Dibortziatu nintzen.

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Ohne ideala
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak. Foroa nahiko lanpetuta eduki dut iraganean. Nire ezkontidea alemaniar herritarra da eta ni turkiarra naiz. Etxetik alde egin nuen 5 urte eta 9 hilabetez teilatu berean bizi ondoren. Urtebetez beste nonbait bizi nintzen eta Turkian dibortziatu nintzen. Ondoren, dibortzioa Alemanian sartu nuen dibortzio-ziurtagiriaren alemanezko itzulpen ziurtatu batekin. Beraz, orain ofizialki dibortziatu naiz. Emaztea utzi nuenean, emazteak gutun bat bidali zuen atzerritarren bulegora, esanez ez zuela ni Alemanian bizi nahi, Turkiara itzultzea nahi zuela, Alemaniarako ezkondu nintzela eta idatzi bat idatzi zuen. gezur asko nire ofizialari. Bizileku txartela eskatu berri nuen orduan, eta ez zuten gutun hori serio hartu eta nire egoitza txartela eman zidaten. 1 hilabeteko Fiktionabescheinigung-ekin, 6 hilabeteetako azken egunera arte itxaron eta hitzordu berri bat eman zidaten. Oraingoan epemuga ezkontidearengandik independentea den urtebeteko bizileku baimena izan zen berriro ere. 6 urteko saio hori egin nuen eta 1 urtearen amaieran, berriro deitu zidaten eta 1 urteko saioa eman zidaten. Datorren hilabetean bizileku txartela lortzeko epea daukat. Orain nire benetako galdera da, Alemanian sartu al naiteke berriro arazorik gabe astebetez Turkiara joan ondoren emango didaten egoitza-txartel honekin? Atzerritarren bulegoak arazo asko izan zituen nirekin, beraz, gauza txarrak etortzen zaizkit burura. Nire bizileku-txartel berriak ez du elementu murriztailerik, ezta? Adibidez, gizon hau Turkiara joaten bada, ez da inoiz itzuliko? Posible liteke horrelakorik?

    heartless
    Parte-hartzailea

    Kaixo, dibortziatuta zaude, oraindik ezin ditugu zure buru-belarri galderak kendu. :) Zure galderari erantzuteko beharrik ere ez dut sentitzen. Erantzuna ulertzea espero dut. Egin ezazu bidaia seguru aldez aurretik. :)

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.