Gida baimenaren aplikazio gomendioa

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    eyupcy
    Parte-hartzailea

    Lagunak, fahrschuleko laneko CDa eta aplikazioak 80 euro balio dute. Langileak esan zuen nik ere ez genuela gurea erosi. Google play-etik deskargatu daitekeen aplikazioa gomendatuko zenuke. Ordain daiteke ere. Beti zerbait ondo ateratzen baduzu. Izan dadila turkieraz. Begiratzen ari naiz, hala ere ezin dut aurkitu. Eskerrik asko

    amedxnumx
    Parte-hartzailea

    Badago fahrschulcard bat, pasatuko dut, aplikazio honi esker, aste batean lortu nuen inoiz klaserik izan gabe.

    Fahrschüler – FAHRSCHULCARD

    Denek ezin dute lortu, kontratatutako gidariek bakarrik kontratatzen dute, kontratatutako gidaririk aurkitzen ez baduzu, ni

    kncin da
    Parte-hartzailea

    Oraindik lagun bat aplikazio bila bazabiltza, lagun bat idatzi dut, foroan idatzi nuen, gidabaimena erosi nuen, beste lagun bati eman nion, beraz, ez litzateke hutsik geratuko, uste dut lagun horrek iragana idatzi zuela, nahi baduzu, modu pribatuan bidaltzen dizut.iragarri.

    muhendus
    Parte-hartzailea

    Oraindik lagun bat aplikazio bila bazabiltza, lagun bat idatzi dut, foroan idatzi nuen, gidabaimena erosi nuen, beste lagun bati eman nion, beraz, ez litzateke hutsik geratuko, uste dut lagun horrek iragana idatzi zuela, nahi baduzu, modu pribatuan bidaltzen dizut.iragarri.

    Kaixo irakasle, gidabaimenaren aplikazioa oraindik martxan badago, partekatu al dezakezu zure nirekin informazioa?

    Mila esker egun polita pasatzeko. :)

    martiri şüheda
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko, Jainkoak lagun diezaietela bisa baten zain daudenei... Gemini anaia, alemaniar herritarra zelako agiriak bakarrik eskatu zituzten, ez zuten soldatarik edo etxe-kontraturik eskatu, nire emazteak eskatutakoa eman zuen, eta visa 13 egun geroago iritsi zen.Arazorik ez badago, zure bisa 10 eguneko epean eman daiteke... Lagunak, barkatu, okerreko lekuan idatzi dut, ezin dut idatzitakoa ezabatu. barkatu ere :-

    mtee07
    Parte-hartzailea

    Azterketa Adac aplikazioarekin gainditu nuen, gidabaimena lortu nuen

    Sezaibal
    Parte-hartzailea

    Kaixo, norbaitek ba al du Alemaniako gidabaimenaren aplikazioaren informazioa, eskertuko nuke laguntzea, aldez aurretik eskerrik asko

6 erantzun erakusten - 1etik 6ra (6 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.