Alemanian Turkia Evden bezpera Bidalketa

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > Alemanian Turkia Evden bezpera Bidalketa

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    melikexnumx
    Parte-hartzailea

    Merchandise MCS Logistics-ek eskaintzen duen Nazioarteko Etxea etxeko garraiorako zerbitzua eskaintzen dugu.

    munduaren puntu guztietan, etengabeko modu batean hala nola itsas aire, lur eta tren norberaren gauzak bezala prozesuak erabilita pertsonak erabili dute (elementu guztiak etxebizitza bat behar dezake) eta konturatzen gara paseo ibilgailu garraiatzeko.

    Etxeko gauzak Europatik ekarri eta hara eraman nahi badituzu, gai honi buruzko informazio arina helarazten saiatuko naiz ahal dudan neurrian.

    Zure herrialdera zure etxeko helbidean paketatuta egongo bazarete, gure konpainiak zerbitzuak eskaintzen ditu altzarien instalazio sinpleak egin arte.

    Gure enpresak Istanbulen du bulego zentrala eta Herbehereetan banaketa bulegoa.

    + 90216 521 21 52
    mcslojis dugu

    melikexnumx
    Parte-hartzailea

    Gure dokumentuen prezioei jar zaitez gurekin harremanetan mcslogistic bidez

    k.uguz
    Parte-hartzailea

    Izenburu honetarako idazteko hitz batzuk bizi izan ditut eta zuekin partekatu nahi izan ditut, adiskide maiteok. Lagunak, duela 2 hilabete ******** izeneko enpresa batera joan nintzen bizitzera. Nire lagun batek gomendatu zidan, mutilek lan garbia egiten dute eta enpresa korporatibo bat kontuan hartuta edonori gomendatuko nioke. Bi hilabete pasa direla uste dut eta Alemaniarako eskaintza bereziak aztertzen ari diren lagunei gomendatzen diet. ados:) ados:)

2 erantzun erakusten - 1etik 2ra (2 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.