2019 Alemania Visa Itxaropenak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Blue34
    Parte-hartzailea

    2019tik aurrera bisa gaiei buruzko ideiak partekatuko dituzten gure lagunentzako gai hau hasten ari naiz, dena onuragarria izango dela espero dut...

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Kaixo guztioi, "Jainkoak pazientzia eman" diot
    07.12.2018 tarihinde izmirden aile birlesimi basvurdum. Rathause defalarca eşime yalan söledi evrak elimize ulaşmadı diye 2 ayda eşime evraklar elimize 12 ayda ulaştı geri bildirim bekliyoruz demişler.ben konsolosluğa mail attım geri bildirim bekliyolarmis diye 2 gün sonra aradılar 11.03.2019 2 görüşme ye girmem gerekiyormuş. Çapraz sorgu eşimle ikimizin de ilk evliliği sabir dedim neyse bindim gittim otobusle antalyada yasiyom bu arada kadin ilk bi agzindan kacirdi ikinizinde ilk evliligimi neden cagirdilar seni diye velasim konustuk foto ivir zivir bitti dedim baska bisey varmi 2 hafta icinde cevap cikar.Derken bugün bi telefon aldim konsolosluktan aradığını söyledi ilk başta numarayı tanıyamadım dediki vizeniz onaylandı 3 aylık saglik sigortasi yaptırmak gerekiyo dedim ki konsolusluk arayıpta vizen onaylandı veya onaylanmadı diye solemez dediki izmir baş konsolosluğundan ariyom dedimki isminizi soleyin kapatın ben konsoloslugu arayım size baglanayim olmaz dedi güvenlik gerekçesiyleymiş.ben dedimki en son ne zaman konsoloslukta terminim vardı bilmiyorum dedi dedim ben ne vizesine basvurdum bilmiyorum dedi sadece konsolos hanım vizenin onaylandığını 3 aylık sigorta yapmam gerektiğini iletmesini sölemiş.Dedim hanfendi ben aile birlesimi vizesine basvurdum aile birleşiminde saglik sigortasi istenmiyor goethe kursundan sinifimdan 11 kişi gitti hiç biri istenmedi dedim sizin Konsolusluktan arandığımi nerden bileyim dedim inandırmak zorunda degilim dedi gülerek pat telefonu kapattı. Eşimi aradim oda rathause aradi orda bize bakan görevide istenmediğini sölemiş ama eşiniz alman konsolosluguyla iletişime geçsin eğer isteyen onlarsa yapsın demiş.konsolusgu ariyom santral ben cevap veremem diyor cevap verebilecek birine bağlarmışın  diyorum ben bağlayamam yasak diyor.peki ben nasıl teyit edecem diyorum bilmiyorum mail atın diyor. Insanların hayatı yaşamları aile kurmalarıyla resmen alay ediyorlar.Tamamen şansa kurulu şeyler alman disiplini derler ya alakası yok sadece alman ırkçılığı var karşındaki görevlinin tamamen inisiyatifindesin….. bide şunu eklemek istedim anlaşmalı evlilik yapıp sahtekarlık yapıp gerçekten evlilik yapanları bu durumlara düşürenlerin Allah' belasını versin…

    Çok üzücü bir durum yaşamışsınız umarım en kısa zamanda cevap alırsınız ? Benim anlamadığım eşinizle aranızda yaş farkı mı vardı ? Neden sizi çapraz sorguya aldılar. Bildiğim kadarıyla yas farkı olan kişileri genelde çapraz sorguya alıyorlar. Sizin eşiniz Alman vatandaşıysa sağlık sigortası istemezler ama ben forumda 2018 icin yazılan yazıların hepsini okudum neredeyse. Bazı kişilerde eşleri Alman vatandaşı olmasına rağmen konsolosluk sağlık sigortası istemiş ve sağlık sigortalarından sonra pasaportları gönderilmiş. İsterseniz sizi arayan numarayı googleda bi aratın konsolosluk numarası mı diye. Allah yardımcınız olsun inşallah bu hafta güzel haberler alıp eşinize kavuşursunuz

    talha55
    Parte-hartzailea

    Lagunok, gaur nire berri onak zuekin partekatu nahi ditut. :)
    – 14.02.2019 Ankara Aile Birleşimi Vizesi için başvuru
    – 04.03.2019 Evrakların Berlin Ausländerbehörde'ya ulaşması
    – 15.03.2019 Ausländerbehörde Vize Onayı
    – 19.03.2019 (33. Gün) Ankara Konsolosluğu Vize basımı ve kargoya teslimi
    – 20.03. 2019 (34. Gün) Vizenin elime ulaşması

    Galdetzen ari direnentzat, nire emaztea alemaniar herritarra da. Ausländerbehördek bisa onartu zuen inolako paperik eskatu gabe. Kontsulatuak ez zuen bidaiako osasun asegururik nahi, etab. Foroan sartzen jarraituko dudala jakin nahi dut. Ala pazientzia eman dezala zain dauden guztiei eta elkartu gure maiteak ahalik eta azkarren. Jainkoaren errukia eta bedeinkazioak izan daitezela zu eta gurekin.

    mehmet01
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,

    Familia Berriro bateratzea eskatu nuen 14.03.2019-XNUMX-XNUMXan haurraren bidez. Zorte on orain bisatua jaso dutenentzat eta itxaroten duten guztientzat.

    Bisaren egoeraren jarraipena egiten al duzu emandako barra-kode horretatik? Nire barra kodean oraindik ez da ezer agertzen. Nola ikus dezakezu pasaportea lortu aurretik onartzen den edo ez?

    eskerrik asko aldez aurretik

    talha55
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,

    Familia Berriro bateratzea eskatu nuen 14.03.2019-XNUMX-XNUMXan haurraren bidez. Zorte on orain bisatua jaso dutenentzat eta itxaroten duten guztientzat.

    Bisaren egoeraren jarraipena egiten al duzu emandako barra-kode horretatik? Nire barra kodean oraindik ez da ezer agertzen. Nola ikus dezakezu pasaportea lortu aurretik onartzen den edo ez?

    eskerrik asko aldez aurretik

    Barra kodetik, pasaportea kontsulatuak bidali duen edo ez bakarrik uler dezakezu. Beste informazio bat Ausländerbehör-ek erantzun dezake, baina ez dut min handirik egiten uste dut. Bisa Ausländerbehörde-k onartzen duenean, gutun bat bidaltzen diote etxera "zure begiak argiak dira eta zure bisa onartuta dago" esanez. Hori gertatu zitzaigun behintzat gurekin.

    Zurea benetan

    Ramadan_21
    Parte-hartzailea

    Egun on, Alemanian jaio nintzen, orain ezkondu nintzen, nire emaztea alemaniarra da, 21 urte ditut, 29 urte ditut, atzerritarren polizia, Turkia, Turkiara joan, familia bateratzeko bisa lortu behar dut. ez deitu nire emazteari oraindik, 10.01.2019 hilabete eta erdi igaro dira, galdera normal eta gurutzatu honi deituko diote.
    Mesedez, ezkondu Alemanian eta lagundu nazazu 

    mehmet01
    Parte-hartzailea

    Barra kodetik, pasaportea kontsulatuak bidali duen edo ez bakarrik uler dezakezu. Beste informazio bat Ausländerbehör-ek erantzun dezake, baina ez dut min handirik egiten uste dut. Bisa Ausländerbehörde-k onartzen duenean, gutun bat bidaltzen diote etxera "zure begiak argiak dira eta zure bisa onartuta dago" esanez. Hori gertatu zitzaigun behintzat gurekin.

    Zurea benetan

    cevabiniz icin cok tesekkürler, hayirlisiyla bizde güzel haberi aliriz insallah, Gelisme olursa tekrardan buraya yazarim..

    Visa kargatzea
    Parte-hartzailea

    Lagunok, gaur nire berri onak zuekin partekatu nahi ditut. :)
    – 14.02.2019 Ankara Aile Birleşimi Vizesi için başvuru
    – 04.03.2019 Evrakların Berlin Ausländerbehörde'ya ulaşması
    – 15.03.2019 Ausländerbehörde Vize Onayı
    – 19.03.2019 (33. Gün) Ankara Konsolosluğu Vize basımı ve kargoya teslimi
    – 20.03. 2019 (34. Gün) Vizenin elime ulaşması

    Galdetzen ari direnentzat, nire emaztea alemaniar herritarra da. Ausländerbehördek bisa onartu zuen inolako paperik eskatu gabe. Kontsulatuak ez zuen bidaiako osasun asegururik nahi, etab. Foroan sartzen jarraituko dudala jakin nahi dut. Ala pazientzia eman dezala zain dauden guztiei eta elkartu gure maiteak ahalik eta azkarren. Jainkoaren errukia eta ugaritasuna zure eta gugan izan daitezela.

    Zorionak, zorte on. Emazteak ezkontza bulegora ere deitu du gaur, emakumea aste honetan bertan egon da, eta nire senarrak nerbio krisia izan du eta bere zuzendariari deitu dio. Zuzendaria harrituta geratu zen dokumentuak hilabete batez han zeudela ikusi zuenean eta nire emazteari gauza horiek egingo zituela esan zion. Arazo bakarra gure ezkontza agiria eskatzea zen. Gaur nuen zorroa, UPS express bidez bidali dut. Ostiralean nire emaztearekin egoteko agiriak eta gizonak ostiralean zuzenean onartuko zuela agindu zuen. Badirudi nire gaiak ere amaitu direla. Txartel bila nabil orain. Izan dadila artatxoa zain dauden lagun guztien prentsan

    tolga3535
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak
    Familia bateratzeko bisa eskatu dut, beraz, hemen idatzi eta garapenen berri eman nahi dizuet.
    Kontsulatuaren bilera bat izan nuen Izmirren 6ko martxoaren 2019an. A4 paper eman nuen barra kode batekin. Bere pasaportea bere helbidera bidaliko genuela esan zen.
    Beste 21.03.2019 egun igaro dira 15etik aurrera
    nire emaztea alemaniar herritarra da
    nire emazteak 24 urte ditu eta nik 25 urte ditut
    Uste dut atzerriko bulegora joaten dela hamalau hilabeteko egoitzan (gure agiriak)
    daha 2 hafta olduğu için arayıp sormadım allah hepimize sabır versin.

    mervekilic91
    Parte-hartzailea

    Familia bateratzea jaio gabeko nazionalitate alemaniarreko haurraren bidez;
    Ni neu alemaniarra naiz, 7 hilabetez haurdun nago. 3 urte daramatzat ezkonduta eta Tr-en bizi nintzen, nire emaztea, duela 4 hilabete Alemanian lortu nuen bizilekua, haurdunaldian Alemania erditzea hobea izango zela pentsatu genuelako. Estatuaren laguntza jasotzen ari naiz. Nire jaiotza Alemanian izango da. Bizi dugun lehena auzo txikia den operazioetan ez da atzerapen handirik izaten. Amaren haurdunaldiaren pasaportea eta medikuaren txostena eman ditut bisa agirietan. Alemaniako ezagutza ez da beharrezkoa, jaio edo jaio gabeko alemaniar herritar baten bidez egindako bisa eskaera guztietan. Esim Istanbuleko kontsulatura joan zenean, bere lehen ezkontzari buruz galdetu zioten eta zergatik ez genuen Alemanian bizi nahi 3 urtez, orain bai.

    03.03.2019 Bilera Alemaniako Kontsulatuarekin Istanbulen
    10.03.2019 Pinnebergeko Atzerritarren Poliziari dokumentuekin deituta jakin nuen.
    22.03.2019 Pasaportea Istanbulgo Alemaniako kontsulatura itzuli zen.
    Bisaren erantzunaren zain gaude orain.
    Ups kargaren jarraipena kargak Alemaniako kontsulatutik aterako direla dio.

    Hc
    Parte-hartzailea

    Lehenik eta behin, kaixo guztioi,
    Martxoaren 14an, Idatari deitu nion Alemaniako Kontsulatuan familia-elkartzeko hitzordu baterako, eta nire kabuz hitzordua egin nuen 25.03.2019/10/00erako, XNUMX:XNUMXetan.
    Oraindik ez dut Goethe A1 Ziurtagiriaren azterketa egin, kontsulatuan ohikoak diren galderak ditut.
    – eşinizin doğum tarihi
    – nasıl tanıştınız, ne zaman sevgili oldunuz, ne zaman evlenmeye karar verdiniz
    – eşinizin işi ne
    Nire dokumentuak turkieraz egindako galderekin batera aztertu ziren, hala nola: Geroago, ofizialak galdetu zidan zergatik ez nuen ziurtagiririk, oraindik azterketarik egin ez nuela esan nion. Hilabete bat emateko eta falta den agiria ekartzeko esan zidan. Gure bilera hori zela esan zuen, 25 minutu inguruko iraupena izan zuen, 10 minutuz hitz egin nuen guztira.
    Galdetu nion: "Ez al dituzu galderak alemanez egingo?" "Zure dokumentua iristen denean galdetuko dugu", esan zuen.
    Hala ere, eman zidan falta den dokumentu-inprimakian, dokumentua atean utzi dezakedala dio, uste dut ez didatela alemanez galderarik egingo. Hau arazo baten seinale al da?
    Norbaitek informaziorik badu eta lagun dezake, pozik egongo nintzateke.
    Prozesuak aurrera egin ahala pauso guztiak idatziko ditut, guztiontzat onuragarria izatea espero dut..

    1. eta 3. erakusmahaietako andreek 2. leihatilan ezagutu nuen andreak baino formalagoak ziren, eskerrik asko, bigarren leihatilako andreak elkarrizketa eroso bat egiten lagundu zidan.

    MuratYc
    Parte-hartzailea

    Lehenik eta behin, kaixo guztioi,
    Martxoaren 14an, Idatari deitu nion Alemaniako Kontsulatuan familia-elkartzeko hitzordu baterako, eta nire kabuz hitzordua egin nuen 25.03.2019/10/00erako, XNUMX:XNUMXetan.
    Oraindik ez dut Goethe A1 Ziurtagiriaren azterketa egin, kontsulatuan ohikoak diren galderak ditut.
    – eşinizin doğum tarihi
    – nasıl tanıştınız, ne zaman sevgili oldunuz, ne zaman evlenmeye karar verdiniz
    – eşinizin işi ne
    Nire dokumentuak turkieraz egindako galderekin batera aztertu ziren, hala nola: Geroago, ofizialak galdetu zidan zergatik ez nuen ziurtagiririk, oraindik azterketarik egin ez nuela esan nion. Hilabete bat emateko eta falta den agiria ekartzeko esan zidan. Gure bilera hori zela esan zuen, 25 minutu inguruko iraupena izan zuen, 10 minutuz hitz egin nuen guztira.
    Galdetu nion: "Ez al dituzu galderak alemanez egingo?" "Zure dokumentua iristen denean galdetuko dugu", esan zuen.
    Hala ere, eman zidan falta den dokumentu-inprimakian, dokumentua atean utzi dezakedala dio, uste dut ez didatela alemanez galderarik egingo. Hau arazo baten seinale al da?
    Norbaitek informaziorik badu eta lagun dezake, pozik egongo nintzateke.
    Prozesuak aurrera egin ahala pauso guztiak idatziko ditut, guztiontzat onuragarria izatea espero dut..

    1. eta 3. erakusmahaietako andreek 2. leihatilan ezagutu nuen andreak baino formalagoak ziren, eskerrik asko, bigarren leihatilako andreak elkarrizketa eroso bat egiten lagundu zidan.

    Jende asko dago horrela aplikatzen duena. Zure beste dokumentuekin arazorik ez baduzu, ziurrenik onartuko da. Espero dut dena nahi duzun bezala joatea. Modu polita duzu

    Goztepe SK 35
    Parte-hartzailea

    Kaixo, nire egoeraren berri apur bat kontatuko dizuet.
    Nire emaztea eta biok 2015ean ezkondu ginen.. eta 7 hilabeteko alaba bat dugu.Nire emaztea eta alaba alemaniar herritarrak dira.Nire seme-alaben bidez eskaera egin nuen Istanbulen 19.03.2019an.Nire elkarrizketa guztira 10 minutu iraun zuen. .ofizialak galdera bakarra egin zuen, hau da, zure emaztea.Noiz aldatu zuen berriro bizilekua Alemaniara? Jaio eta 2 hilabetera esan nuen.. Ados esan nuen eta alde egin nuen.. Emaitzak lortu bezain pronto foroan idatziko dut..

    TurkiarSultans
    Parte-hartzailea

    Arkadaşlar Allah bütün vize bekleyenlere sabırlar versin gercekten eli kolu baglı beklemek cok zor….Bugün 38.gün hala bir haber yok esime mektup gitmedi daha bekliyoruz..Acaba ne zaman gelecek? acaba bir sorun cıkacak mı? ne kadar daha böyle sürecek? diye hergün bu sorular hepimizin aklına geliyordur. Ama sabretmekten baska caremiz yok hayırlısı deyip beklemeye devam…. cofe:)

    Goztepe SK 35
    Parte-hartzailea

    Arkadaşlar Allah' bütün vize bekleyenlere sabırlar versin gercekten eli kolu baglı beklemek cok zor….Bugün 38.gün hala bir haber yok esime mektup gitmedi daha bekliyoruz..Acaba ne zaman gelecek? acaba bir sorun cıkacak mı? ne kadar daha böyle sürecek? diye hergün bu sorular hepimizin aklına geliyordur. Ama sabretmekten baska caremiz yok hayırlısı deyip beklemeye devam…. cofe:)

    Bai, itxaron besterik ez dago.Jendeak dio 3 hilabeteko legezko epea dagoela, baina zain gauden bitartean, literalki pitzatzen ari gara, ni barne.

    MuratYc
    Parte-hartzailea

    Bu gün eşime bir mektup geldi (Başvurudan 50 gün sonra) ve mektup içeriği “Eşinizin vize başvuru için yabancılar şubesine çağırılıyorsunuz”. Mektupta ne belge istemişler ne başka bir şey sadece çağırmışlar.
    Norbaitek badaki horrek zer esan nahi duen, mesedez, lagundu. Mila esker aldez aurretik.

15 erantzun erakusten - 46etik 60ra (537 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.