Banatuta bizi, mesedez lagundu..

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Baris123
    Parte-hartzailea

    Kaixo. Alemaniara 2021eko uztailean etorri nintzen familia bateratzeko bisatu batekin. Irailean lortu nuen bizileku txartela. 3 urteko saioa egin zuten. Nire emaztearekin gatazka larria daukat eta bere etxetik atera da. Gaur ere etxera joan naiz. 10-11 hilabete igaro dira saiotik. Oraindik ez naiz hizkuntza eskolara joan, baina 10 hilabeteko vollzeit eta lan kontratu mugagabea daukat. Mesedez, esan iezadazu zein deserosoa den leku bereizietan geratzea. Eskerrik asko

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo. Alemaniara 2021eko uztailean etorri nintzen familia bateratzeko bisatu batekin. Irailean lortu nuen bizileku txartela. 3 urteko saioa egin zuten. Nire emaztearekin gatazka larria daukat eta bere etxetik atera da. Gaur ere etxera joan naiz. 10-11 hilabete igaro dira saiotik. Oraindik ez naiz hizkuntza eskolara joan, baina 10 hilabeteko vollzeit eta lan kontratu mugagabea daukat. Mesedez, esan iezadazu zein deserosoa den leku bereizietan geratzea. Eskerrik asko

    Normalean 2 urtez ezkonduta egon behar duzu. Baina lan mugagabea baduzu, gauzak aldatzen direla uste dut. Zorionez dakien lagun batek erantzungo duela. Baina emazteak esandakoarekin bueltan bidaltzeko aukera dago. Beraz, zutaz kexatzen bada zu haserretzeko bakarrik, beldur naiz atzera bidaliko zaituzten. Baina egin itun bat zure emaztearekin eta egon isilik 2 urtez.

    Baris123
    Parte-hartzailea

    Nigandik urrundu besterik ez du esaten. Hala ere, esandakoa asko aldatu da egin nuen. Ez dut uste kexatuko denik. Baina estresaren orbainak hartzen hasi nintzen nire saioa galduko zelako.

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Esadazu, lege-artikulu bat aurkitu dut.

    Ezkontideen bizileku-baimena (Eigenständiges Aufenthaltserlaubnis)
    • Ezkontzarekin lotutako bizileku baimena ezkontza desegitearekin amaitzen da. (Egoitza bereizia edo dibortzioa izanez gero)
    • Bizileku independentea posible da gutxienez 3 urteko ezkontza legalaren ondoren. Epe hori bizileku-baimena hasten denetik zenbatzen da.

    Ezkontideen bizileku-baimena honako kasu berezi hauetan ematen da (trantsizio-epea)
    • Urtebetez enpresaburu berean lan egitea eta lan-kontratua luzatu ahal izatea (gutxienez 1 €-ko lanpostu aseguratua).
    • Larrialdiak, (dokumentatutako etxeko indarkeria etab.),
    • Alemaniako herritartasuneko seme-alaba izatea,
    • Ezkontidearen heriotza.

    Zure kasuan, 10 hilabeteko ikasketa-aldia duzu. izorratu hortzak pixka bat gehiago. Urtebete igaro ondoren, bizileku independentea izateko eskubidea izango duzu.

    Monte Kristoren kondea
    Parte-hartzailea

    Denok ditugu arazo berdinak, deshumanizatuta daude, ofizialki Alemanian bizi dira

    Baris123
    Parte-hartzailea

    Esadazu, lege-artikulu bat aurkitu dut.

    Ezkontideen bizileku-baimena (Eigenständiges Aufenthaltserlaubnis)
    • Ezkontzarekin lotutako bizileku baimena ezkontza desegitearekin amaitzen da. (Egoitza bereizia edo dibortzioa izanez gero)
    • Bizileku independentea posible da gutxienez 3 urteko ezkontza legalaren ondoren. Epe hori bizileku-baimena hasten denetik zenbatzen da.

    Ezkontideen bizileku-baimena honako kasu berezi hauetan ematen da (trantsizio-epea)
    • Urtebetez enpresaburu berean lan egitea eta lan-kontratua luzatu ahal izatea (gutxienez 1 €-ko lanpostu aseguratua).
    • Larrialdiak, (dokumentatutako etxeko indarkeria etab.),
    • Alemaniako herritartasuneko seme-alaba izatea,
    • Ezkontidearen heriotza.

    Zure kasuan, 10 hilabeteko ikasketa-aldia duzu. izorratu hortzak pixka bat gehiago. Urtebete igaro ondoren, bizileku independentea izateko eskubidea izango duzu.

    Beraz, berdin dio beste helbide batean nagoela, esan nahi duzu 2 hilabete gehiago lan egiten badut, bizileku baimen independentea lor dezaket?

    leowo finantzazio
    Parte-hartzailea

    Kaixo. Alemaniara 2021eko uztailean etorri nintzen familia bateratzeko bisatu batekin. Irailean lortu nuen bizileku txartela. 3 urteko saioa egin zuten. Nire emaztearekin gatazka larria daukat eta bere etxetik atera da. Gaur ere etxera joan naiz. 10-11 hilabete igaro dira saiotik. Oraindik ez naiz hizkuntza eskolara joan, baina 10 hilabeteko vollzeit eta lan kontratu mugagabea daukat. Mesedez, esan iezadazu zein deserosoa den leku bereizietan geratzea. Eskerrik asko

    Zure ezkontidearen bizileku-baimen independentea lortzeko, 2 urtez elkarrekin bizi izan behar duzu etxe berean zure ezkontidea alemaniar herritarra bada eta 3 urtez turkiar herritarra bada. Epe hori amaitu baino lehen etxe bereizietara aldatu bazara, hemen bizitzeko eskubidea galduko duzu zoritxarrez. Voll Zeit lanpostu mugagabea izateak bizileku independentea eman diezazuke etxe berean 2 urtez bizi ondoren zure ezkontidea alemaniar herritarra bada eta 3 urte turkiar herritarra bada.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Kaixo, dena zure aurka dagoela dirudi, zure ardura bakarra estatuaren laguntza ez da. Ez jarraitu zure lana jaso gabe. Dibortzioak dagoeneko 2 yen irauten du guztira. Urtebetez aparte egonez gero, epea urtebetekoa bada, 1 urte gehiago egongo zara hemen. Nahikoa da etxerik gabe ez geratzea.

7 erantzun erakusten - 1etik 7ra (7 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.