Dibortzio prozesua

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Emre34
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, pozik nago dibortzio prozesuan esperientzia dutenek nire galderei erantzuten badidate.
    1-Turkiarra naiz ezkontidearekin. Zein herrialdetan gertatzen da dibortzio prozesu azkarragoa?
    2-Zein herrialdek ekonomikoki nekatuko nau?
    3-Demagun dibortziatzen ari naizela Alemanian, testuinguru honetan rechtsschutz-ek dibortzio kostuak estaltzen ditu?
    Eskerrik asko aldez aurretik eta egun zoriontsu eta baketsuei guztioi ..

    brna
    Parte-hartzailea

    Kaixo
    Lehenik eta behin, oso tristea da horrelako gai bati erantzutea, baina zoritxarrez...
    Alemaniako abokatu bati edo dibortzio-epaitegiari eskaera egiten diozunean, banantze-urtea (Trennunsjahr) deritzon epea hasten da eta urtebetearen amaieran, auzia entzuten hasten da. TR-n espediente bat aurkezten baduzu, beste alderdiak zitazioa jaso eta erantzunaren zain egongo den aurka egiteko epea dago.Egun horretan zure ezkontidea epaitegira etortzen ez bada, data berri bat emango zaio kasurako. , etab. Nire ustez, urtebeteko itxaronaldia izan arren, Alemanian dibortzioa lortzea estresik gabekoa da. Baina, noski, ez da adostasuneko dibortzioari aplikatzen.

    Lanean ari ez bazara, estatuak estaltzen ditu kostuak. Aurkitu abokatu bat dena jarraitzen ari dira

    Zuretzako ona izango dela espero dut

    Emre34
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko erantzunagatik. Jendea zoriontsu izateko, bizitza partekatzeko eta elkarrekin etorkizuna eraikitzeko ezkontzen da. Zoritxarrez, orokortu nahi ez dudan arren, Turkiatik datozen senargaiak/emaztegaiak arazo handiak izaten hasten dira bertara etorri eta berehala. Alemania. Jakina, horren arrazoi handienetako bat, zoritxarrez, Alemanian jaio eta hazi ziren ezkontideak dira...
    Dibortzioa izango da kontratu batekin, jada bananduta gaude, baina oraindik ez dugu inon jakinarazi.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Agur, gai honi buruz asko hitz egin da foro honetan lehenago. Mezu zaharrak bilatzen badituzu, informazioa jasoko duzu. Ez da lege aldaketarik egon eta abar. garapen positibo gisa, ez duzu kontratatu beharrik. dibortziatu ondoren Alemanian abokatua.Goi-mailako auzitegiaren apostilla batekin zigilatu behar da, kontsulatuko biztanleen erregistrotik ken dezakezu turkiar itzulpenarekin... Alemanian dibortziatu arren, oraindik ere Turkian ezkonduta agertzen... Esaterako, 2017an Alemanian dibortziatu nintzen, hilabete honen amaieran kontsulatuan daukat epea, erregistrotik kenduko dut ezin izan nuenez. orain arte aurkitu denbora... Beste lagunentzako informazioa bezala.Idazten ari naiz..Apostilla zigilua duen epailearen erabakia 15 eurokoa da..itzulpena 0-200 euro artekoa da, kontsulatuan ziurtatzearen kostua 250 eurokoa da, Mesedez, kontuan izan kostu hauek izango dituzula. Agurrik onena..

    Emre34
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko bihotz gabeko informazio baliagarria.

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Gure lagunak nik egingo nizkion galderak egin zituen.
    Egoera berean nago. Gaur egun urtebeteko saio independente bat daukat. Auslanderbehörde izan ezik, agintariek ez daki ekartzen garela. 1 hilabete daramatzagu getrennt. Oraindik ez dugu dibortzio eskaeraren antzeko ezer egin. Joan al naiteke Turkiara saio independente honekin, nire emaztearen ahalordea lortu, han dibortziatu eta Alemanian sartu berriro arazorik gabe? Ez dago eskaladarik gurea kontratuzko dibortzioa izango denik. Entzun dudanez, biak berehala dibortzia gaitezke Alemanian abokatu batekin. Egia da?

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Indioilarrez dibortziatu nahi al duzu orain edo Alemanian, erabaki lehenik, hitz egin dezagun gero

    Gure lagunak nik egingo nizkion galderak egin zituen.
    Egoera berean nago. Gaur egun urtebeteko saio independente bat daukat. Auslanderbehörde izan ezik, agintariek ez daki ekartzen garela. 1 hilabete daramatzagu getrennt. Oraindik ez dugu dibortzio eskaeraren antzeko ezer egin. Joan al naiteke Turkiara saio independente honekin, nire emaztearen ahalordea lortu, han dibortziatu eta Alemanian sartu berriro arazorik gabe? Ez dago eskaladarik gurea kontratuzko dibortzioa izango denik. Entzun dudanez, biak berehala dibortzia gaitezke Alemanian abokatu batekin. Egia da?

    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Indioilarrez dibortziatu nahi al duzu orain edo Alemanian, erabaki lehenik, hitz egin dezagun gero

    Alemanian.

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Alemanian dibortziatzen bazara tr garestiarekin, egin dezakezu 9 10 mila tr tr utzi gabe ere zure ezkontidearekin ados jarri behar baduzu

8 erantzun erakusten - 1etik 8ra (8 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.