Artikelli sententzia erakundearen datu akusatiboa

> Foroak > Alemaniako ikasketei buruzko galderak eta erantzunak > Artikelli sententzia erakundearen datu akusatiboa

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    hectic du
    Parte-hartzailea

    Lagunok, ezin nuen hauteman artikuluekin esaldiak osatzearen gertaera. Perpausaren egituraren arabera, dem den zum ins bezalako hitzak hitz bihurtzen baitira. Suposatzen dut wo wohin kasuetan. Nola ulertuko dut hau?

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Oso erraza da egia esan, egin beharreko galdera eta eman beharreko erantzuna jakin behar duzu. Hots,

    Nork hartzen du beti dativ
    Wohinek akkusativ hartzen du.

    Artikuluak akusatiboak edo datibak dira, erantzunaren arabera.
    Wo bist du? Ich bin in der Schule
    Wohin gehst du? Hori da, die Schule-n.

    Orobat, Präpositions akkusativ edo datibo bihurtzen da egoeraren arabera. batzuk soilik banatuko lirateke, beste batzuk akkusaiv. Esaldian mugimendua baldin badago, norabait joaten bazara, zerbait nonbait hartzen ari bazara, akkusaitv izango da. Egoeran aldaketarik ez badago edo mugimendurik ez badago, orduan datib izango da. Bereizketa hori ezagutzen duzunean, errazagoa da.

    Ich bin in der Schule aber in einer Stunde fahre ich nach Hause.

    Ich lege mein Buch auf den Tisch, Jetzt liegt mein Buch auf dem Tisch. Liburua mahai gainean jarri dudala esaten dugunean, mugimenduagatik esaten dugu, baina gero liburua mahai gainean dagoelako eta mugimendua amaitu delako esaten dugu.

    Ich gehe ins Krankenhaus denn meine mama liegt im Krakenhaus. Leku berean, das-en esan nuen, hau da, ospitalera joatean mugimendua zegoelako, eta hori esan nuen nire ama ospitalean zegoelako eta ekintza amaitu zelako.

    zu dem == zoom
    in das == ins
    auf dem == aufm
    Badira Auf das == aufs bezalako laburdurak, baina zoometarako eta intsultzeko balio du gehienbat. Aufm eta aufs oso gutxitan erabiltzen dira.

    Artikuluak hautagai, eskuragarri, dinamiko eta genetiko gisa ere ikasi beharko zenituzke. Era berean, izenak haien artikuluetan eta lanpetuta ikasiko dituzu. Turkieraz izenen formak dauden bezala, alemanez ere badaude.

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.