Austriatik baztertu naute, Alemaniak bisa bat emango al du?

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > Austriatik baztertu naute, Alemaniak bisa bat emango al du?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    AYER
    Parte-hartzailea

    Kaixo, iaz Vienako Arkitekturako Unibertsitate Teknikoan onartu ninduten, baina logelari buruzko dokumentuak falta zitzaizkidan eta ezin izan ziren nigana iritsi.Haiek egin zutenean, nire bisa baztertu zuten, eskolan izena emateko data pasa zelako. Eman zidaten ezetza-agirian, hauxe adierazi zuten: "baztertua eskola data pasa zelako". Ez nuen aurka egin, Vienako Unibertsitate Teknikora bidali nuen mezu elektronikoan nire emaitza dokumentuak baliorik ez zuela esan zidaten. Orain Alemanian eskatuko dut. Aholkularitza batekin adostu genuen. Esan zuten lehen aldiz baztertua izan zaitezkeela, aurretik baztertua izan zaituztelako, baina oraindik aukera bat daukazu, baina ez dugu inoiz halako gertaerarik topatu. Ezagutzen edo entzun al duzu horrelako egoera bat bizi izan duenik?

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Ez dut ulertzen Alemaniara ikastera etorriko zaren ala ez. Esandakoaren arabera

    FullMoon
    Parte-hartzailea

    Aholkularitza enpresaren eskuetan eroriz gero, zorigaitza, Yas.

    Gainera, aurkezpenean aipatu nahiko nuke unibertsitate teknikoak direla unibertsitate zailenak. Eta arauak Alemaniako indioilar goi mailako hezkuntzaren oso desberdinak dira. Hauek kontuan hartuta ahalegina egingo nuke.
    Ez dut uste gaitzespenik lortuko duzunik unibertsitateetatik onarpen ziurtagiria lortzen baduzu eta beharrezkoak diren gainerako izapideak egiten badituzu.
    Aholkularitza enpresek negozioa luzatzen dute dirua ateratzeko, kontuz zure dirua ez galtzeko.

    Lesteraction
    Parte-hartzailea

    Gainera, azpimarratu nahi dut unibertsitate teknikoak direla erronka handienak. Alemaniako goi-mailako hezkuntza araudiak ere nabarmen desberdinak dira Turkiakoekin. Aplikatu hauek kontuan hartuta, nire ustez.

    bivenak
    Parte-hartzailea

    Erakundeetatik onarpen-dokumentua lortzen baduzu eta beharrezko beste urrats guztiak jarraitzen badituzu, ez dut uste ukatuko zaizunik.
    Kontuz zure dirua ez galtzeko, aholkularitzak askotan luzatzen du zeregina enpresen diru gehiago biltzeko ahaleginean.

4 erantzun erakusten - 1etik 4ra (4 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.