Ikasgaia 13: Erabilera Arloak

> Foroak > Oinarrizko alemaniar ikasgaiak hutsetik > Ikasgaia 13: Erabilera Arloak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Lara
    bisitaria

    Orokorrean, izen generiko guztiak alemaneko artikuluekin batera erabiltzen dira, izen propioek artikulurik ez duten bitartean.
    Hala ere, zenbait kasutan, izen generikoak artikulurik gabe erabiltzen direla edo izen propioak artikuluekin batera erabiltzen direla ikus dezakezu.
    Atal honetan, salbuespen batzuei buruzko informazioa emango dugu.

    Orokorrean alemanez, izen generikoak dituzten artikuluak ezin dira kasu hauetan erabili:

    - Esaldiak ordenatzeko, esaldiak, egunkariak edo iragarkiak edozein lekutan,
    egunkarietako titularrak edo berrien titularrak, artikulu itxurako artikuluak, esaera eta artikulu idiomatikoak
    Oro har, artikuluak ezin dira erabili.

    Ondorengo kasuetan, izen propioak erabiltzen dira artikuluekin:

    -Herrialdeen izen batzuk (die Türkei: Turkia, die Vereinigte Staaten: AEB, Niederlande Herbehereak, Schweiz: Suitza)
    izenak beti erabiltzen dira artikuluekin.
    Izen berezia den arren, kale izenak, mendia, lakua, itsasoa, ibaia eta abar.
    artikuluak izenekin ere erabil daitezke.

    Bai, bekatua bihotzean sartzen da, beltz bihurtzen du eta gogortu egiten du fedea bihurtu arte. Bekatu guztietan sinesgaitza izateko modua dago. Barkamenak bekatu hori azkar suntsitzen ez badu, bihotza hozka dezake suge espiritual txiki gisa, ez otso gisa. (Lemas)
    seytanxnumx
    Parte-hartzailea

    Oraintxe ikusten dudanaren arabera
    Artikuluak sartu nituen eta ez nuen zailtasunik topatu
    Espero dut ez topatzea eta berehala ulertuko dudala.
    Informazio hau norbaiti esan nionean zaila zela esan zuen (banekiela esan nuenean)
    Uste dut norbait gehiegi ari dela exageratzen zer :)
    Dena den ziur nago zailtasunak izango ditudala
    eta utzi 14. ikasgaira pasatzen :)
    Artikuluak amaitzen ditudanean, esaldia konfiguratzen hasiko naiz, gero lineako hiztegiko hitzak ikasiko ditut hizketa ereduekin, gero indartu egingo ditut eta inprimatuko ditut atzerrira joaten naizenean.
    hartu geroago, alemana ikasi genuen :) ikus dezadan modu gehiago ditudala

    Danke Schön Lara

    yazyagmuruxnumx
    Parte-hartzailea

    Izan ere, ugur arikel zatiari begiratuz gero, benetan nahastuta dauden soliarrek oso zuzena dela diote.

    seytanxnumx
    Parte-hartzailea

    Bai, arrazoi duzu Larak asko lagundu zuela

    danke schön

    serhantuna
    Parte-hartzailea

    die Turkei oder der Turkei? Ich glaube dass Sie nicht richtig sagen

    nalanw
    Parte-hartzailea

    Die Türkei zuzena da, erabiliko duzun esaldia datiboa bada, orduan der artikulua hartzen du...

    aus der Türkei for Turkian

    pinefresh
    Parte-hartzailea

    Herrialdeen izenak neutroak zirela idatzi zen aurretik, baina horietako batean das erabiltzen ez ziren adibideetan? ???

    yazyagmuruxnumx
    Parte-hartzailea

    pinefresh hasiera-hasieratik alemana ikasten hasi ginenean, alemanez salbuespen batzuk daudela eta artikulu hau eman dugun herrialdeetan salbuespenezko egoera dela salbuespenezko egoera da.

    mOrdu
    Parte-hartzailea

    Mila esker informazioagatik

    Anonymous
    bisitaria

    Orain bultzatzen hasi nintzen baina ihesik egin gabe :)

    begummarra
    Parte-hartzailea

    kaixo .. Une honetan goethe multzoan nago zure ipurdian .. off hitzak ikasten ari gara denbora guztian, artikuluak eta abar. Ezin nuen turkierazko hitzekin konektatu, beraz, egon zaitez airean batez ere: (zer egin dezaket ?? ????????? Hitzak ikasi behar ditut?

    Derwisch
    Parte-hartzailea

    kaixo .. Une honetan goethe multzoan nago zure ipurdian .. off hitzak ikasten ari gara denbora guztian, artikuluak eta abar. Ezin nuen turkierazko hitzekin konektatu, beraz, egon zaitez airean batez ere: (zer egin dezaket ?? ????????? Hitzak ikasi behar ditut?

    hi,

    Uste dut hitzak bakarrik ikastea ez dela nahikoa. Adibidez, “nachdem, schule, ich, vater, zusammen, gehen, danach, essen, gehen” hitzak ikasi baditugu ere, ezin dugu esaldi sendorik egin edo atzerriko hizkuntza bat hitz egin beharrezko beste hainbat praktika egin gabe.
    Esan duzun bezala, ikasitako informazio asko airean geratzen da. Baina horren arrazoia, batez ere, alemanezko hitzak elkarren artean ez lotzeari dagokio. Adibidez, Post hitza bere artikuluarekin ikasteak ere ez du asko laguntzen; “postara, posta-bulegotik, posta-bulegoan, posta-bulegoan, posta-bulegoan” etab. Nola esan gauza hauek ikasten ez badituzu...
    Berriro diot...
    Ez dut aleman oso ona hitz egiten. Baina gai honi buruzko iritzi eta ikerketa xumeak ditut.
    Ideiak trukatu ditzakegu.
    Encore…

    LG
    Derwsich

    zure poza
    Parte-hartzailea

    Ahal izanez gero plusquamperfekt-en erabileraz hitz egin al dezakezu?

    tesekkurler

    Derwisch
    Parte-hartzailea

    Ahal izanez gero plusquamperfekt-en erabileraz hitz egin al dezakezu?
    tesekkurler

    Arazo hau konpon dezakezu bilaketa-barra erabiliz... Baina oraindik estekak hemen gehitzen ari naiz zuretzat...

    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=1219.0
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=1681.msg8842#msg8842

    LG

    sedayld
    Parte-hartzailea

    Zalantzarik gabe hasi naiz, baina... fcbarcelona20 Ez dago ihesik esan zuen moduan :D
    lagunei guri lagundu nahian osokkkkkk eskerrik asko
    nire maitasunarekin youeeeeeeeeeeee

    serhatkosovali
    Parte-hartzailea

    ez nau buruan sartuko, zer egin behar dut, lagunak mesedez, lagundu

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (39 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.