Itzuli ahaztutako hizkuntza (Zer egin)

> Foroak > Alemana eta alemana alemana A1 Familia Konbinazio Ikastaroak > Itzuli ahaztutako hizkuntza (Zer egin)

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Mentat
    Parte-hartzailea

    Kaixo!

    Batxilergoan alemana ikusi nuen, nola begiratu ere, 6 urte pasa dira orduan b1 ziurtagiria ere banuen.Gramatika oso ondo gogoratzen dut, zenbait testu itzuli ditzaket zailtasunez. (Abisuak, legezko iritziak kontratuak bezalakoak dira, baina esan bezala, zailtasun asko ditut, hitza laburregia da). Nire lekua desberdina izango da egun lan egiten dudan tokian alemanez ondo hitz egiten badut.

    Nondik hasi behar dut hizkuntza gogoratzeko eta hizketa hobetzeko? Zein ikastaro egin behar dut? Istanbulen bizi naiz, Goethe Institutuari begiratu diot, baina izena emateko orduak zaharkituta daudela uste dut, ez dakit beste ikastaroik. Ezin dut ulertu kalitatea den edo ez, seguruenik hasi nuen ikastaroa da. Zer egin?

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Alemana ondo ikasi baduzu, onena liburuak irakurtzea, telebista ikustea eta hitz egitea da. hauei esker hizkuntza berriro gogoratzeko aukera ematen du. Ikasitako hizkuntza ez da ahaztezina, leuna baino ez da bihurtzen, entzuten duzunean itzultzen da.

    Istanbulgo hizkuntza zentrora joan zaitezke. Ematen duten ziurtagiriak balio du eta oso onak dira. Hara joan nintzen 91rekin gainditu nuen azterketa alemanik jakin gabe hasi nuen.

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.