Isilik edonork alemanez ikasten eta A1 azterketa gainditu nahi al du?

> Foroak > Alemana eta alemana alemana A1 Familia Konbinazio Ikastaroak > Isilik edonork alemanez ikasten eta A1 azterketa gainditu nahi al du?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    memduh
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak, Memduh Güngör naiz.

    Istanbulgo Beylikdüzü auzoan bizi naiz. Duela 2 hilabete ezagutu nuen Elif Hoca Almancaxen bitartez. Ikastaro asko elkarrizketatu nituen, baina horietako bat ere ez zen zintzoa iruditzen. Dagoeneko bere arrakastak azaltzen du zein erraza den ematen duen hezkuntza. Eztabaida luzeen ostean, Elif andrearen ikasgaiak hartzen hasi nintzen eta 23ko abenduaren 2011an egin nuen A1 azterketa. Emaitzak atzo iritsi ziren eta duela 2 hilabete, alemanez hitz batzuk ere ez nekien arren, azterketa bakarrean 74 puntu lortzea lortu nuen. Elif irakasleak hain ikasgai ona ematen du, gogoangarria dena, eta gainera baliabide eta datu oso onak ditu. Ildo beretik, heziketa guztiz didaktikoa ematen du, ez erruz ikastea. Nire etxearen eta eskolak hartu nituen lekuaren arteko distantzia 2,5 - 3 ordukoa da, eta garraio publikoan 6 ordu egin nituen joan-etorri bakoitzean. "DENA LUZE IZANGO DA, LUZE IZAN" esan nion eta zalantzarik gabe arrazoi nuen. ESKERRIK ASKO IRAKASLE, ESKERRIK ASKO ALEMAN... Istanbulen kurtso bila dabiltzanak, ez ibiltzea alferrik, Elif irakaslea, hezitzaile bakarra dago gai honetan eta ez dut beste hezitzailerik ezagutzen.

    IKUSPEGI DOKUMENTUAREN PROBA. (nire lehenengo azterketa izan zen eta sinetsi ninduen. Oso urduri nengoen, ez nuen aurretik heziketarik izan. Elif irakasleari esker biak joan ziren eta beldurra. Ni irakaslea ez ezik, gure arreba ere izan nintzen.
    BOTA OSOA BOTATZEN DU ,,,,,

    a1.jpg

    mutim2
    Parte-hartzailea

    Elif Hoca-ri publizitate sendoa :)

    memduh
    Parte-hartzailea

    Ez da iragarkia, anaia, sinets iezadazu, gertaerak idatzita daude. Berarengandik jaso nuen prestakuntza pertsonalki. Jainkoa pozik egon dadila nire irakaslearekin eta nire ahizparekin, ez ditut nire otoitzak barkatzen, batez ere azterketa egunean, asko ziren erakunde handietako ikastaroak egin eta hirugarren aldiz egin zituztenak. Ia irakasleekin geratzen gara hezkuntza onena jaso dutela diotenekin alderatuta....

    mutim2
    Parte-hartzailea

    Egia da, adiskide, zein pozik zauden... Espero dut beti zure bihotzaren arabera jende ederra topatzea..

    netalman arabera
    Parte-hartzailea

    Kaixo,

    Ezin nuela eutsi idatzi nahi nuen, izena pasa zitzaidalako. :) Nire iragarkia baino, datozen lagun hauek modu honetara almancax eskerrak ematen saiatzen ari dira, almancax-etik etorritakoak direlako eta - bizi denak daki - aldi hau oso aldi zaila eta kezkagarria da eta jendeak lanaren kolorea ulertu baino ezin du egin ikastaro bat eta azterketa bat egitea. Elkarri laguntzen saiatzen ari dira, oker eror ez daitezen.

    Uste dut hemen eskerrak eman behar zaizkion inor badago, Germanaxeko funtzionarioak direla.Gurekin zeuden guztiz Jainkoaren mesedetan, inoren mesederik bilatu gabe, ni barne. Egia esan, ez nuen gauza handirik egin, nire betebeharra besterik ez nuen egin. Hau da zuzena. Guztiek, irakasleek eta ikasleek, elkarri mesede egin eta lagundu dezaketen plataforma bat da hau. Jainkoak bedeinka dezala ekarpena egin duten guztiak. Agurrak eta agurra…

    mutim2
    Parte-hartzailea

    Kaixo,

    Ezin nuela eutsi idatzi nahi nuen, izena pasa zitzaidalako. :) Nire iragarkia baino, datozen lagun hauek modu honetara almancax eskerrak ematen saiatzen ari dira, almancax-etik etorritakoak direlako eta - bizi denak daki - aldi hau oso aldi zaila eta kezkagarria da eta jendeak lanaren kolorea ulertu baino ezin du egin ikastaro bat eta azterketa bat egitea. Elkarri laguntzen saiatzen ari dira, oker eror ez daitezen.

    Uste dut hemen eskerrak eman behar zaizkion inor badago, Germanaxeko funtzionarioak direla.Gurekin zeuden guztiz Jainkoaren mesedetan, inoren mesederik bilatu gabe, ni barne. Egia esan, ez nuen gauza handirik egin, nire betebeharra besterik ez nuen egin. Hau da zuzena. Guztiek, irakasleek eta ikasleek, elkarri mesede egin eta lagundu dezaketen plataforma bat da hau. Jainkoak bedeinka dezala ekarpena egin duten guztiak. Agurrak eta agurra…

    Gure irakaslea den Elif-en ikasi dugu, beraz arrakasta izatea nahi dut ..

    netalman arabera
    Parte-hartzailea

    Danke schön.  :)  Jainkoak bedeinkatu

    fotoademxnumx
    Parte-hartzailea

    Elif irakaslea, pozten naiz gune honi esker zuregana etorri naizelako eta bat-batean pasatzeko plazerra izan dut, nahiz eta alemanik ez dakidan.Jainkoak bedeinka zaitzala eta alemana.Pozten naiz gomendatzen dizut nire irakaslea Elif, hemengo beste lagunei gomendatu diedana eta nik neuk ikastaroan arrakasta lortu duena, bai ekonomikoki eta baita espiritualki ere.

      azterketaren data 01.20.2012
        Emaitzak: 83
    Adam Iron errespetuz

    guru
    Parte-hartzailea

    4-ek nola osatuko du ikastaroa arrakastaz? barkatu, baina zure webgunean ere ez da esaten ikastaroa. ez zara fidatzen.

    netalman arabera
    Parte-hartzailea

    URTE AURKIBIDEAK JARRI DITUGU ZERBITZUAK IZAN DITUGU, AZTERKETAN HARTUTAKO GRADU ALDE HANDIAK ETA AZTERKETAN ERABAKI DUTEN GUTXIENGO IKASLEAK EZ DITUGU.

    JARRI ZAITEZ GURE ESKUALDEAK BAKARRIK AURKITZEN EZ DIREN ARRAZOIAK idazteko, TURKIA GUZTIA 'EZ DUZU HELBIDEA gure.

    HORRETAKO SENGARRIAK EZ DUENean, WEBGUNEKO AUTORITATEAK -GERMANCAX- GAUDE GAUR EGIN ZAUDE!

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    4-ek nola osatuko du ikastaroa arrakastaz? barkatu, baina zure webgunean ere ez da esaten ikastaroa. ez zara fidatzen.

    Estatistiken arabera, orain arte A1 azterketa huts egin duen ikasle bakar bat ere ez dago.

    guru
    Parte-hartzailea

    Logikoak bagara, ezin da munduko inon % 100eko arrakasta bermerik eman. Nolatan praktiketako ikasle bakoitzak azterketa gainditzen du? Oraindik ez dago webgunean helbiderik eman ere. Ibilgailu bakarreko garraioa dio, baina zehaztutako lekua Göztepe da. nola heldu galdetzen diot =)

    dielosch
    Parte-hartzailea

    Muharrem Admin Nola eman diezaieke ikastaroa informazioa gertatzen ari den tokian?

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Logikoak bagara, ezin da munduko inon % 100eko arrakasta bermerik eman. Nolatan praktiketako ikasle bakoitzak azterketa gainditzen du? Oraindik ez dago webgunean helbiderik eman ere. Ibilgailu bakarreko garraioa dio, baina zehaztutako lekua Göztepe da. nola heldu galdetzen diot =)

    Ehuneko ehuneko arrakasta bermatzen da, arrakasta tasa bistakoa da. Iruzkinak begi bistakoak dira.
    Errespetatu behar den edo ez.

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Muharrem Admin Nola eman diezaieke ikastaroa informazioa gertatzen ari den tokian?

    Kaixo dielosch, aspalditik joan zara, ongi etorri forora. :)
    Istanbulen Alemaniako ikastaroa Elif-en irakaslea da, almancax monitoreetako bat, eta arrakasta-tasa oso altua du. :)

    guru
    Parte-hartzailea

    Gune honek Elif andrearekin akordioa duela uste dut, ez dut gehiago ulertzen. Dagoeneko elif andrearekin elkartu nintzen neure burua ostiralean. Zure webgunea guztiz desberdina zen ostiralean. Zergatik deitu behar dut bide zehatza lortzeko. Ustellik Elif andreak berak telefonoz esan zuen bulegoa dudala. Goethe institutura deitu nuen, halako lekurik ere ez dute ezagutzen. Beraz, nik ez dut ikerketaz ari

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (20 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.