inportatutako senargaiaren eta emaztegaien ordezkariak

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > inportatutako senargaiaren eta emaztegaien ordezkariak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Stuttgart oinarritutako
    Parte-hartzailea

    Kaixo:
    Lagunak, zure foroa pixka bat begiratu nuen eta jende asko ikusi nuen (batez ere ezkongaiak eta emaztegaiak) Alemaniara etortzeko.
    Desio eta desio handia dute. Ez gaizki ulertu, baina ohartarazi nahi dizut hori ez dela Heaven zure fantasietan.
    Ezkondu nahi den pertsonaren eta familiaren arabera ere, leku honek infernua baino leku okerragoa bihur dezake. Ez ahaztu hori
    Baliteke beraien herrietatik Alemaniara etorritako lehen jendea salbuespenak izatea, noski.
    Aholku azkar batzuk ditut zuretzat;
    1-Zure negozio partikularra Turkian bada; Beraz, gauean zeure burua ezagutzen baduzu, zalantzarik gabe ez etorri Alemaniara (maite badu, etorri Turkiara :) )
    2-Abentura bila nabil, nire emaztea asko maite dudala esaten baduzu (otoitz egin, utzi zure emaztea eta familia onak) 
      a-) Lehenengo 3 urteetan seme-alabarik ez izatea.
      b-) Ez sartu langabeziaren psikologian etorri bezain laster, ez zaitez gogoarekin egon dena delakoa egiteko
      c-) Hizkuntza ikastaroara joan behar duzu. Oraingoz 6 + 3 hilabete (900 ordu) ikastaroa duzu (eman b1 azterketa)
      d-) Lortu ikasten ikasteko prestakuntza Turkian zure lanbidearen arabera (ez erori langabezia sindromean, gogoratu inbertsiorik onena pertsonengan egindako inbertsioa dela)
    Egia esan, askoz gehiago dago idazteko, baina berandu da...
    Ala Salba zaitzala.
    Zurea.

    KAZENIS
    Parte-hartzailea

    saoL baina ez zait inportazio hitz hau gustatzen !!

    jentzsch2
    Parte-hartzailea

    Hemengo lagun gehienak ez dira Alemaniara etortzen saiatzen, maite duten pertsona ezkontidearekin topo egiteko baizik.

    Eskerrik asko zure aholkuagatik .. :)

    mertylor
    Parte-hartzailea

    Stuttgartiar maitea, eskerrik asko zure aholkuagatik!! Baina oraindik ez dut ulertzen zein den zure helburua? Badirudi zure turkiera oso ona dela. Uste dut beren herria utzi eta Alemaniara joandako horietakoa zarela!! Baliteke han aspertuta, baina ez ahaztu oraindik Turkiara itzultzeko aukera duzula.Gerra psikologiko batean ari gara borrokatzen.Arazoa dimentsio fisikotik haratago joan da.Orain!Dena arriskatzen ari gara.. Zerua edo infernua izan daiteke, badakizu. zer, berdin zait!!!Ezkontidearekin elkartzen bagara, hori da gure helburua!! Zure ABISUA eta iruzkinak zeuretzat gordetzea eskatzen dizut!! Gainera, eskerrik asko zure otoitzengatik! Jainkoak gidatu dezala zure bidea……

    furdom
    Parte-hartzailea

    Epe hau ere ez zait gustatu, inportatutako hitza ez zait gustatu, baina eskerrik asko zure aholkuagatik. Ikusi nuen hizkuntzarekin arrazoi duzula ere. Alemanekin ezkonduta dauden turkiarrek ere oso gaizki hitz egiten dute alemana eta gramatikan zero jarraitzen dute.

    Stuttgart oinarritutako
    Parte-hartzailea

    Kaixo berriro;
    Lehenik eta behin, pozten naiz, lagunek beren iritzi positiboak edo negatiboak idatzi zituzten.
    Zein pozik nago zure buruan galdera ikurra uzten badut. Nire helburua zu ohartaraztea da.
    Ziurtatu B plana duzula,

    minerala
    Parte-hartzailea

    Kaixo berriro;
    Lehenik eta behin, pozten naiz, lagunek beren iritzi positiboak edo negatiboak idatzi zituzten.
    Zein pozik nago zure buruan galdera ikurra uzten badut. Nire helburua zu ohartaraztea da.
    Ziurtatu B plana duzula,

    Esan duzuna oso logikoa dela uste dut.. Ados nago zurekin, hainbeste damutzen naiz hona etorri izana.. etorkizuneko lagunek hona etortzen direnean ulertuko dute…….

    minerala
    Parte-hartzailea

    Oso zaila da hemen lana aurkitzea... Zure ezkontideak lan ona izan behar du, bizitza oso garestia da...

    furdom
    Parte-hartzailea

    Esan duzuna oso logikoa dela uste dut.. Ados nago zurekin, hainbeste damutzen naiz hona etorri izana.. etorkizuneko lagunek hona etortzen direnean ulertuko dute…….

    Etortzea damutzen bazaizu, zergatik ez zara itzultzen, lagun, etorri nintzen bezain laster aurkitu nuen lana, nola dago lan hau? Inori ez zaio interesatzen Alemania edo beste edozein herrialde. Jakina, inork ez du inoiz Turkia bezalako herrialde ederrik, ezin dut Turkiaren kokapena aldatu, baina egoerak beti eramaten du jendea beste alderdi batera. 

    KAZENIS
    Parte-hartzailea

    Orduan, zer egin behar dut, gero guztiari uko egiten diot?

    minerala
    Parte-hartzailea

    Etortzea damutzen bazaizu, zergatik ez zara itzultzen, lagun, etorri nintzen bezain laster aurkitu nuen lana, nola dago lan hau? Inori ez zaio interesatzen Alemania edo beste edozein herrialde. Jakina, inork ez du inoiz Turkia bezalako herrialde ederrik, ezin dut Turkiaren kokapena aldatu, baina egoerak beti eramaten du jendea beste alderdi batera.  

    Nire esku badago, berehala itzuliko naiz! Nire emaztea ausbildung egiten ari da, beraz, lo egin behar dugu. Lana aurkitzeko orduan, bizi zaren tokiaren araberakoa da.

    minerala
    Parte-hartzailea

    Orduan, zer egin behar dut, gero guztiari uko egiten diot?

    Zure bizitzarekin pozik bazaude, zergatik utziko zenuke...

    furdom
    Parte-hartzailea

    Nire esku badago, berehala itzuliko naiz! Nire emaztea ausbildung egiten ari da, beraz, lo egin behar dugu. Lana aurkitzeko orduan, bizi zaren tokiaren araberakoa da.

    Ez da garrantzitsua, Ekialdeko Alemanian bizi naiz. Hemen atzerriko biztanleria oso txikia da Mendebaldeko Alemaniaren aldean. Mendebaldeko Alemanian baino lan aukera gutxiago dago eta atzerriko etsaitasuna handiagoa da hemen. Esan al didazu nola dagoen? Hemen turkiar asko ikusi nuen, eta alemaniar estatuari eskubidea ematen diot lan egiten ez dutenentzat. Laguna, lanik aurkitzen ez baduzu, zoaz 2,5 euroren truke lanpostuak, zoaz lanera, zure lana gustuko badute vollzeit-en jasoko zaituzte

    SIMURG
    Parte-hartzailea

    Etortzea damutzen bazaizu, zergatik ez zara itzultzen, lagun, etorri nintzen bezain laster aurkitu nuen lana, nola dago lan hau? Inori ez zaio interesatzen Alemania edo beste edozein herrialde. Jakina, inork ez du inoiz Turkia bezalako herrialde ederrik, ezin dut Turkiaren kokapena aldatu, baina egoerak beti eramaten du jendea beste alderdi batera.  

    ASKO LAGUN, ados nago zurekin bukaeraraino. Urrezko aholkuak ematen dizkigun IMPORT lagunari nire aholkua hau da; B planarekin ezkontza hasten baduzu, dagoeneko damutuko zara.
    Hemen erizaina naiz, oso ondo irabazten dut gaurko baldintzetan. Ondo dago nire baldintzetan, baina ezerk ezin nau emaztearengandik kentzen.
    Nire emaztea oso preziatua da eta leku guztiekin joaten naiz estalita. Hemengo lagun gehienak horrelakoak dira; inor ez da Alemaniaren maitalea.
    Baina ziur dago plan desberdinekin doazenak gustura egon daitezkeen herrialdea dela.

    KAZENIS
    Parte-hartzailea

    Zure bizitzarekin pozik bazaude, zergatik utziko zenuke...

    Lagunak idatzitako artikuluaren arabera, uko egin behar diogu .. !! Alemania, ez lan txarra, ez bizitza, ez ura, ez ura .. Eskerrik asko zure aholkuagatik, baina ona datorkizun hori txarra da niretzat.
    Ondorioz, maite nuen eta maite dudanarekin egon nahi dut. Pertsona bakoitzak bere jaioterrian bizi nahi du baina zer egingo duzu aukerarik ez dagoenean?

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Kaixo Stutgart,

    Oso gai ona ukitu zenuen. Noski, hemen salbuespenak daude.
    Baina zure behaketa zuzena da... ados nago zurekin.
    (Edo ni bezalako inportatua zara? ;D)
    Alemaniara etorri zen bat damutu zen, eta bestea ezin...

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (108 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.