Ezin Unbefristet lortu!!

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Arreta handiz bildu nituen eskatutako dokumentu guztiak. Nahiz eta ordenan ordenatu dut horietako bakoitza paperclip batekin. Epemuga iritsi zen eta nire emaztearekin joan ginen. Nire ilara zenbakia erre zen, gelara sartu ginen, eseri ginen eta agiriak espedientetik atera eta ofizialari eman nizkion. Emakumeak banan-banan begiratu zituen paperak eta, literalki, aitzakia bat bilatu zuen ez desegiteko. Hainbeste paperetatik renteversicherungsverlaufu aukeratu zuen, aurrean hartu eta banan-banan lan egiten nuen aldiei begiratu zien. Eta badakizu zer esan zuen? Sentitzen dut baina ezin dut unbefristet. Zergatik esan dugu? Aurten 4 hilabetez lan egin ez duzula esan zuen, aurten 5 hilabetez ez duzula lanik egin. Horregatik esan du ezin duela eman. 60 hilabeteko alokairua ordaindu behar duzula esan zuen. Baina nire emaztea alemaniar herritarra dela esan nion. Horrekin zerikusirik ez duela esan zuen. Ez al da normalean 60 hilabeteko erretiroaren inguruko hitzaldi hau eskatzen turkiar herritarrak dituztenei? Ondorioz, 6 urteen amaieran, 3 urterako bizileku baimena eman zuten.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Ezkonduta ez daudenean, 60 hilabeteko prima ordaintzeko egoera aztertzen dute. Ez duzu ez emateko eskubiderik. Ezkontide alemaniarrak dituztenak 3 urteren buruan alemaniar hiritar bihurtzen dira edo bizileku iraunkorra lortzen dute. 5 urte ez dira une horretan iraungi. Ezjakinagatik edo kontzienteki, jarri harremanetan abokatu batekin gertatutakoa konpontzeko edo langileari kexatzeko.Ez dute eskubiderik. Adibidez, Alemaniako herritartasuneko haur bat naiz. Denbora tarte baterako eskaera egin nuen, nire emaztearekin dibortziatu nintzelako. 5 urtez ez nuen lanik izan. Orain arte zenbat denbora egin zenuen galdetu zidan. 3 urte bezala lan egin dudala esan nion. Arazorik sortu. Adibide gisa idatzi dut.

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Izan ere, ofizialak bi aldiz galdetu zuen seme-alabarik izan zenuten. Ezetz esan genion. Nire emazteari galdetu zion, lan egiten al duzu, bai, abrechnungak hemen daudela esan genion. Beraz, nire emaztea eta biok lanean ari gara vollzeit, ez dugu zerikusirik estatuaren laguntzarekin. Nik ere abokatu batengana joatea pentsatzen ari naiz, baina ez dakit zenbat diru balioko duen.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Tira, diru asko gastatuko duzu, baina esango dizut lan sendoa duzun eta uste dut idatzi duzula 40 hilabete bete dituzula. Zure inspirazioarekin arazorik ez baduzu, eta hala izan arren, 60 hilabeteren buruan mugarik gabe lortuko duzu, nire ustez, ez gastatu dirua abokatu batean, itxaron. Bai, bidegabeak dira zurekin.Mugagabe hartzearen abantaila bakarra maileguren bat edo halakoren bat hartu ahal izatea da.Horrez gain, atzerriko agentzia batera joatea kentzen duzu bizileku baimena luzatzeko, ez dago beste txantxarik. Gobernu berriak ezarri beharreko legeekin berriro aplikatzen duzu hala ere. Zu banintz, Alemaniako herritartasuna eskatuko nuke, ez behin betiko.

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Nire lehen nahia unbefristet bat izatea da. Herritartasuna askoz beranduago izan daiteke, baina unbefristet lortu nahi nuen eta auslanderamt arazoa kentzeko. Nire beste galdera da, 3 urte itxaron behar al dut berriro unbefristete eskatzeko? Adibidez, urte 1 igaro ondoren berriro eskaera egiteko aukera al dut?

    heartless
    Parte-hartzailea

    Ez, ez duzu itxaron beharrik. 3 urteko egoitza lortu nuen azken aldiz.

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Bihotzgabeak esan bezala, ziurrenik ezjakina den edo maldan gora gidatu nahi duen ofizial batekin topo egin duzu. Uste dut diru asko gastatuko duzula abokatu batekin edo zerbaitekin.Azkenean, 1,5 urte beharko dira gutxienez, bizi zaren tokiaren dentsitatearen arabera. Dagoeneko erdia itxaroten ari zara. Horren ondoren ateratzen ez bada, orduan karta guztiak dituzu. Abokatuarengana joan aurretik ofizialaren nagusi batekin hitz egitea gomendatzen dut. lege artikuluekin azaldu arren, konponduko dutela uste dut. Momentu honetan hiritartasunaren zain nago.3 hilabete pasa dira eskaera egin nuenetik. Dokumentuak falta ziren, osatu eta eman nituen. soinurik ez, prozesatu dutela uste dut. baina errefusa edo ezezko erantzunaren kasuan, berdin egitea pentsatzen ari naiz.

    istanbullu da
    Parte-hartzailea

    Arreta handiz bildu nituen eskatutako dokumentu guztiak. Nahiz eta ordenan ordenatu dut horietako bakoitza paperclip batekin. Epemuga iritsi zen eta nire emaztearekin joan ginen. Nire ilara zenbakia erre zen, gelara sartu ginen, eseri ginen eta agiriak espedientetik atera eta ofizialari eman nizkion. Emakumeak banan-banan begiratu zituen paperak eta, literalki, aitzakia bat bilatu zuen ez desegiteko. Hainbeste paperetatik renteversicherungsverlaufu aukeratu zuen, aurrean hartu eta banan-banan lan egiten nuen aldiei begiratu zien. Eta badakizu zer esan zuen? Sentitzen dut baina ezin dut unbefristet. Zergatik esan dugu? Aurten 4 hilabetez lan egin ez duzula esan zuen, aurten 5 hilabetez ez duzula lanik egin. Horregatik esan du ezin duela eman. 60 hilabeteko alokairua ordaindu behar duzula esan zuen. Baina nire emaztea alemaniar herritarra dela esan nion. Horrekin zerikusirik ez duela esan zuen. Ez al da normalean 60 hilabeteko erretiroaren inguruko hitzaldi hau eskatzen turkiar herritarrak dituztenei? Ondorioz, 6 urteen amaieran, 3 urterako bizileku baimena eman zuten.

    Kaixo,

    Zure ezkontidea alemaniar herritarra bada, ez luke arazorik izan behar. Lehen 2 urteetan haurrak zaintzen nituen etxean. Ikastarora joan nintzen eta lizentzia lortu nuen. Tartean hutsune asko daude. Izan ere, Rentenversicherung-ek ordaindu zuen kopururik baxuena umea zaintzen nuen urteetan. Baina hutsuneak ere izan nituen. Unbefristet 3 urte legearen arabera laguntzarik jaso ez baduzu. Jakina, hau NRWn egon daiteke zure egoera ezberdina bada. (Nire emaztearen lan-kontratua eta soldatak erakutsi zizkion) Izan ere, 3 urtetan mugagabea lortu nuen eta 3,5 urtetan alemaniar herritar bihurtu nintzen. Hori da hango ofizialaren lana. (Suposatzen dut B1 + einburgerungsprüfung gainditu duzula)

    Espero dut saio mugagabeak ahalik eta azkarren lortu ditzakezula arazorik gabe.

    Orain bilatu eta aurkitu dut:

    Erakutsi orri hau o berate e

    https://www.integrationsbeauftragte.de/ib-de/ich-moechte-mehr-wissen-ueber/einbuergerung/wann-haben-sie-einen-anspruch-auf-eine-einbuergerung–1865120

    Erori 4
    Sie sind mit einer/einem deutschen Staatsangehörigen verheiratet oder leben mit ihr/ihm in einer eingetragenen Lebenspartnerschaft.
    In diesem Fall könnten Sie bereits nach drei Jahren Aufenthalt in Deutschland eingeürgert werden.
    Wenn Sie einige Voraussetzungen erfullen, kann die Behörde Ihren Antrag nur in Ausnahmefällen ablehnen. Wenn Sie planen, sich scheiden zu lassen, die Lebenspartnerschaft aufzuheben oder bereits in Trennung leben, haben Sie keinen Anspruch auf eine Einbürgerung nach drei Jahren.

    of Nesibe
    Parte-hartzailea

    Walla, esaidazu azken egoera, adibide bat jartzeko idazten ari naiz. Dibortzio prozesuan nago, oraindik ez da auzirik aurkeztu.4,5 urte izango dira.3 urterako erosi nuen lehenik. Horren ostean, ofizialak urtebete gehiago luzatu zuen nire pasaportea iraungitze-dataren arabera. Eta gure elkarrizketa amaitu zuen esanez: "Eman dezagun oraingoz urtebete, pasaportea iraungitzeko urtebete geratzen zaizula, eta hurrengoan eskaera egiten duzunean, dagoeneko 1 urte egingo dituzu Alemanian, eta pozik emango dizugu. denbora muga". Bide batez, etorri nintzenetik lanaldi osoz nabil. B1 eta herritartasun azterketa egin dut. Lan-kontratu mugagabea ere badut. :)

8 erantzun erakusten - 1etik 8ra (8 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.