Bizileku iraunkorra ez izatearen ondorio negatiboak ”Niederlassungserlaubnis”

> Foroak > Enpresa eta lan bizitza Alemanian > Bizileku iraunkorra ez izatearen ondorio negatiboak ”Niederlassungserlaubnis”

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    istanbullu da
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, agurrak guztioi

    20 hilabete igaro dira Alemaniara etorri nintzenetik eta nire saioa 1 urtez luzatu zuten lehen aldiz iritsi nintzenean urtebete igaro ondoren. Bitartean, integrazio ikastaroa + herritartasun azterketa eman / amaitu nuen.
    Entzun nuen nire bizileku-baimena mugagabea ez denez, arazoak egon daitezkeela bai bankuan (kreditu txartela lortzeko - mailegua hartzeko) bai lana aurkitzeko. (Saio mugagabeak nahiago omen dituzte)
    Lan bat beste lan baterako uzten duzunean baimena eskatu behar dugula bezalakoak ere entzun nituen? Lagunek arazoren bat izan dute arazo horiekin edo beste batzuekin horregatik?

    Gai honi buruzko ezagutza / esperientzia duten lagunei iruzkinak eskatzen dizkiet.

    Agurrekin eta errespetuarekin almancax familia guztiari.

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo anaia.

    Lehenik eta behin, utzi pertsonalki bankuari buruz bizitakoa idazten. Hasi nintzen, bankuko kontu arrunta nire muddet emaztearekin erabili genuen eta, gero, kontua bankutik ireki nuen lantokiak unbefristet vetragi eman zuenean. lehenik eta behin etxeko ekitaldian sartu nintzen. Etxeko mailegua hartuko nuela pentsatu nuen, bankura joan ginen, nire saioa 2020ra arte izan zelako, bankurik ez zuen etxerako mailegurik nahi. ez zuten eman. Esan zuten saioaren epea mugagabea denean rabat asko erabiltzen zutela etorri edo zerbait ez galtzeko. ondoren, mailegu normala lortzen saiatu nintzen. oraingoan, itzuli dezakedan gehienezko zenbatekoarekin egin dute kalkulua, nire saioaren azken hilabetera arte baliozkoa. Adibidez, demagun saioa 2017ko bigarren hilabetean amaitzen dela. 2 euro ere behar dituzu. Zenbat ordaindu ahal izango dituzu kuota 1000. Ezin duzu arazorik hartu. baina yook ez dituzte targo, sparda, sparkasse, barclays onartzen hilean 250 euro ordaindu ditzakedala esaten baduzu. Hilero 100 ordaindu behar dituzu. Eta noski interes tasak altuenak dira. Check250 izeneko gunea dago. Angebotsek interes txikieneko maileguak aurkituko dituzu. Zoritxarrez, egoitza txartel finkoa dutenek ezin dituzte hango tarifak baliatu. Beste modu batera esanda, defentsa ez bada ere, derrigorrezko saioak mugagabea izan behar du, noski epe luzeko zor honetarako. Zer egin nuen, autoa erostera joan nintzen, nahi nuen autoa% 24ean erosi nuen galeriara joan nintzen. logikoki hau etorri zen.
    Hemen kreditu txartela lortu nuen lagun batek gomendatu zidan. Niretzat oso ondo funtzionatu zuen. Nahi izanez gero ere eska dezakezu. 1000 mugatik hasten dira.
    Lanpostua aldatzeko unean, urtebetez lan egin zenuen legezko eskaera izan nahi baduzu, gutxienez 1 aste lehenago jakinarazi beharko duzu. Saio hau berdina da ala ez. Gainera, ez duzu baimen berezirik eskatu behar.

    istanbullu da
    Parte-hartzailea

    Agurrak berriro,

    Eskerrik asko yeniceri57 anaia artikulu luze eta deskribatzailearengatik. Kontatutakoa arretaz irakurri nuen. Beste era batera esanda, saioa mugagabea ez bada, interes tasak altu mantentzen dituzte edo zatikako epeak murrizten dituzte. Beraz, oraingoz, egoera honetan egoteak ekonomikoki haien alde egiten du. Ez bazaizu axola, partekatu al dezakezu kreditu txartel honen izena?

    Gainera, herritar bikoitza dut, beraz, 3 urte bete aurretik saio mugagabea izaten saiatuko naiz. Ondorioz, nahi den guztia osatu dut integrazioan oinarrituta.
    Ez dut uste egingo dutenik, baina ikus dezagun aukera bat hartuko dudala.

    Eskerrik asko berriro zure erantzunagatik.
    Agurrak eta agurrik onena…

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    anaia hori bezalaxe

    Jende gogorra da. ez dute horrenbeste minik egin aurretik. leku horiek kreditu txartelik gabe. Orain gertatzen ari zaiguna gertatzen ari zaigu, aurrera atera daitezen.
    Nire b1 ziurtagiria eskuratu nuenean, ausländerbehorde eskatu genizuen. ez zuen inolaz ere esan. Saioaren epea itxaron behar duzula esan du. Horregatik ez zuten betirako eman. baina erabilgarria da zure egoera beste modu batean galdetzea.

    selametle

    heartless
    Parte-hartzailea

    Agurrak, utzi adibide bat maileguaren gertaerari. 27 hilabete gehiago ditut saioan. Targo bankuak 5 urteko mailegua eman nahi zuen baina 19.000 31.000 euroren truke itzuli nahi duzu. Ez duzu schufanik, baina Zure nota baxua da, etab. Hala ere, 4 urtez 7.500 euroko muga duen kreditu txartela daukat. Zure kreditu urteko 11.35 bankuaren mailegua jaso nuen check12.500an saioaren iraupena zela eta, 24 hilabete egin nituen eskaera egin nuenean, jaso nuen 24 euro. 12.500-4 egunetan, dirua 5 eta 13.177 euroko interesak itzuli ziren. Jakina, kuota handiak dira baina hilean 677 euro ordaindu ditzaket. sparkasse ni naiz. Nire bankuak 548 euroko interesa emango luke 10000 euroren truke. Nire aholkua da check900 kreditua eskuratzea beste lagun batek esan zuen bezala, oso angebots polita litzateke. Erabat ez hartu targo bankutik mailegurik. Diru faltagatik arazoak izaten ditut epe luzeko maileguekin, baina atzo. Inolako zalantzarik gabe egin nuen eskaera, mugagabe hilabetera arte nago. Errentari dagokionez

4 erantzun erakusten - 1etik 4ra (4 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.