Alemaniatik Turkiara edo etxeko ondasunak konpainia hori biziki dugu gomendatzen botako duzu dut deituz?

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > Alemaniatik Turkiara edo etxeko ondasunak konpainia hori biziki dugu gomendatzen botako duzu dut deituz?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    kadirxnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak, prezio egokian oinarritu naiteke figura horretara irits daiteke saglamsinak beren etxeko gauzak ekarri nahi alemaniatik edo ezagutzen dituzun enpresetatik turkiyede bi garraioa?

    nesnil
    Parte-hartzailea

    Deitzen ari naiz, inork badaki, pozik egongo gara jakinarazten badigute.

    kadirxnumx
    Parte-hartzailea

    Ikertu nuen eta metro kubikoko kostuak kalkulatzen dituzte, eta enpresa askok ez dute bermerik ematen ekartzen dituzten salgaiengatik, eta erosi eta bidaltzen dituzun gauzak + zerga kontu berean kobratzen dira, beraz, amore eman eta hemendik erosi nuen . Pertsonalki, ez dut gomendatzen.Ez dago alde handirik.Hemendik erosi baduzu, bermatuta dago.

    shema
    Parte-hartzailea

    Enpresaren bat aurkitu al duzu edo oraindik bilatzen ari zara? Nire gauzak Istanbuleko enpresa baten bidez ekarri nituen. Behar baduzu, fitxategiak arakatu eta enpresaren helbidea eta hondakinak aurki ditzaket.
    Zure artikuluak oso garrantzitsuak ez badira, ez saiatu ekartzen, sinetsidazu, garestiegiak dira. Saldu ahal baduzu, erosi bertan eta gauza egokiagoak lortuko dituzu hemen. Hala ere, esaten dut zenbat diru kostatzen den zure ikerketa hemen gora eta behera ekartzea eta horren arabera zure kontua egitea.

    k.uguz
    Parte-hartzailea

    Kaixo. Oraindik bila zabiltzala idatziko nuela esan nien. Duela bi hilabete nazioarteko nazioarteko etxez etxe izeneko konpainia batekin joan nintzen bizitzera eta oso pozik geratu nintzen. Nik ere gomendatzen dizut. Beheko esteka konpondu nuen.

4 erantzun erakusten - 1etik 4ra (4 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.