mesedez, norbait galdera bat egiten didazu

> Foroak > Alemaniako ikasketei buruzko galderak eta erantzunak > mesedez, norbait galdera bat egiten didazu

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    mbilalxnumxt da
    Parte-hartzailea

    Aspertuta nago tickoff :)

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Zergatik aspertzen zara? galdera hau da adibidez  :)

    YAMANEF to
    Parte-hartzailea

    Zer gertatuko da 2023ko Lausanako Bake Ituna amaitzean? Eta hitzarmenean klausula sekretuak daudela esaten da.Zer dira klausula horiek?  :)

    mbilalxnumxt da
    Parte-hartzailea

    Alemaniari buruzko galdera bat esan nahi nuen

    hydra258
    Parte-hartzailea

    Gaia: Egunerokoa
    -10.mailako maila
    -Paragrafoan gutxienez 15 esaldi egongo dira

    Nire bidea aurkituko dut zuk egiten baduzu, anaia :D

    Nire izena gaur goizean eskolara joaten naiz, ordu honetara itzultzen naiz, jaten dut, ikasten dut, futbolera jolastera irtengo naiz. :D

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Okey mache ich.

    Nire izena da….. idatzi zure izena….. Ich bin….. idatzi zure adina…. jahre alt.
    Ich stehe immer um 7 Uhr auf.
    Ich gehe um 7.30 Uhr in the Schule. Die Schule ist von 8 Uhr bis 15 Uhr.
    Ich komme um 15.30 nach Hause dann esse ich zu Mittag. Nach dem Essen mache ich Hausaufgaben. Danach gehe ich nach draußen und ich spiele Fußball.

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Aurrera egin edo zeure esaldiak idatzi, berdin dio okerra edo zuzena den. Okerreko lekuak egiaztatu eta konponduko dizkizut. Hauek alemanezko esaldirik errazenak dira. Ulertzen ez dituzun hitzak koaderno batean idazten badituzu eta egun osoan errepikatzen badituzu, gogoan izango duzu. Pixka bat berandu erantzun nuen, baina trabatzen zaituzten arazoekin lagun diezazuket.

    Adibidez, esaldiko hitz batzuen esanahiak hauek dira:

    Ich stehe immer um 7 Uhr auf. AUFSTEHEN: IGOERA.
    Nach dem Essen mache ich Hausaufgaben. NACH DEM ESSEN: BAZKARIA ONDOREN
    dann esse ich zu Mittag. MİTTAGESSEN: BAZKARIA .. DANN: GEHIAGO
    DANACH: GEHIAGO.
    DRAUSSEN: KANPO   

    beetttxnumx
    Parte-hartzailea

    Zwei stuhle esaten dugunean, ein edo die bezalako aurrizki batekin gatoz?Zwei stuhle idatzi behar al dugu zuzenean?

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Zwei stuhle esaten dugunean, ein edo die bezalako aurrizki batekin gatoz?Zwei stuhle idatzi behar al dugu zuzenean?

    Zwei Stühle-rekin idatziko duzu.
    Der Stuhl: Aulkia Die Stühle: Aulkiak. Bi aulki zwei Stühle izango lirateke. ein eta die artikuluak dira, eta ein artikulua artikulu singularra eta mugagabea. 

    beetttxnumx
    Parte-hartzailea

    Nola idatzi dezakegu liburuak irakurtzea eta musika entzutea gustatzen zaiola?

    shamata
    Parte-hartzailea

    Nola idatzi dezakegu liburuak irakurtzea eta musika entzutea gustatzen zaiola?

    Er liest gern Buch and hört gern Music.

    beetttxnumx
    Parte-hartzailea

    Tira, zer gertatzen da bere zaletasunak liburuak irakurtzea eta musika entzutea direla esaten badugu? 

    beetttxnumx
    Parte-hartzailea

    Zer esango bagenu bere zaletasunak liburuak irakurtzea eta musika entzutea direla?

    beetttxnumx
    Parte-hartzailea

    Zer esan nahi du alemanez puzzleak konpontzeak

    beetttxnumx
    Parte-hartzailea

    10. solairuko etxebizitza-eraikin batean bizi gara. 3. solairuan gaude. Esaldia itzul dezakezu

    shamata
    Parte-hartzailea

    Zer esango bagenu bere zaletasunak liburuak irakurtzea eta musika entzutea direla?

    Sein Hobbys sind Buch lesen und Music hören.

    Zer esan nahi du alemanez puzzleak konpontzeak

    Kreuzworträtsel leuzemia

    10. solairuko etxebizitza-eraikin batean bizi gara. 3. solairuan gaude. Esaldia itzul dezakezu

    Wir wohnen in zehnter stöckigen Wohnung. Wir sind im dritten Stock.

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (22 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.