11 ikasgaia: Artikulu zehatzak alemanez

> Foroak > Oinarrizko alemaniar ikasgaiak hutsetik > 11 ikasgaia: Artikulu zehatzak alemanez

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Lara
    bisitaria
    ARTIKULU ESPEZIFIKOAK (BESTIMMTE ARTIKEL)

    Aurreko atalean artikulu inguru daude artikulu edilmişti.b atalean aipatutako bi artikulu talde horien presentzia buruzko informazioa emango da bi motatako informazioa ematen du.

    Bi artikulu talde daude alemanez.

    1) Artikel zehatza
    2) Indefinido Artikelaria (positiboa-negatiboa)

    Atal honetan, gure lehen taldea, artikulu zehatzak aztertuko ditugu, baina lehenik eta behin zehaztu eta zalantzazko kontzeptuak azalduko ditugu.
    Kontzeptu baten bidez, aurrekari ezaguna, tamaina, zabalera, kolorea eta abar erabili ahal izango dituzu. propietateak ezagutzen diren propietateak.
    Kontzeptu mugagabearekin, edozein ausazko entitateak esan nahi du.
    Azalduko ditugun adibideekin argi azalduko ditugu beheko adibideekin. Bi kontzeptuen arteko aldea erraz ulertu ahal izango duzu.

    Adibideak:

    1- Aitak liburua ekartzeko eskatu zion Aliri.
    2- Bere aitak Aliri liburu bat ekartzeko eskatu zion.

    Goiko lehen esaldia aztertu:
    Aitak liburua ekartzeko eskatu zion Aliri, baina zer liburu mota da hau? Zein da kolorea? Nola du izena? Non dago egilea? Hori guztia ez dago zehaztuta.
    Ali ez dakar zein liburu ekarriko duen eta berak dakarrena. Liburu hau liburuaren izena da, ez ausazko liburua.
    Beste era batera esanda, Ali-k liburu hori aipatzen du liburuan.
    Kasu honetan, artikulu zehatz hori hemen dago eskuragarri.

    Bigarrena honako hau da:
    Aitari liburu bat ekartzeko eskatzen dio, hau da, edozein liburu.
    Zure liburua hemen idatzita dago, kolorea, tamaina, izena, etab. Ez du axola liburu bat izatea. Liburuaren esaldi bat da, ez du axola nola gertatzen den.
    Kasu horretan, artikulu mugagabeak hemen erabiliko dira.

    Jarraitu gure adibideak hobeto ulertzeko.
    Adibidez, Alik mahai bat behar du bere gelan. Utz iezaguzu Ali eta bere aitak honela hitz egiten;

    Ali: Aita, mahai bat hartuko dugu gelan.

    Hemen erosi beharreko mahaia ez da ziurra, "mahai bat" esaten delako. Bere ezaugarriak argiak al dira? Ez, ez dago argi, edozein mahai esan nahi dut.
    Bigarren esaldia honelako itxura da:

    Ali: Aita, ordea, ordainduko dugu.
    Taula ikus daitekeen baino lehen, edo mahaiaren taula dagoeneko gainditu da. Bi aldeek ere taula ezagutzen dute.
    Hemen ziurtasuna dela eta, zenbait artikulu erabiltzen dira.

    Esaldi batzuk idatzi;

    – Gaur arratsaldean telesail bat dago telebistan (serie hitza anbiguoa da)
    – Gaur arratsaldean telebistan dago berriro telesail hori (telesail hitza zehatza da)

    - Jantzi bat behar dut. (soinekoa ez da ziurra)
    - Soineko hori lortu behar dut. (soineko espezifikoa)

    - Goazen lore bat eskuratzera. (lore zalantzazkoa)
    - Goazen ura lorea. (lore espezifikoa)

    Kontzeptu zehatz eta mugagabeko kontzeptuak azaltzen saiatu gara.
    Hemen, zenbait hitz erabiltzen dira esaldi batzuetan erabiltzen diren hitz batzuei, eta hitz lausoek hitz anitzak erabiltzen dituzte.
    Hiru artikulu zehatz daude alemanez, der, das eta die.
    Aurretik aipatu dugun bezala, txahal bakoitza artifizialki aldatzen da.
    Hori dela eta, hitzak ikasi behar dira artistaekin batera. Iturri askotan artikulu hau laburtzen da honela:

    letra r edo m adierazten du.
    Hilkirak e edo f letra adierazten du.
    das da letra s edo n adierazten du.

    Hurrengo atalean artikulu mugagabeak aztertuko ditugu.

    Jainko Ahalguztidunaren baimena zintzotasunaren bidez lortzen da.
    Ala nahikoa da Alarengan konfiantza jartzen dutenentzat.
    (BSN)
    fbasakg
    Parte-hartzailea

    Gaia oso eroso ulertzen dut eskerrik asko ..

    mc-denis
    Parte-hartzailea

    Adibide bat ere jarri nahi dut ..!
    1) – Azazkalak jantzi behar al ditut? (Zein iltze?, zein kolore?, etab. ez dago argi.)
        -Azazkal gorria nire landarean aplikatu behar dut. (Kolorea argia da, argi dagoen tokian, beraz, artikulu jakin bat erabiltzen da.)

    2) – Etxea erosi beharko nuke.(Zein etxe? Non dago etxea? Zer motatako etxea da? Ez dago argi ez duelako informaziorik.)
          -Etxe hori udako egoitzan erosi beharko nuke. (Gaia jakin behar denean, artikulu zehatza erabili behar da.

    Nire irakasleak ondo ulertu al ditut?

    Eskerrik asko  :)

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    zure adibideak oso politak eta informatiboak dira. Baina uste dut askoz ederragoa eta erabilgarriagoa litzatekeela alemanez adibideak emanez gero. zorte on zure lanean  :D :D :D

    blackwolf_xnumx
    Parte-hartzailea

    Nire lagunekin ados nago, azterketa ona da, baina adibide esaldietan egon beharko luke.

    jauna
    Parte-hartzailea

    Ich möchte ein Auto kaufen. (Ez da ziurra) Autoa erosi nahi dut. Edonor. Zer den erabakiko da. Gorputzaren kolorearen forma eredua, etab.
    Ich möchte diese Auto kaufen. (Espezifikoa) Auto hau erosi nahi dut. Badaki zein auto erosi behar duen, erdian hautatutako objektu bat dago ..

    sedayld
    Parte-hartzailea

    Uste dut gai hau ere ulertu nuela :)
    Eskerrik asko partekatzeagatik

    djuh to
    Parte-hartzailea

    Merhabalar

    Elkarrizketa txiki bat idatzi nuen

    A) Hast du dir schon ein Auto gekauft? (ziur)
    B) Nein, aber ich habe jetzt ein Auto gefunden, bei dem alles stimmt, wie der Preis, die Farbe usw.). (Esaldi honekin hitz egiten ari naizen arabiarra adierazten dut!)
    A) Super, bist du dir sicher, dass du das Auto kaufen willst? (espezifikoa)
    B) Bai.

    Oharra: Baylazek akats txikia egin du
    "Ich möchte diese Auto kaufen" ez da egia. Ich möchte dieses Auto kaufen. (das Auto) (Akkusativ)

    lg
    Djuha

    AtLantis
    Parte-hartzailea

    Gai hau oso ondo ulertu nuen, adibidez, ekarri liburu bat (kolorerik, formarik, objekturik gabe), baina ekarri nuen liburu handi horia, artikulu jakin batean sartzen da. Jeder Danke :D

    LEONIDAS
    Parte-hartzailea

    genau richtig

    bisitaria007
    Parte-hartzailea

    Lagunak, nire ustez, ikasi dudan neurrian (4 hilabetez), artikulu batzuk erabiltzeko ez dugu esaldi horren ezaugarri batzuk aipatu behar.

    Ich will das Auto kaufen (Autoa erosi nahi dut)
    Ich will ein Auto kaufen ((edozein) autoa erosi nahi dut.)

    Aurreko esaldietan ezaugarriak zehaztuta dituen zerbaitez ari bagara, adibidez, gure aitak dirua bidaltzeaz ari bagara, ondoko esaldietan “diruaz” hitz egiterakoan artikulu zehatza erabil dezakegu, zeren eta. jada ez edozein diru, “gure aitak bidaliko du” dirua baizik.
    Beste era batera esanda, turkieraz, hitz beraren hasieran “edozein” edo “bat” gehitu. Egokitzen bada, artikulu mugagabea erabil dezakezu.

    ozge06
    Parte-hartzailea

    Horri esker, oso ondo ulertu nuen. Kurtsoan irakasleak esandakoaren erdia airean zegoen, baina hemen berriro egiten dut, eskerrik asko.

    beymo
    Parte-hartzailea

    Kaixo, dena oso polita da, arazo bat duzu, oso pozik nago gelako laginak alemanez ematen badituzu.

    Nachtigall
    Parte-hartzailea

    Lagunok, lagundu iezaiezu konparazio baten bidez gai hau ulertu nahi dutenei laguntzen
    Zehaztapen hau ingelesez "The" eta arabieraz "El" atzizkia bihurtzen da.
    hau da, ezagutzen dituztenek ziurtasuna inolako zailtasunik gabe ulertzen dute.

    vsslm

    vuslatım_schatz
    Parte-hartzailea

    Edo artikulu hau ez nuen oso ondo ulertu edo ez nuen batere ulertzen. Lagundu ahal didazu?

    ErenRecep
    Parte-hartzailea

    Mila esker .. Erdi-eskolan alemana ikusi nuen. Oso ondo irakatsi zuten. Oinarriak sendoak ziren, baina ez genuen sekula gainditu. orain gogoratzen dut gune hau jarraitzen dudanean. Oso ondo prestatutako gunea.

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (36 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.