www.almancax.com taldea

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Editorea
    bisitaria
    WEBMASTER ETA ADMINISTRARIA
    Muharrem EFE
    ALEMANIAREN INSTRUKTOREAK
    Muharrem EFE
    Elif gorgulu

    acelya11
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko guztioi.Egia esan ez dut hitzik aurkitzen, lan bikaina egin duzue.Ez zuten alferrik esan 40 urtez esklabo izango nintzela gutun bat irakatsi zidatenari.Guk, zuen kideek, Agian ezin izango da zure esklabo izan, baina lasai egon, gure otoitzak beti egongo dira zurekin. Jainkoak eman dezazula nahi duzun guztia. Eskerrik asko. Besarkada. Maitasun askorekin...

    kelebekgib du
    Parte-hartzailea

    Eskerrak eman nahi dizkiot taldeari egindako ahalegin guztiagatik. Oso lagungarriak eta zintzoak dira guztiak. Ondo zaude!

    you miraria
    Parte-hartzailea

    Gune ederraren bila aurkitzen dut, aurkitu dut :)

    andic
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko ekarpena egin duzuen guztioi. Super zara....

    Evo
    Parte-hartzailea

    Mila esker guztioi. Gune honek asko lagunduko dit.

    masilh du
    Parte-hartzailea

    ...gunearen bertsio berria oso polita da; Ondo izan denoi.

    acelya11
    Parte-hartzailea

    Agurrik onena alemanezko begi gaiztoaren ale honengatik...

    Eurovision
    Parte-hartzailea

    Arrakasta jarraitzea opa dizut

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko guztioi :)

    sakona
    Parte-hartzailea

    ESKERRIK ASKO EMAN DUZUN GUZTIEI...

    Lehrer du
    Parte-hartzailea

    OSO ARRAKASTA GUNEA DA... POZK ERE GUNE HONEN KIDEA NAIZ...

    asigitarista
    Parte-hartzailea

    kaixo Kide berria naiz. Anatoliako institutuan ikasten ari naiz eta 3. ikasturtean alemana ikusi badut ere, ezin da esan asko ikasi nuenik eta ezin nuenik: gune honekin topo egin nuen bihar interneten iturri on bat bilatzen ari nintzen bitartean. eskerrik asko :) Niretzat alemana online aurkitzea ere arazoa izan zen niretzat :)

    smyrna
    Parte-hartzailea

      Zure ustez, zein da alemana ez ikastearen arrazoia zure gitarra errebeldea? ;) Ziur nago hemen bilatzen duzuna aurki dezakezula, ongi etorri

    asigitarista
    Parte-hartzailea

    hb :) eskerrik asko :) Bai, agian, gitarrarekin denbora pixka bat gehiago ematen dut :P Azterketa gaur izan da. Erdipurdikoa izan zen: lan handia egin nuen hemendik... Tira, egun batean dena ikasten saiatzen zarenean, horixe da. :)

    McScream
    Parte-hartzailea

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Bukaezina Eskerrik asko zure taldeari Osasunari esfortzuagatik Lagunengatik Zure webgunea jarraitu dut denbora laburrean Bazkide egin dut bart Benetan pozik nago zurekin egotea Oso lan lagungarria eta oso lagungarria egiten ari zara Arrakasta nahi dut, Arkadşlar ;) zorte on…

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (83 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.