Ingeniaritza Zibila

> Foroak > Enpresa eta lan bizitza Alemanian > Ingeniaritza Zibila

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    sleepwalker
    Parte-hartzailea

    Kaixo, Alemaniara noa familia elkarretaratzearekin. 4 urteko esperientzia duen ingeniaria zibila naiz. Ez dut alemanez hitz egiten, nola joan behar dut lana bilatzera joan bezain laster? Zenbat hilabete-urtetan itzultzen da zerbait?

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Kaixo, Alemaniara noa familia elkarretaratzearekin. 4 urteko esperientzia duen ingeniaria zibila naiz. Ez dut alemanez hitz egiten, nola joan behar dut lana bilatzera joan bezain laster? Zenbat hilabete-urtetan itzultzen da zerbait?

    Kaixo,

    Lehenik eta behin, A1 maila alemanarekin familia-elkartzearekin etortzen zarenean, joan behar duzun derrigorrezko integrazio eta hizkuntza ikastaroak 6 hilabete irauten du. Baina noski, ikastaro hori ez da irekitzen etorri zaren moduan. Badago jendea 5 hilabete edo 2 hilabete barru ikastaro hori irekitzeko zain. Jainkoak daki zenbat denbora itxaron dezakezun Corona dela eta. Ez dut hau esaten zure ilusioa galarazteko, beraz, ez zaitez gaizki ulertu. Ingelesa ez baduzu, ezin da ingeniari lan egin gutxienez B2 maila alemana izan gabe. Nola dakit? Bazegoen anaia nagusi bat integrazio ikastaroan ingeniari gisa aritu zena urteetan. Alemaniara ere emaztearen lanarekin (emaztea ere ingeniaria zen) txartel urdin batekin etorri zen.

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo, Alemaniara noa familia elkarretaratzearekin. 4 urteko esperientzia duen ingeniaria zibila naiz. Ez dut alemanez hitz egiten, nola joan behar dut lana bilatzera joan bezain laster? Zenbat hilabete-urtetan itzultzen da zerbait?

    Eraikuntza Alemanian gehien eskatzen den lanbideetako bat da. Horretarako, baliokidetasuna eman behar duzu lehenik.
    Zure egoera argi dezakezu gune hau erabiliz:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php

    Jakina, baliokidetasuna bakarrik ez da nahikoa izango. Leowoman-ek bere lagunean esan zuen bezala, hizkuntza ikasi behar duzu lehenik. Ezin baduzu baliokidetasunik lortu, esan nahi du Alemaniako agintariek zure diploma ez dutela onartzen. Horrek, zalantzarik gabe, bere soldata islatuko du. Idaztea delako garrantzitsuena alemaniarrentzat. ez dute inoiz, inoiz hitzezko lana egiten. Gauzarik txikiena ere, paperezko jatorrizko dokumentua oso garrantzitsua da. Ingeniaritzarako, hemengo unibertsitatera joan zaitezke, baliokidetasuna egin dezakezu.Urtebetez ikasi behar duzula uste dut, eta gero azterketak egin eta baliokidetasunik ez duen sail baten baliokidetasuna ziurta dezakezu. hala ere, baliokidetasunik izan edo unibertsitatera joan gabe dauzkazun dokumentuekin lanpostu bat eska dezakezu, baina titulua ingeniaritza denez, hizkuntza beharrezkoa izango da zalantzarik gabe.

    Gutxienez urtebete beharko duzu ingurunera, sozializaziora, hizkuntza ikaskuntzara, bizitza sozialera orientatzera ohitu eta gero. Jakina, hau zure esku dago guztiz. Epe hori laburtu edo luzatu daiteke. Arrakasta eta zorte opa dizut garai honetan.

2 erantzun erakusten - 1etik 2ra (2 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.