Hizkuntza ikastaro ia ez alemanez?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    headshot
    Parte-hartzailea

    Kaixo !
     
        Foro honetan berria naiz oraindik. Baina oso foro ona dela uste dut. Beno, kanpotik hizkuntza ikastaroa egin gabe, Internet, liburuak eta abar. Ikas al dezakezu alemana lekuetatik? Ulertzeko eta hitz egiteko? Honetaz galdetzen dut. Eskerrik asko aldez aurretik !!!  :)

    sekada
    Parte-hartzailea

    Zerotik hasita bazaude, gida bat izan behar duzula diot.

    blue_mavis
    Parte-hartzailea

    Zerotik hasi nintzen ez nuen inolako laguntzarik lortu, nondik hasi garrantzitsua da eta erabakita bazaude, egiten dudala esaten baduzu ezingo da posible izango.

    Esma 64
    Parte-hartzailea

    Niregandik etorri nintzen saiatzeko aurrerapenarekin Turkia neure burua, iragarkiaren iragarkia ikasi nuen dataz akkusativ datarako, baina orain ez dakit oraindik atzerantz nire izenlagunen gutun-azalak hain bakunak diren aditzak olmuyo mesedez olurmusunuz mesedez lagundu nigan

    Gin tonikoa
    Parte-hartzailea

    Alemana da Interneteko material gehien duen hizkuntza bat. Benetan alemaniarra ikasteko baliabide asko daude.
    Atzerriko hizkuntza ikasten duzun bitartean zer metodo jarraitu daitezkeen galdetzen baduzu:
    1-Gramatika ikasten da
    2-Hitza ikasten da
    3-Esaldi batzuk moldeetan ikasten dira
    4-Praktika egiten da

    Horiek eginez gero, atzerriko hizkuntza ikasten duzu ikastaro batera joan gabe.

    ZUZUU to
    Parte-hartzailea

    Zuen egoera berean nago.Uste dut inongo ikastarorik egin gabe lor dezakedala.Alfabetoarekin, zenbakiekin, egunekin, aditz errazekin hasi nintzen, eta asko aurreratu dut, bai :) Baina oso onuragarria iruditu zait ingelesa jakitea.Teknika berdinak erabiltzen ditut ikastean.

    nire japoniarra
    Parte-hartzailea

    Ikasi dezakezu, baina ez du funtzionatuko praktikak praktikatzen ez badituzu ..

    samet_kys
    Parte-hartzailea

    Lagunok, konta al diezagukezue alemanez hutsetik hasiko diren ni bezalako lagunentzako gramatika liburu onena, liburuak irakurtzen, CDak? :)

    yejades
    Parte-hartzailea

    Hainbeste baliabide daude Interneten orain, ez dut uste elefante ikastaroak beharrezkoak direnik jende askorentzat. Jakina, pertsona batzuek gidak behar dituzte. Egoera hau apur bat aldatzen da pertsona batetik bestera. Gainera, hizkuntza-ikastaroek ezin dute gauza handirik gehitu termino praktikoetan norberaren esku baitago hori sortzea. Baina pertsona erabakigarria eta gogotsua bazara, zergatik ez egin zuk zeuk? Gainera, aurretik beste hizkuntza bat ikasi dutenek hobeto dakite zer egin bigarren hizkuntza bat ikastean. Hori bai, mendebaldeko hizkuntzetarako balio du. Hizkuntzak, hala nola txinera eta errusiera, oso posizio ezberdinean daude. Garrantzitsua da dauden aukerak ondo aprobetxatzea. Batxilergoko prestaketa klasean ingelesa jaso nuen. Horretaz gain, ez nuen ikastarorik egin. Niretzat dirua xahutzea izan zelako. Gramatikari dagokionez heziketa ona emana zuten ordurako. Gainerakoa nire esku zegoen, ordaintzen banitu oraindik ere gauza berdinak erakutsiko zizkidatela. Nik neuk garbitu nuen gramatika. Skype bidez hitz egiten saiatu nintzen. Berriketan aritu nintzen eta funtzionatu zuen. Gainera ondo pasa nuen aldi berean. Egia esan, ez dut beste hizkuntza bat ikastean ikastaro bat egiteko beharrik sentitzen. Interneten badira gramatika oso ona azaltzen duten guneak. Horiek ikertzen eta nire kabuz ikasten saiatzen ari naiz. Hitz egiteari buruz esan dudan bezala, jatorrizko hiztun asko daude laguntzeko. Eskuratu mikrofono bat eta praktikatu. Zuk turkiera irakasten diozu eta berak bere hizkuntza irakatsiko du...

    eskerrik

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    alemana hasi berria naiz. Hasi nintzenean, Fonoren 2 multzoko alemaniar liburua erosi nuen. Nik bakarrik ikasten ari naiz orain liburu bat amaitu nuen, zerbitzu militarrak esku hartu zuen, apur bat ahaztu nuen. orain gertaera hau kudeatu dut berriro. Zure aholkuen lagunen zain nago

9 erantzun erakusten - 1etik 9ra (9 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.