Nola egin dezaket nire Turkia hartu nuen ondasun merkean nahi?

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > Nola egin dezaket nire Turkia hartu nuen ondasun merkean nahi?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak. 4-5 maleta dauzkat Turkiara eramateko. Asko kostatuko zait hegazkinez eramatea. Esango al didazu bidalketarekin prezioak? (Egia esanda, ezin izan ditut aurkitu garraio-ibilgailuak, bizi naizen lekua txikia delako. Turkiako merkatu batetik informazioa jaso nuen, Alemaniatik Turkiara fruta eta barazkiak eramaten dituzten garraio-ibilgailuen berri eman zidan, baina balitekeela ere esan zidan. nire gauzak galtzeko arriskua izan daiteke.) Edo hegazkin-txartela erostean aparteko gauzak erosten dituzunean, kiloko 2 euro ordaintzen dituzu.Hori da entzun nuena, baina ez dakit zenbateraino den egia.Badakit ere badakit. Lufthansarekin bidaiatzen dut, 46 kilo eramateko eskubidea dut. Baina nire maletak pisua 100 kilo ingurukoa da. Nire ordenagailu eramangarria ere eramango dut nirekin. Zer egin behar dut harentzat? Nire faktura erakutsiko dizut. Ez daukat arazo honi buruzko informaziorik, inoiz ez baitut ordenagailurik ekarri. :) Oso pozik egongo nintzateke norbaitek gai horien inguruan jakingo balu.

    https://www.almancax.com/almanca-alfabesi-das-deutsche-alphabet.html

    guru
    Parte-hartzailea

    kaixo REYYA, zorte on. TRra itzuliko zara?

    Nire garraio gauzak ekarri ditut Alemaniatik Turkiara etortzean. Hegazkinez 1 kg bakoitzeko 7 EUR lortzen dituzte.

    Neurri estandarreko 15 pakete inguru ekarri nituen, nire ontziteria, burdina eta kafe-makinak barne, baita etxetresna elektrikoak ere, guztira 300 EUR ordaindu nituen.

    Interneteko konpainia turkiarrari dei diezaiokezu
    google sartu TUBAY GARRAIOAREN BRUCHSAL

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Ez duzu fakturarik eman behar ordenagailu eramangarriarengatik. Telebistak Alemanian bidean edo jabetza handiagoan egon behar du faktura elektronikoak egiten, oluyor.turkiye bezala. Joaten naizen bakoitzean 2 ordenagailu eramangarri eramaten ditut, gaur arte ez da ezer atera.

    Ontzi konpainiek diru asko eskatzen dute 100 kg-tan. Edukiontzi 1 ematen dizutelako. Edukiontzi horretan kg 1 eramaten duen prezio bera 100 kg-ko prezio bera da. eraman ezazu sofa multzoa edukiontziarekin nahi baduzu, plater 1 nahi baduzu.

    dejavuxnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak. 4-5 maleta dauzkat Turkiara eramateko. Asko kostatuko zait hegazkinez eramatea. Esango al didazu bidalketarekin prezioak? (Egia esanda, ezin izan ditut aurkitu garraio-ibilgailuak, bizi naizen lekua txikia delako. Turkiako merkatu batetik informazioa jaso nuen, Alemaniatik Turkiara fruta eta barazkiak eramaten dituzten garraio-ibilgailuen berri eman zidan, baina balitekeela ere esan zidan. nire gauzak galtzeko arriskua izan daiteke.) Edo hegazkin-txartela erostean aparteko gauzak erosten dituzunean, kiloko 2 euro ordaintzen dituzu.Hori da entzun nuena, baina ez dakit zenbateraino den egia.Badakit ere badakit. Lufthansarekin bidaiatzen dut, 46 kilo eramateko eskubidea dut. Baina nire maletak pisua 100 kilo ingurukoa da. Nire ordenagailu eramangarria ere eramango dut nirekin. Zer egin behar dut harentzat? Nire faktura erakutsiko dizut. Ez daukat arazo honi buruzko informaziorik, inoiz ez baitut ordenagailurik ekarri. :) Oso pozik egongo nintzateke norbaitek gai horien inguruan jakingo balu.

    Kaixo Reyya,

    Lehenik eta behin, zure ordenagailu eramangarria zurekin eramatea gomendatzen dizut bidaian zehar eskuko ekipajea bezala. Ez da aseguruaren ordainketarik egin kalteren batengatik elementu elektronikoak hegazkinaren maletategian kargatzean. Funtsean debekatuta dago elementu elektronikoak maletategian kargatzea. Jakina, igo dezakezu, baina paperean kargatu baduzu, konpainia konpainiek horrelako elementu bat jarri dute ordaintzeko arazorik ez izateko arazoa zurea dela esanez.

    Bigarrenik, hegazkin konpainien nazioarteko ekipajea 30 kg-ko 8 kg-ko kuota da. Noski, Pegasus eta Sun Express bezalako txartel merkeak saltzen dituzten aire konpainiek gehiegizko ekipajea ordainduta irabaziak lortu nahi dituzte ekipajearen hobaria 20 Kg-ra murriztuz.
    100 kilogramo maleta esaten baduzu; Turkiara 30 kiloko ekipajea jasotzeko eskubidea aitortzen duen konpainia batekin etortzen bazara (Turkish Airlines eta abar), nire aholkuaren 33 kg kilo hegazkin garraiatzaile dagoeneko ez da entzuten Türkhavayol 2-3 kilo gehiago bada. ekipajea.
    Horrela, gutxi gorabehera 40 – 45 kilo eraman ditzakezu zurekin.

    Gainerako artikuluak posta bidez edo zama bidez bidaltzea gomendatzen dizut. Turkiatik PTT Alemaniara bidaliko bazenu, gomendatuko nizuke. Baina ez dakit zein erakundek funtzionatzen duen horrela, baina seguruenik DHL da. Prezioa DHL-tik eskuratu behar duzu.
    Jakina, ekipajearen edukia ere garrantzitsua da. Elementu elektronikoak badituzu, ez bidali modu honetara. Gauza pertsonalak besterik ez badituzu, posta bidez bidali ditzakezu arazorik gabe. Aduanetan trabatzeko moduko arazorik ez izateko, ez da elektronikorik egon behar.

    Behin betiko itzulera egiten ari bazara, ziurtatu kontsulatuaren "behin betiko itzulera papera" eskuratzen duzula. Paper honek aduana-tasak ordaindu gabe etxez aldatzeko eskubidea ere ematen dizu. Zure gauzak Turkiako aduanetan itsatsita badaude ere, paper honekin berreskura ditzakezu, arazorik gabe.

    1963
    Parte-hartzailea

    pegasus konpainiak kiloko 5 TL balio ditu, ekipajea eros dezakezu txartelak erosten dituzunean.

    dejavuxnumx
    Parte-hartzailea

    pegasus konpainiak kiloko 5 TL balio ditu, ekipajea eros dezakezu txartelak erosten dituzunean.

    5 TL etxeko hegaldietarako.
    Nazioarteko hegaldietan, txartel bat erosten duzun momentuan ekipaje gehigarria gehitzen baduzu, 5.50 TL, hau da, gela erreserbatzen duzunean erosten baduzu. Aireportuan gehiegizko ekipajea duzula eta ordaindu nahi duzula esaten badute, kiloko 6 euro ordainduko dituzu.

    1963
    Parte-hartzailea

    Ez nuen ezer desberdina esan, nire txartela 5 TL-rako erosi nuen, orain 5.5 da, beraz ez dago alde handirik. :) Gainera, DHL zama 1-5 euro inguru hartzen du kg bakoitzeko eta helmugara oso denbora luzean iristen da, 6-1 hilabete behar ditu.

    dejavuxnumx
    Parte-hartzailea

    Ez nuen ezer desberdina esan, nire txartela 5 TL-rako erosi nuen, orain 5.5 da, beraz ez dago alde handirik. :)

    Oh, ados, orduan pentsatu nuen sentitzen duzula esan duzula zelaian gehituta daukadala.

    Ezin du 20 kilo ekipaje estra baino gehiago gehitu bakarrik. 100 kilogramo ekipaje ditu eta oraindik ezin du 40 kg + eskuko ekipajea eramateko lana egin. Posta edo beste bide bat hartu beharko luke. Gainerako 60 kiloengatik apartekoa ordainduko duela esaten badu, barruan dauden elementuen balioa baino 10 aldiz gehiago gastatu beharko du. :)

    1963
    Parte-hartzailea

    Bai, atseden hartzen baduzu, 60 kiloyu merkantzia konpainiekin etortzeko garestiegia bada ere, Turkiara etortzen diren artefaktu elektronikoetan aduanetan arituko badira ere, Alemanian merkeena bidaltzen bada PTT DHL indioilarrean 3 egun lehenago bidali nuen paketea joan nintzen 32 kg pisua 18 euro ordaindu nuen 1 kg paperezko paketea Joan nintzen 18 egunetan, 9 euro ordaindu nuen 
    backend batean galdutako ps3, ez da aurkitu

    dejavuxnumx
    Parte-hartzailea

    bai Alemanian 60 kg-ko pisua baino 3 kg lehenago bidali nuen paketea joan nintzen, esate baterako PTT garestiegia etorriko da aduanetan esyalar elektronikoan, Turkiara etortzen den kargaren merkeena lortzen ari den unean bertan DHL Turkia bidaltzen bada nahiz eta geratzen diren 32 kiloyu zama enpresek 18 euro ordaindu zituzten 1 kg-ko paperezko paketeagatik 18 egunetan joan nintzen, 9 euro ordaindu nuen 
    backend batean galdutako ps3, ez da aurkitu

    Reyya, hobe duzu maleta piezaz zati ekartzea, berriro hona joango bazara. Bestela, mota guztietako kostuak garestiak dira. Turkia ezaguna den unitatera joango da eskatuz gero gainerakoak ekartzeko. Beste modu batera esanda, TR-n joango zaren beste hiri batera joaten diren ala ez, Turkian zama duten lekura zauden hirira bidaliko dute. Gainerako maletak TR sartzeko nahiko errazak dira

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko banan-banan guztioi egindako iruzkinengatik. bai guru, uste dut. Urte honen amaieran Turkiara itzultzeko asmoa dut. Abantailatsuagoa dirudi nire herrialdean egotea negozioari eta bizitza pribatuari dagokionez.

    Nire arropak sartzeko eramango ditudan maletetan ez dago elektronikorik. Egia da, gehiago kostatuko da iruzkinetatik ulertzen ditudan artikuluak maletetako edukia baino lehenbailehen hartzea. Badirudi logikoena bi alderditan hartzea. Iaz Luftansarekin joan nintzen eta eramateko eskubidea 23 23 maleta bereizi eta 46 kilo ziren guztira. Baina atzerakada da Luftansanek Ankararako hegaldi zuzenak ez zirela existitu aurten. zuzenean iritsi zen Istanbulera. merkea paketeak Alemaniatik Turkiara Alemaniatik Turkiara bidaltzeko, baina oso garestia. Bilatu nuen.

    guru
    Parte-hartzailea

    Esan bezala, 1 * 2 aldiz joan eta etorriko zara, hau da, hegazkin txartela edo zerbait berriro, kostua izango da.
    Uste dut har dezakezuna hegazkinez har dezakezula eta gainerakoa garraio bidez maneiatu.
    15 kartoi nituen barruan gauza asko nituela uste dut, etxearen erdiak ia 300 euro balio zuen. inolako arazorik gabe etorri zen

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Kaixo Reyya,

    Lehenik eta behin, zure ordenagailu eramangarria zurekin eramatea gomendatzen dizut bidaian zehar eskuko ekipajea bezala. Ez da aseguruaren ordainketarik egin kalteren batengatik elementu elektronikoak hegazkinaren maletategian kargatzean. Funtsean debekatuta dago elementu elektronikoak maletategian kargatzea. Jakina, igo dezakezu, baina paperean kargatu baduzu, konpainia konpainiek horrelako elementu bat jarri dute ordaintzeko arazorik ez izateko arazoa zurea dela esanez.

    Bigarrenik, hegazkin konpainien nazioarteko ekipajea 30 kg-ko 8 kg-ko kuota da. Noski, Pegasus eta Sun Express bezalako txartel merkeak saltzen dituzten aire konpainiek gehiegizko ekipajea ordainduta irabaziak lortu nahi dituzte ekipajearen hobaria 20 Kg-ra murriztuz.
    100 kilogramo maleta esaten baduzu; Turkiara 30 kiloko ekipajea jasotzeko eskubidea aitortzen duen konpainia batekin etortzen bazara (Turkish Airlines eta abar), nire aholkuaren 33 kg kilo hegazkin garraiatzaile dagoeneko ez da entzuten Türkhavayol 2-3 kilo gehiago bada. ekipajea.
    Horrela, gutxi gorabehera 40 – 45 kilo eraman ditzakezu zurekin.

    Gainerako artikuluak posta bidez edo zama bidez bidaltzea gomendatzen dizut. Turkiatik PTT Alemaniara bidaliko bazenu, gomendatuko nizuke. Baina ez dakit zein erakundek funtzionatzen duen horrela, baina seguruenik DHL da. Prezioa DHL-tik eskuratu behar duzu.
    Jakina, ekipajearen edukia ere garrantzitsua da. Elementu elektronikoak badituzu, ez bidali modu honetara. Gauza pertsonalak besterik ez badituzu, posta bidez bidali ditzakezu arazorik gabe. Aduanetan trabatzeko moduko arazorik ez izateko, ez da elektronikorik egon behar.

    Behin betiko itzulera egiten ari bazara, ziurtatu kontsulatuaren "behin betiko itzulera papera" eskuratzen duzula. Paper honek aduana-tasak ordaindu gabe etxez aldatzeko eskubidea ere ematen dizu. Zure gauzak Turkiako aduanetan itsatsita badaude ere, paper honekin berreskura ditzakezu, arazorik gabe.

    Kaixo, kontsulatutik jasoko dudan behin betiko itzultze-papera elementu elektronikoetarako soilik beharko al da? Ez dut hau ulertzen!! Dena den, ez daukat elementu elektronikorik eramateko. Hemen denak saltzea pentsatzen ari naiz. Telebista, hozkailua, garbigailua... eta abar. Noski, ondo legoke Turkiara eramatea bezalako alternatiba bat izango banu, baina zaila dirudi. Beraz, zer beste dokumentu eskuratu behar ditut kontsulatutik itzultzean? Badakizu?

    to reyyan
    Parte-hartzailea

    Esan bezala, 1 * 2 aldiz joan eta etorriko zara, hau da, hegazkin txartela edo zerbait berriro, kostua izango da.
    Uste dut har dezakezuna hegazkinez har dezakezula eta gainerakoa garraio bidez maneiatu.
    15 kartoi nituen barruan gauza asko nituela uste dut, etxearen erdiak ia 300 euro balio zuen. inolako arazorik gabe etorri zen

    Arrazoia duzu, utz iezadazu hau ikertzen. Uste dut dena batera konponduko dela. Uste dut ez zenuela etxeko gauza handirik, ezta? (hozkailua, garbigailua, etab.) Zuk emandako bidalketa hori ikertuko dut. Eskerrik asko guru. Gainera, zure elementuak zenbat pisatzen duten galdetzen ari naiz, galdetzen dudalako ea bidalketagatik gehigarria kobratzen duten pisu jakin batek pisu jakin bat gainditzen duenean.  :) Galdetzen dut gai hauen inguruko informaziorik ez dudalako.

    guru
    Parte-hartzailea

    Ez, arropa eta sukaldeko tresneria txikia janarira eramaten nuen. edredoi burkoa edo zerbait.
    Gogoan dudanez, kartoiaren tamainaren arabera erosi zuten, ez pisuaren arabera.

    dejavuxnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo, kontsulatutik jasoko dudan behin betiko itzultze-papera elementu elektronikoetarako soilik beharko al da? Ez dut hau ulertzen!! Dena den, ez daukat elementu elektronikorik eramateko. Hemen denak saltzea pentsatzen ari naiz. Telebista, hozkailua, garbigailua... eta abar. Noski, ondo legoke Turkiara eramatea bezalako alternatiba bat izango banu, baina zaila dirudi. Beraz, zer beste dokumentu eskuratu behar ditut kontsulatutik itzultzean? Badakizu?

    Funtsean, "Turkiara behin betiko itzulera" zure etxe osoa mugitu ahal izateko legea da. Baina ezin dut esan oso ezagutza zehatza dudanik. Uste dut kontsulatutik informazio onena jaso dezakezula pertsonalki. Gainera, bertan 5 urte baino gehiagoz lan egin baduzu, Turkiara auto bat ekartzeko eskubidea duzu aduana-zergarik ordaindu gabe, ziur itzuliko bazara. Nahi baduzu, hau ere iker dezakezu. Uste dut Google-n "auto bat ekartzea Turkiara Alemaniatik" idazten baduzu, informazio zehatza lor dezakezun guneak ikusiko dituzula. Alegia, ez du elementu elektroniko bakar bat ere hartzen.

    Alemaniak ezarri duen itzulketa legea ere badago. Itzulerako turkiarrei lekualdatzeko laguntza ematen diete. Lege hori telebistan ere eman zen. Alemaniarrek turkiarrak itzultzeko neurriak hartzen ari direlako. Informazio zehatz gisa, lan zentroan edo edozein erakundetatik laguntza lor dezakezu. Jakina, baldintza batzuk bilatuko dituzte, baina ikasteko erabilgarria da, agian balia zaitezke.

    Itzulketa zehatza egingo baduzu, ikertu ondo, uste dut beste aukera batzuk egon daitezkeela aurrean, maletak zure maletarekin eramateaz gain. Badakit bertan lan egin baduzu ere, zure izeneko aseguru hobariak ere Turkiako Gizarte Segurantzako Erakundera transferitu daitezkeela eskaera eginez. Beste modu batera esanda, zure egoera salgaiak garraiatzea baino ez da, nire ustez, aparteko eskubide batzuk dituzu itzuliko zarenez. Ikerketa egitea proposatzen dizut.
    Berriro ezagutzen saiatzen naiz laguntzen laguntzen

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (22 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.