Ospitale eta azterketa prozedurak Turkian

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Kaixo guztioi berriro 🙋🏻‍♀️,
    Galdera bat daukat zuretzat. Pozik egongo nintzateke gai honi buruz argituko badidazu.
    Datorren astean Turkiara joango gara 😍 Turkiara joaten naizenean, ospitale pribatu batean aztertu eta Kontrola egin nahi dut.
    Ni eta nire emaztearen erregistro guztiak Alemanian daude eta TRrekin ez dugu harremanik, helbidea barne. SSIra joan behar al dut edo erregistrorik egin behar al dut Turkiara joaten naizenean ospitaleko prozedura hauetarako? SSIn erregistratzen banaiz, etorkizuneko zorra izango al da eta abar? (TR-ra askotan joaten ez garenez, ez dut nahi buruhausterik edukitzea ezin badut zehatz-mehatz jarraitu).
    Lan egiten dudanez, nazioarteko asegurua izateko aukera daukat nire krankenkasse-n (Techniker Krankenkasse). Asteartean atzerriko aseguruaren estalduraz eta xehetasunez hitz egingo dut.
    Oso pozik egongo nintzateke gai hauei buruzko ezagutza zehatza edo aldez aurretiko esperientzia duten pertsonek erantzun zehatza emango balute.
    Iradokizunetara ere zabalik nago 😊
    Eskerrik asko hemendik aurrera

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    SSK-ra joan eta AT 11 ziurtagiria lortu behar duzu, Alemaniako aseguruek gastu guztiak estaltzen dituzte, baina Turkiako ospitale pribatuek Alemaniako asegurua ikusten dutenean, dozenaka mila euroko faktura igortzen dizkiote Alemaniako aseguruari, iruzurrezko modukoak dira. 2 puntu jarri zizkioten gure senide bati, 13.000 euro fakturatutako ospitale pribatu bati.

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Egunak hain azkar pasatzen ari dira. Galdera hemen egin dut, ez nuelako denborarik izan ikertzeko. Ez dut erantzun zehatz eta informatzailerik jaso.
    Eman dezadan pasadizo labur bat Turkian nengoela ospitaleko lana nola kudeatu nuen, egunen batean, norbaitek behar badu, onura atera dezan.
    Lehenik eta behin, T/A 11 Ziurtagiria lortu behar da Krankenkasse-k larrialdi baten kasuan oporretan Turkiatik Alemaniara doan bitartean mediku-gastuak estaltzeko. Afiliatuta zauden Krankenkasse-ra pertsonalki eskaera eginez jasotzen duzu dokumentua. Turkiara zoazenean, zure eskualdeko SSIra joan behar duzu T/A 11 dokumentuarekin eta Yupass zenbakia lortu. SSIk emandako yupass-zenbakiarekin, zure ospitaleko prozedurak zure aseguruak estaltzen ditu larrialdi kasuetan soilik. Horretaz gain, ni bezala azterketa pribatu bat egin nahi baduzu, zure poltsikotik ordaindu behar dituzu gastu guztiak. Ospitaleko transakzio guztietan aseguru gabeko kuoten egutegia aplikatzen da. Azterketa, bestelako prozedurak, sendagaiak, dena zure poltsikotik ordaintzen dituzu. Azterketa eta prozesatzeko tasak kobratzen dituzten ospitaleak daude, batez ere atzerriko jatorria duten pazienteentzat, turkiar herritarren asegururik gabeko tratamendu tasak baino askoz gehiago. Turkiako identitatea baduzu, ez zaituzte turista gisa tratatzen. Hala ere, baliteke hori ez izatea ospitale pribatu guztietan. Hau adierazi nahi nuen hemen, joan nintzen ospitalean emakume atzerriko pazienteen azterketen prezioa desberdina zela esan baitzuen. Dagoeneko turkiar herritarra naizenez, aseguru gabeko turkiar hiritarren prezioen menpe egon nintzen. Nire negozio guztiak egin ditut.
    Denei egun osasuntsu eta zoriontsua opa diet.

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    eskerrik asko. by:)

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    .

    istanbullu da
    Parte-hartzailea

    Kaixo guztioi berriro 🙋🏻‍♀️,
    Galdera bat daukat zuretzat. Pozik egongo nintzateke gai honi buruz argituko badidazu.
    Datorren astean Turkiara joango gara 😍 Turkiara joaten naizenean, ospitale pribatu batean aztertu eta Kontrola egin nahi dut.
    Ni eta nire emaztearen erregistro guztiak Alemanian daude eta TRrekin ez dugu harremanik, helbidea barne. SSIra joan behar al dut edo erregistrorik egin behar al dut Turkiara joaten naizenean ospitaleko prozedura hauetarako? SSIn erregistratzen banaiz, etorkizuneko zorra izango al da eta abar? (TR-ra askotan joaten ez garenez, ez dut nahi buruhausterik edukitzea ezin badut zehatz-mehatz jarraitu).
    Lan egiten dudanez, nazioarteko asegurua izateko aukera daukat nire krankenkasse-n (Techniker Krankenkasse). Asteartean atzerriko aseguruaren estalduraz eta xehetasunez hitz egingo dut.
    Oso pozik egongo nintzateke gai hauei buruzko ezagutza zehatza edo aldez aurretiko esperientzia duten pertsonek erantzun zehatza emango balute.
    Iradokizunetara ere zabalik nago 😊
    Eskerrik asko hemendik aurrera

    Kaixo,

    Hurrengo bisitarako, familia osoarentzako nazioarteko osasun asegurua egin dezakezu urtean 21 euroren truke (hori kostatu zaigu).
    TK – Envivas
    https://www.envivas.de/tarife/reisekrankenversicherung#/beratung/reise
    Baina honek premiazko gaixotasunak bakarrik hartzen ditu ere.

    Asegururik gabeko pazienteei egiaztatzeko eta aztertzeko aplikatzen zaien % 100eko kuota kobratu nahi dizute. Uste dut gai hau ondo aztertu beharko zenukeela.
    Alemanian, TK-k egiaztapen-aplikazio onak ditu 30-35-40 urte bitartekoentzat. Galdetu irmo medikuari ez badu egin nahi.

    Bide batez, nik dakidala, ta11 dokumentuak orain premiazko gaitzak baino ez ditu jasotzen, tamalez :(

    Opor osasuntsu eta arazorik gabekoak opa dizkizut.

    lambdawinner829
    Parte-hartzailea

    …. Zure helbidea gozatzen ari nintzen eta hau ikusi nuen. Espero lagun dezakeela! SSIn erregistratu behar den ala ez baiezta dezakezu eta zure nazioarteko aseguru-polizaren estaldura eta xehetasunak eztabaida ditzakezu etorkizuneko zorrak ekiditeko. Gainera, gorde dokumentu garrantzitsuen kopiak eta jarri harremanetan ospitalearekin eta Turkiako enbaxadarekin hobeto ulertzeko.

    williamserna0628
    Parte-hartzailea

    …. Zure helbidea gozatzen ari nintzen eta hau ikusi nuen. Espero lagun dezakeela! SSIn erregistratu behar den ala ez baiezta dezakezu eta zure nazioarteko aseguru-polizaren estaldura eta xehetasunak eztabaida ditzakezu etorkizuneko zorrak ekiditeko. Gainera, gorde dokumentu garrantzitsuen kopiak eta jarri harremanetan ospitalearekin eta Turkiako enbaxadarekin hobeto ulertzeko.

    Albiste bikainak Turkiara egingo duzun bidaiari buruz entzuteko! Aholku zehatzik eman ezin dudan arren... Aipatu duzuna ikusi dut. SSI erregistroari buruzko argitasuna emateko eta zure nazioarteko estaldura eztabaidatzeko neurriak hartzea bikaina da. Dokumentu garrantzitsuen kopiak gordetzea eta ospitalearekin eta Turkiako enbaxadarekin harremanetan jartzea oso mugimendu inteligentea da prozesua ondo joan dadin. Bidaia zoragarria eta azterketa arrakastatsua izatea espero dut! 😊🏥🌍

7 erantzun erakusten - 1etik 7ra (7 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.