Bere senarraren alde lan egitea

> Foroak > Enpresa eta lan bizitza Alemanian > Bere senarraren alde lan egitea

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    DERDEST35
    Parte-hartzailea

    Lehenik eta behin, kaixo guztioi. Nire artikulua irakurri aurretik, mesedez, zure aurreiritziak garbitzeko eskatzen dizut eta ez nazazula mindu edo haserretu...

    Lehenik eta behin, nire adina oso gaztea da, eta asiloa zer den jakin gabe Alemanian errefuxiatu nintzen. Hala ere, adierazi nahi nuke inolaz ere ez nuela gure herria gaitzetsi, kalumniatu, ezta esaldi bat esan ere termino sozial-ekonomiko-politikoetan.

    Geroago, duela hilabete ezkondu nintzen. Nire artikulua irakurri duten lagun lagungarri eta ezagutzaile guztiei egindako eskaera irteera bat mesedez egitea da.
    Nire neska-laguna alemaniarra da eta ausbildung egiten ari da. Ez dut hemen bizi nahi, bi kale daude gure etxearen eta nire aita bizi den etxearen artean. Ez du lan egiten eta jokatzen du. Ni esplotatzen saiatzen da eta presio psikologikoa egiten dit. Senarrak ere ezagutzen zuenez, erabaki bateratu gisa beste hiri batera joatea pentsatu genuen. Hala ere, bere ausbildung-ek hori eragozten du. Nire galdera da, beste estatu bateko hiri batean lana aurkitzen badut, baimena behar al dut edozein lekutatik bertan lan egiteko? Non erosi behar dut beharrezkoa bada eta baimendu egiten dute? Baimena behar ez bada, etorkizunean arazoren bat egongo al da saiorako? Nire emaztea bere ausbildungu amaitutakoan etorriko da. Eskerrik asko aldez aurretik zure denbora preziatua aurrezteagatik.

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Atzerritarren bulegoari galdetu behar diot, baina ez dut uste arazoa izango denik. baina entzun dut noble maila duten batzuek hiria aldatu aurretik baimena behar dutela.

    DERDEST35
    Parte-hartzailea

    Atzerritarren bulegoari galdetu behar diot, baina ez dut uste arazoa izango denik. baina entzun dut noble maila duten batzuek hiria aldatu aurretik baimena behar dutela.

    Mila esker zure iruzkin baliotsuagatik. Espero dut arazorik ez izatea...

    heartless
    Parte-hartzailea

    Agurrak, zuzenean erantzungo dizut, zuk hartu zenuen bidea egiten ari naizelako. Abentura bila ibili gabe, ezin duzu berak esaten duena egin. Ezin ditut xehetasunak azaldu, baina denbora asko beharko da. Esan nuen. Abentura bezalako bila

    DERDEST35
    Parte-hartzailea

    Agurrak, zuzenean erantzungo dizut, zuk hartu zenuen bidea egiten ari naizelako. Abentura bila ibili gabe, ezin duzu berak esaten duena egin. Ezin ditut xehetasunak azaldu, baina denbora asko beharko da. Esan nuen. Abentura bezalako bila

    Kaixo, mila esker zure iruzkin baliotsuagatik. Nire helburua ez zen abentura bilatzea. Nahi dudana etxe baketsua eta ezkontza zoriontsua da. Eskerrik asko berriro zure iruzkinagatik.

4 erantzun erakusten - 1etik 4ra (4 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.