuen. Nire emaztea laguntza soziala jasotzen ari da. Hilabete 1 igarota, atzerritarren bulegoak abal bat eskatu zuen, abalak sinatu egin zuen. Ofizialak hainbat aldiz deitu du nire emaztea telefonoz eta galderak egin ditu. Ezezkoa zela zirudien. Egia esanda, ez nuen itxaropen handirik. Bisa lortu dut gaur, nahiko harritu naiz. Zure bisa laster ateratzea espero dut. Oso prozesu nekagarria eta nekagarria izan zen.

    p.yilmaz
    Parte-hartzailea

    Gaur nire bisa etorri da, nire emaztea alemaniarra da, bisak 90 egun baino gehiago behar izan ditu iristeko, eskaera egin dut Alemaniako Ankarako kontsulatuan. Bisa elkarrizketa oso txarra izan nuen. Schengen herrialde askotan bisa ukatu nuen. Nire emaztea laguntza soziala jasotzen ari da. Hilabete 1 igarota, atzerritarren bulegoak abal bat eskatu zuen, abalak sinatu egin zuen. Ofizialak hainbat aldiz deitu du nire emaztea telefonoz eta galderak egin ditu. Ezezkoa zela zirudien. Egia esanda, ez nuen itxaropen handirik. Bisa lortu dut gaur, nahiko harritu naiz. Zure bisa laster ateratzea espero dut. Oso prozesu nekagarria eta nekagarria izan zen.

    Pozik nago zuregatik. Beno, bisa iritsi baino lehen, ez zuten zama aldetik mezurik jaso edo deitu eta onartu egin zutela esan zuten. Indioilarra lehertu nuen, abenduaren 10ean entregatu nituen agiriak eskatu nituen eta oraindik zain gaude.

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko. Mezu elektronikoa ez zen atzerritarren bulegotik etorri, onartu egin zelako. Goizean UPSren mezua jaso nuen, arratsaldean entregatu zuten zama, 62 lira ordaindu nituen, nahiz eta bidalketa ordaindu nuen kontsulatuan. Zorionez, bisa hortik atera zen.

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Gaur nire bisa etorri da, nire emaztea alemaniarra da, bisak 90 egun baino gehiago behar izan ditu iristeko, eskaera egin dut Alemaniako Ankarako kontsulatuan. Bisa elkarrizketa oso txarra izan nuen. Schengen herrialde askotan bisa ukatu nuen. Nire emaztea laguntza soziala jasotzen ari da. Hilabete 1 igarota, atzerritarren bulegoak abal bat eskatu zuen, abalak sinatu egin zuen. Ofizialak hainbat aldiz deitu du nire emaztea telefonoz eta galderak egin ditu. Ezezkoa zela zirudien. Egia esanda, ez nuen itxaropen handirik. Bisa lortu dut gaur, nahiko harritu naiz. Zure bisa laster ateratzea espero dut. Oso prozesu nekagarria eta nekagarria izan zen.

    yeni yılın güzel başladı inşallah hep güzel geçer darısı bizlerin başına her yer kapandı bugün artık ocakta bekleyeceğiz güzel haberler

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Urte berria ondo hasi da, insha'Allah, beti izango da ona, artatxikia, leku guztietan itxita dago guretzat, gaur sukaldean itxarongo dugu gaur, berri onak

    Eskerrik asko Aya90, zure bisa lortzen duzunean pozik egongo naiz zure berri jasotzerakoan, foroan ikusi zaitut, denbora asko daramazu zain, borrokatu duzu eta gogor lan egin duzu, ziur nago zure bisan etorriko dela .

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko Aya90, zure bisa lortzen duzunean pozik egongo naiz zure berri jasotzerakoan, foroan ikusi zaitut, denbora asko daramazu zain, borrokatu duzu eta gogor lan egin duzu, ziur nago zure bisan etorriko dela .

    inşallah o güzel haberler gelir bu kötü günleri bir daha hatırlamamak üzre unuturum gözün formda olsun mutlaka o güzel haberi yazacağım buraya bugün yada yarın elbet o vize gelecek kacarı yok  yolun açık olsun bahtın güzel olsun 🙏🤗🤗

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Arratsalde on, nire soldatagatik baztertu ninduten, aurka egin genuen, gabeziak amaitu eta gero, dokumentuak Istanbulera bidali genituen duela 3 aste, jakinaraziko dizutela esan zuten. Berriro erantzunaren zain daudela esan zuten. Ba al dago egoera hori bizi duen edo informazioa emango duen edonork?

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Arratsalde on, nire soldatagatik baztertu ninduten, aurka egin genuen, gabeziak amaitu eta gero, dokumentuak Istanbulera bidali genituen duela 3 aste, jakinaraziko dizutela esan zuten. Berriro erantzunaren zain daudela esan zuten. Ba al dago egoera hori bizi duen edo informazioa emango duen edonork?

    Agian, atzerritarren bulegoaren inguruko iritzia jaso nahi zuten gai baten inguruan. Ez bidali posta gehigarririk, mezu batzuk jarraian bidali nituen, nirekin haserretu ziren

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Agian, atzerritarren bulegoaren inguruko iritzia jaso nahi zuten gai baten inguruan. Ez bidali posta gehigarririk, mezu batzuk jarraian bidali nituen, nirekin haserretu ziren

    orain zain geldituko naiz beti nahi dut positiboa izaten amaitu arte 🤗

    Stuttgart 12345
    Parte-hartzailea

    orain zain geldituko naiz beti nahi dut positiboa izaten amaitu arte 🤗

    Bence yabancilar dairesi haber yollamamisti tüekiyeye yollasaydi Eger bu kadar uzun sürmezdi islemleri devam ediyo denilmis hep islem sadece almanyada Benim bildigim kadariylan devam eder tüekiyede vizeyi ona göre verir almanya nederse…yorumlarda okuyorum bazende almanya onay yada red verdikten sonra on gün icinde herkesin pasaportu  eline ulasiyo Yani …bence almanyayi bi arayin yada Mail yazin nedir durum diye

15 erantzun erakusten - 1,261etik 1,275ra (1,303 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.