Ez zidaten bizileku txartela eman gezurretan

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Gaur epe bat neukan auslanderam-en. Nire NANa lortzeko. Duela hilabete Termini, NANaren kodearekin etxera itzuli nintzenean, Internet bidez egin nuela ziurtatu nuen. Eman didaten paperean serie-zenbakiarekin zetorren ere egiaztatu nuen egin baino lehen. Dena ondo zegoen eta erosteko prest zegoen nire zain. Epea duela hilabete zehatz jarri nuen. Gaur terminalera joan naiz eta nire saioa luzatu duen emakumea. Lagunek esan zuten akats bat egin zutela eta epe bat eman zutela, zure NANa ez zelako agertu. Hau ezinezkoa da zalantzan jarri nuelako, interneten idatzita zegoen. Esan zuen: "Semptember, bidali e-mail bat hilabete eta erdiren buruan, eta ikusten badut, erantzungo dut". Esan zuen: "galde iezadazu iraila etortzen den". Orduan, berehala deitu nion emazteari. Duela hilabete joan nintzelako etxetik. Joan baino lehen, elkarrekin berritu genuen saioa. Etxetik irten nintzen berehala. Ez garelako konpontzen. Nire emazteak idatzi zidan e-mail bat bidali zidala eta utzi eta alde egin nuela. Beraz, e-mail honetan oinarrituta ez didate bizileku txartela ematen? Poliziak ezer ez. 1 urtez teilatu beraren azpian bizi izan nintzen. Nire emazteak ni baino 1 urte gehiago ditu, bide batez. Baina Alemanian geratzea merezi nuen. Zergatik egiten dute orain hau? Gomenda al didazu gauza hauek egiten dituen Frankfurteko abokatu on bat?

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Gainera, nire fiktionbescheinigung 11. hilabetera arte dago. Ordura arte ez nuen nire txartela jaso. Ezin izan nuen haiengana iritsi fiktionbescheinigung berri batean. Zer egin beharko nuke? Nire titulazioa behar dut. Fiktionbescheinigung iraungitzen denean, automatikoki langabezian geratuko naiz.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Kaixo, ez da ezer aterako, lan hori duzu, 11. hilabetean eman beharko lukete, azkenean emango dute, esaten dute, 15 egun daude saiorako eskaera egin zenuenetik etxetik irten zarenetik, ez dago arazorik, azken aukera abokatua da. Dagoeneko b1 baduzu, 7 urte betetakoan alemaniar herritar bihurtuko zara, hain erraza da, ez kezkatu.

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Tira, bihozgabe, nire emaztearekin egoitza eskatu nuen, zuk esan bezala, 15 egunen buruan utzi nuen etxetik. Nire emazteak gutun bat idatzi zuen berehala, etxetik irten eta gauza faltsu asko idatzi nuelako. Beraz, esan al didate? Nire etxea utzi duzula esaten al dute, orain independentea zarela, beraz, berriz ere independentean eman behar duzu antrag? Hau ere prozesu luzea da eta 11. hilabeterako nire bizileku txartela edo fiktionbescheinigung berriro lortzen ez badut, langabezian egongo naiz. Langabezian nagoenean, ez da Alemaniatik kanporatzea bezalako oztoporik izango.

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Ia 6 hilabete pasa dira eskaera egin nuenetik, baina nire txartela oraindik ez da iritsi.Kanporatzeko prozesu bat dagoenean, atzerritarren bulegoak ordubetean kudeatzen du prozesua, baina lana luzatzen jarraitzen dute bizileku baimena emateko. Afganistandik etorritako hartzari 1 urteko txartela eman zioten goma beltza oinetan, analfabetoa da, baina halako zailtasunak ematen ari zaizkigu.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Saiorako eskaera egin zenuenean zure ezkontidearekin egon zinen eta egun horretan bertan sinatu zenuen, nahiz eta txartela iritsi ez. Lehen egunetik jabea zara mugagabe, legearen arabera, ez dut uste arazorik izango duzunik. Berridatzi gauza berdinak. Behar dut, baina zure ezkontidea edozein dela ere, hala ere bisa lor dezakezu.Herritartasuna eskatzen duzu.Zure 7 urteak amaitutakoan, amaitu da, izua galdu. Egiten ari zara, zergatik bidaliko zaituzte Turkiara? Etapa hori gainditu duzu jada.

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Bihozgabeak etxetik irten nintzenean, nire emazteak mezu elektroniko bat eta gutun bat idatzi zizkidan ofizialari. Bera utzi eta Alemaniarekin ezkondu nuela idatzi zuen. Gezurrak gauza oker asko idatzi zituen. Nire beldurra da ausländeramt-ek faltsukeria horiek serio hartzen dituela. Uste dut horregatik ofizial horrek ez zidan bizileku txartela eman hala ere. Bilatzen ari gaituzte. Hala ere, ez du garrantzirik, maitasunez ezkondu ginen. Ezin zutenez esan zure inspirazioak sekretuagatik gutun bat bidali zuenik, emakumeak esan zuen: "Irailean e-mail bat bidaliko didazu eta ea etorri zaren galdetuko didazu". Zergatik galdetzen diot, ez al dago beste inor lanean? Orain armairu birakarietan pentsatzen duzu.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Batzuetan ezin zaitut ulertu, izua, ez da horrenbeste egiten.Ez sinistu eskuinetik ezkerrera entzuten duzuna eta abar edo zure emazteak esaten duena, anaia, urtetan egon zinen etxe berean, ahal holako ezkontza faltsua izan, Jainkoagatik :) Alferrik alferrik ari zara
    Mugagabe eman beharko dizute.Utzi.Zure 7 urteak betetakoan, bihurtu hiritar alemaniarra.Utzi adimena lasaitu.Beti gauza berdinak esan behar ditugu.

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Ez dut ulertzen bihotzgabea. Ez dut eskuinetik ez ezkerretik entzuten, baina nire emazteak benetan gutun bat idatzi zuen bera utzi eta Alemaniarako ezkondu nintzela edo. Nire arazoa orain ez da mugagabea. 3 urteko bizi-txartela lor dezaket, dagoeneko eskatu dudana eta segurtasunez berriro eman didatena.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Denbora hori igarota, zure ezkontideak idazten dion edozeini gutuna idazten dion edozein lekutan ez du axola, ez du sinetsiko, inork sinesten ez badu ere, epaitegietan zure eskubideak lortuko dituzu.6-7 urteko ezkontza gezurra izan al daiteke? Hori horrela balitz, bi urte geroago dibortziatuko zinen, etab.

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    7 hilabeteren buruan, gutuna iritsi zen, atzerritarren bulegoak hurrengo astean betetzeko epe bat eman zuen, nirekin eskaera egin zuten 2 afganiarrei egoitza baimena eman zitzaien hilabete 1 igaro ondoren, oraindik ari naiz.

10 erantzun erakusten - 1etik 10ra (10 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.