jMemorize (hitz memorizazio programa)

> Foroak > Ikaskuntza aktiboa eta Alemaniako Word Memorizazio metodoak > jMemorize (hitz memorizazio programa)

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    shamata
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak

    Programa hau edozein ordenagailuko ingurunetan erabil dezakezu instalatu gabe. Ez dago plataformaren mendekotasunik. Erabiltzeko, java instalatuta izan behar duzu sisteman.
    Bideo bat egin nuen etxeko ordenagailuan. Lagunok, sustapen xedeak eta programaren instalazioa eta erabilera erakusten dituen bideoa da. Galderarik baduzu, hemen galde dezakezu.

    deskargatzeko esteka

    adaizm da
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak

    Programa hau edozein ordenagailuko ingurunetan erabil dezakezu instalatu gabe. Ez dago plataformaren mendekotasunik. Erabiltzeko, java instalatuta izan behar duzu sisteman.
    Bideo bat egin nuen etxeko ordenagailuan. Lagunok, sustapen xedeak eta programaren instalazioa eta erabilera erakusten dituen bideoa da. Galderarik baduzu, hemen galde dezakezu.

    Bai, gogoratzen dut programa honek Hanik etengabe min egiten duela pantailako orrialde batek proba labur baten moduko galdera-sorta bat egiten duela.

    deskargatzeko esteka

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Orri hau ez zait irekitzen orain. :( Zer egin beharko nuke? Emango al didazu esteka osoa, lagun, klik egin dezagun. :)

    shamata
    Parte-hartzailea

    –> Orri hau ez zait irekitzen orain. :( Zer egin beharko nuke? Emango al didazu esteka osoa, lagun, klik egin dezagun. :)

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Bai, gogoratzen dut programa honek Hanik etengabe min egiten duela pantailako orrialde batek proba labur baten moduko galdera-sorta bat egiten duela.

    Ez. Programa honek ez ditu orrialdeak pantailara irekitzen etengabe. Pentsa ezazu programa hau proba gisa. Hitz asko idazten dituzu alemanez eta turkieraz, eta programak sartu dituzun hitzak erakusten dizkizu eta baliokidea aurkitzeko eskatzen dizu. Adibidez, alemanezko hitzak erakutsi eta alemanezko hitzaren baliokidea jakiteko eskatzen zaizu.

    zum Beispiel: programak das Auto erakusten du. Erakutsi kontrakoa dio behealdean. Bertan klik egin eta "auto" hitza lortuko dugu, turkieraz. Bi aukera daude, bai eta ez. Zela ezagutzen badugu, baietz sakatuko dugu eta programa hurrengo hitzera aldatuko da. Ez badakigu, ez klikatuko dugu eta programa beste hitz batzuetara aldatuko da berriro, baina ezagutzen ez ditugun hitzak berriro galdetuko dizkizu. Zure arabera, programak alemanetik turkierazko baliokidea edo turkierazko baliokidea turkieratik aurkitzeko aukera du. Programa zer egiten duen eta nola funtzionatzen duen ulertuko duzula espero dut. Loturan bideoa deskargatu eta ikusi ondoren, programa zer den eta nola funtzionatzen duen ulertuko duzu.

    adaizm da
    Parte-hartzailea

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Klik egiten dut akats bat ematen jarraitzen dut, ez dut arrazoia ulertzen: ((

    shamata
    Parte-hartzailea

    Klik egiten dut akats bat ematen jarraitzen dut, ez dut arrazoia ulertzen: ((

    Akatsa zein den idazten baduzu laguntzen saiatuko naiz.

    adaizm da
    Parte-hartzailea

    Akatsa zein den idazten baduzu laguntzen saiatuko naiz.

    Akatsa zein den idazten baduzu laguntzen saiatuko naiz.

    die datei wmploc.dll hat versionsnummer 12.7600.16667
    abere

    windows media erreproduzitzailea richtig instalatzailea

    shamata
    Parte-hartzailea

    die datei wmploc.dll hat versionsnummer 12.7600.16667
    abere

    windows media erreproduzitzailea richtig instalatzailea

    Ez egin klik zuzenean estekan. Egin klik eskuineko botoiarekin estekan eta deskargatu gorde gisa. Egia esan, ez dago akatsik konexioan. Abisua eman dizu, izan ere, estekan klik egitean zure arakatzailea zure multimedia erreproduzitzailearekin exekutatzen saiatzen da eta zure ordenagailuko Windows Media erreproduzitzailea ez dagoela behar bezala instalatuta esaten dizu. Beraz, lehenik deskargatu fitxategia ordenagailura eta ireki gero zure ordenagailuan filmak ikusten ari zaren multimedia erreproduzitzailearekin.

    3,14
    Parte-hartzailea

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Ez. Programa honek ez ditu orrialdeak pantailara irekitzen etengabe. Pentsa ezazu programa hau proba gisa. Hitz asko idazten dituzu alemanez eta turkieraz, eta programak sartu dituzun hitzak erakusten dizkizu eta baliokidea aurkitzeko eskatzen dizu. Adibidez, alemanezko hitzak erakutsi eta alemanezko hitzaren baliokidea jakiteko eskatzen zaizu.

    zum Beispiel: programak das Auto erakusten du. Erakutsi kontrakoa dio behealdean. Bertan klik egin eta "auto" hitza lortuko dugu, turkieraz. Bi aukera daude, bai eta ez. Zela ezagutzen badugu, baietz sakatuko dugu eta programa hurrengo hitzera aldatuko da. Ez badakigu, ez klikatuko dugu eta programa beste hitz batzuetara aldatuko da berriro, baina ezagutzen ez ditugun hitzak berriro galdetuko dizkizu. Zure arabera, programak alemanetik turkierazko baliokidea edo turkierazko baliokidea turkieratik aurkitzeko aukera du. Programa zer egiten duen eta nola funtzionatzen duen ulertuko duzula espero dut. Loturan bideoa deskargatu eta ikusi ondoren, programa zer den eta nola funtzionatzen duen ulertuko duzu.

    –> Ados, etxera iristean Ziel speichern unter... klikatuko dut eta helburua beste modu batera gordeko dut zuk esan bezala. Jainkoak bedeinka zaitzala.

    adaizm da
    Parte-hartzailea

    Ez egin klik zuzenean estekan. Egin klik eskuineko botoiarekin estekan eta deskargatu gorde gisa. Egia esan, ez dago akatsik konexioan. Abisua eman dizu, izan ere, estekan klik egitean zure arakatzailea zure multimedia erreproduzitzailearekin exekutatzen saiatzen da eta zure ordenagailuko Windows Media erreproduzitzailea ez dagoela behar bezala instalatuta esaten dizu. Beraz, lehenik deskargatu fitxategia ordenagailura eta ireki gero zure ordenagailuan filmak ikusten ari zaren multimedia erreproduzitzailearekin.

    Ados shamata one me, zergatik ez da multimedia palyer funtzionatzen, formatu berria ez dago instalatuta, multimedia ez dago instalatuta, baina han ez zuen instalatu lehen aldiz klik egin genuenean, saiatu nintzen, arrazoiarekin zoratuta bazaude, ezin duzu lagunduko didazu mesedez.
    Eskerrik asko.

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Ordenagailuarekin lotutako programen akatsekin ere lagundu dezaket. Arreta guztioi. :)

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Ados, etxera iristean Ziel speichern unter... klikatuko dut eta helburua beste modu batera gordeko dut zuk esan bezala. Jainkoak bedeinka zaitzala.

    –> Orain eskolan probatu nuenean, Linux-ekin, menu gisa gordetzeko xede bat zegoen. Orain etxera etorri naiz, Windows 8 Pro dut nire ordenagailu eramangarrian gaur goizean, estekan sakatzean agertzen diren aukerak hauek dira;

    – Kopiatu esteka
    – Esteka einer Registerkarte fffnen
    – Esteka fffnen da

    Ziel speichern unter… ez, zer gertatzen da orain?

    shamata
    Parte-hartzailea

    –> Orain eskolan probatu nuenean, Linux-ekin, menu gisa gordetzeko xede bat zegoen. Orain etxera etorri naiz, Windows 8 Pro dut nire ordenagailu eramangarrian gaur goizean, estekan sakatzean agertzen diren aukerak hauek dira;

    – Kopiatu esteka
    – Esteka einer Registerkarte fffnen
    – Esteka fffnen da

    Ziel speichern unter… ez, zer gertatzen da orain?

    Linux ere erabiltzen ari naiz (CentOS 6). Sistema eragileak ez du axola. Zein arakatzailek ez duen aukera hau galdetzen ari nintzen? Ez dut Internet Explorer erabiltzen (ez dakit nola dagoen). Firefox arakatzailea instalatzea gomendatzen dizut.

    https://www.mozilla.org/de/firefox/new/

    Firefox erabiltzen ari naiz eta estekan eskuineko botoiarekin klik egitean, aukera hori agertzen da.

    –> Ados, etxera iristean Ziel speichern unter... klikatuko dut eta helburua beste modu batera gordeko dut zuk esan bezala. Jainkoak bedeinka zaitzala.

    …. Espero dut gu guztion partetik

    Ados shamata one me, zergatik ez da multimedia palyer funtzionatzen, formatu berria ez dago instalatuta, multimedia ez dago instalatuta, baina han ez zuen instalatu lehen aldiz klik egin genuenean, saiatu nintzen, arrazoiarekin zoratuta bazaude, ezin duzu lagunduko didazu mesedez.
    Eskerrik asko.

    Arestian aipatu dudan moduan, ez dut Windows sistema eragilea erabiltzen, beraz, zerbait idatzi arren, ez nago erabat ziur, beraz hobe da iradokizunik ez egitea. Agian foroan Windows sistema eragilea erabiltzen duten lagunek lagun dezakete. Izan ere, bideoa ordenagailura deskargatzen baduzu, beste multimedia erreproduzitzaile bat instalatu dezakezu zure sisteman eta arazorik gabe ikusi. Nire aholkua VLC erreproduzitzailea da. Gainera, ez duzu disolbatzailerik instalatu beharrik. VLC bere konponbideekin instalatuta dago. Pixka bat lagundu ahal izatea espero dut, zure arazo zehatza konpondu ez duen arren.

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Atzo bertan Windows 8 Pro instalatu nuen nire ordenagailuan, Internet Explorer 10 daukat, ez dut Firefox behar. Karga dezakezu dokumentu hau azkar edo dropboxera? Gehiegi eskatuko al nizuke zuri hau ere galdetuko banu? lotsatzen :)

    shamata
    Parte-hartzailea

    –> Atzo bertan Windows 8 Pro instalatu nuen nire ordenagailuan, Internet Explorer 10 daukat, ez dut Firefox behar. Karga dezakezu dokumentu hau azkar edo dropboxera? Gehiegi eskatuko al nizuke zuri hau ere galdetuko banu? lotsatzen :)

    Nire ohore anaia

    ...... ubuntuone-rekin hasten den helbidea dropbox bezalako sistema bat da. Arazoa bideoa erreproduzitzailean irekitzea bada, fitxategia .zip gisa igo dezaket eta arazoa konponduko da. 

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Ados, deskargatzen orain. Egin dut. :)

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (17 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.