2020 bisa zerbitzariak eta guneak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MAIDER
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,
    Izenburu honen azpian idatzi nahi nuen 2020ko bisa zain eta jasotzen ari diren lagunekin.
    Nire seme-alabarekin eskaera egin nuen irailaren 17an. Nire emaztearen soldata nahikoa ez zela uste zuten eta ni eta nire seme-alaba baztertu egin zituzten. Nire emaztea turkiar herritarra da eta bizileku baimen mugagabea du. Abokatu baten bitartez helegitea jarri dugu gure baldintzak hobetuz eta zain gaude. Zorionez positiboki aterako dela.
    Itxaroten duten guztiei pazientzia nahi diet.

    stuttgartcocuk
    Parte-hartzailea

    Desio onenak. Jainkoak zure bidea ireki dezala. Inoiz zalantzan jarri al duzu zure bisaren egoera atzerritarren bulegoan Stuttgarten? Ba al dago beste instituziorik informazioa eskuratu ahal izateko?

    Ez, itxaron ezer ez genion galdetu nire emazteari ez zitzaion gustatu gutuna dagoeneko indioilarrean nire emaztea nire ondoan zegoen. Haurrak bukatu zuelako dokumentuetan osatuta zegoelako onartu zuten eta bisa zuzenean 23 egunetan iritsi zen, alhamdulillah.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    :D

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    Kaixo, nire 72. eguna itxita dago oraindik, nire atzerriko bulegoa stuttgart ludwigsburg-en. Dokumentuak aspaldi iritsi dira, baina gutuna bakarrik dago zain.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    .

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    Garapen bat badago, pozik egongo gara gurekin partekatzen baduzu, ikus dezagun prozesuak nola funtzionatzen duen.

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Arratsalde on, nire artean 18 urte arteko aldea dago nire emaztearekin. 2 urte ezkondu ondoren Turkian bizi ginen nire paperak bete baino lehen. Alemaniara joan nintzen. Martxoaren 25ean hitzordua dut Istanbulen. Nire emaztea heilbronn bizi da urte 1 eta ez dugu gai material eta moralik. zer arazo ditugu aurrean? Zein galdera egin behar didate?

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    Kaixo, zorte on, espero dut 18 urte izango dituela, beraz, aldea Atzerritarren Sailean egongo da.

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Arratsalde on, nire artean 18 urte arteko aldea dago nire emaztearekin. 2 urte ezkondu ondoren Turkian bizi ginen nire paperak bete baino lehen. Alemaniara joan nintzen. Martxoaren 25ean hitzordua dut Istanbulen. Nire emaztea heilbronn bizi da urte 1 eta ez dugu gai material eta moralik. zer arazo ditugu aurrean? Zein galdera egin behar didate?

    Kaixo, zorte on, espero dut 18 urte izango dituela, beraz, aldea Atzerritarren Sailean egongo da.

    üstünde dursunlar 3 yıl oldu beraberiz evlilik ile Türkiye’de yaşadık sonra eşim oraya gitti inşallah sorun cıkartmazlar insan içten içe eriyor

    muratnadj to
    Parte-hartzailea

    İnşallah sorunsuz gidersiniz sabırlıda olmak lazım süreç bazen uzuyor canınızı sıkmayın

    cns24
    Parte-hartzailea

    Arratsalde on, nire artean 18 urte arteko aldea dago nire emaztearekin. 2 urte ezkondu ondoren Turkian bizi ginen nire paperak bete baino lehen. Alemaniara joan nintzen. Martxoaren 25ean hitzordua dut Istanbulen. Nire emaztea heilbronn bizi da urte 1 eta ez dugu gai material eta moralik. zer arazo ditugu aurrean? Zein galdera egin behar didate?

    Kaixo, 13 urteko adin-aldea dago nire eta nire emaztearen artean eta senideak gara. Bisa elkarrizketara joan nintzenean, oso kezkatuta nengoen adinaren gaiarekin arazoren bat izango ote zuten, baina nire emaztearen lana galdetu zidaten non senarrarekin elkartu ginen edo ez. Lasai egon elkarrizketan zehar, eman erantzun labur eta argiak, izua baduzu, galdera gehiago egiten badituzu, informazio zehatzagoa nahi dute.

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Kaixo, 13 urteko adin-aldea dago nire eta nire emaztearen artean eta senideak gara. Bisa elkarrizketara joan nintzenean, oso kezkatuta nengoen adinaren gaiarekin arazoren bat izango ote zuten, baina nire emaztearen lana galdetu zidaten non senarrarekin elkartu ginen edo ez. Lasai egon elkarrizketan zehar, eman erantzun labur eta argiak, izua baduzu, galdera gehiago egiten badituzu, informazio zehatzagoa nahi dute.

    Mila esker, oso ondo eman nuen. Benetan hitzordua jarri nuen niretzat Apirilaren 1, 8a zen.

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Insha'Allah ondo doa, pazientzia izan behar duzu, prozesuak batzuetan denbora behar du, ez zaitu kezkatu

    teşekkürler inşallah nisan 1 randevu verdiler şimdi bekliyorum an ve an haberdar edeceğim sizi

    cns24
    Parte-hartzailea

    Mila esker, oso ondo eman nuen. Benetan hitzordua jarri nuen niretzat Apirilaren 1, 8a zen.

    Eskerrik asko  :) nire bilera goizeko 8etan izan da gaur 75. egunean nago, oraindik ez dut berririk itxaroten

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    .

    Ay90
    Parte-hartzailea

    Ez dago ezer izutzeko adin ezberdintasunari buruz. Hau lehentasun pertsonalen kontua da eta kontsulatuak adin-desberdintasun horren atzean dagoen asmoa aztertzen du, ez adin-aldea. Ezkontza benetakoa ala faltsua den uler dezakete emandako aurpegi-espresioak eta erantzunetatik. Zintzoa bazara eta erantzun zuzenak ematen dituzun bitartean, ez dago ezer kezkatu.

    Hainbeste artikulu irakurri nituen, entzumen bidez elkarrizketa asko topatu nituen, horregatik beldur handia nuen halako egoera bati, nahiko ondo nago orain, ea zer biziko dugun, denborak esango du.

15 erantzun erakusten - 31etik 45ra (1,303 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.