Alemaniara immigrazioa

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Zinemagilea
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok. Lehenik eta behin, barka iezadazu gaia leku okerrean ireki badut edo gai oker bat ireki badut. Ez naizelako Interneteko foroetan idazten dudan mota eta ez dakidalako arauei buruz gauza asko, etab

    Komunikazio Fakultateko, Radio TV Cinema Zinemako Saileko ikaslea naiz eta nire emaztegaia Alemanian bizi da. Eskola amaitzean bertan bizitzea pentsatzen ari naiz, baina inguruan jende jakitun gutxi dagoenez gai hauetan lagundu dezaketena. , Hemen idazteko beharra sentitu nuen.
    Bertara joaten naizenean, nire potentzialarekin lan bat izan nahi dut. Prest egongo naizen edozein motatako prestakuntza jasotzeko prest nago. Alemaneko ezagutzak A1 eta A2 erdialdean daude, beraz, eskuratzeko moduan nago. familia elkartzeko ziurtagiria, insha'Allah. Baina, ondoren, suspentsioan nago. Pentsatzea oso nekagarria da, eta gainjarritako gertakariek hankaz gora jarri dute nire psikologia.

    Turkia nire aitak okupatu duelako hainbat hiritan eta lan ugari eta anitzetan aritzen naiz. Oldum.tiyatro jatorria naizen gizakiarekin lan egiten dut. Gainera, mevcut-en korrespontsalen esperientziari buruzko film dokumentaleko filmak egiten ditut. Azken Kilis azken kasuan eta bi ekoizleen zuzendari bihurtu nintzen. Ezin dut partekatu filma muntaketa fasean dagoelako, etorkizunean zuei erakusteko aukera izango dudala espero dut.

    Gai nagusiaren inguruan, nire potentziala Alemanian erabili nahi dut nire emaztea eta jaioko diren seme-alaben familiako gizon ona izateko, Jainkoak nahi badu. Hori lortzeko lan ona izan beharko dudala uste dut. Ez zait gaizki ulertzen baina ez dut nire etorkizuna moldatu nahi janari dendan lan eginez, niretzat noski. Ondo dago, edozer egingo dut beharrezkoa bada, baina nire seme-alabak etorriko direla uste dut. Ez naiz umiliagarria, Nire asmoa errepikatzen ari naiz, mesedez, ez haserretu.
    2013an hiru aldiz joan nintzen Alemaniara eta 3ra arte pasaporte berdea daukat. Nire senargaiarekin ezkondu eta gure habia Alemanian jartzea erabaki genuen. Baina esan bezala, gainerakoa suspentsioan dago. Erlauntza honetan erori nintzen, pentsamenduak nire psikologia jantzi nuen. Ez dakit, baina etorkizuneko antsietatearekin bizi naiz maila gorenean. Oso pozik egongo nintzateke nire berri eman dezaketen anai-arrebak nire lagunak izango balira.

    Eskerrik asko irakurtzeagatik, zure erantzunen zain nago.

    lizunkeria
    Parte-hartzailea

    Alemaniara immigratzeko, jarraian urrats hauek jarraitu ditzakezu:

    1. Ikertu Alemaniako immigrazio legeak eta zehaztu zein den zuretzako immigrazio programa egokia.
    2. Beharrezko agiriak prestatzea, hauek izan daitezke pasaporteak, nortasun agiriak, ikasketak eta lan-historia.
    3. Alemanian bizi eta lan egiteko beharrezkoak diren hizkuntza gaitasunak garatzea. Alemaneko ikastaroetara joan edo hizkuntza-prestakuntza egin dezakezu.
    4. Alemanian lana aurkitu nahi baduzu, bilatu Alemanian lan aukerak eta eskatu lanpostuak. Era berean, kontuan hartu zure lanbidean diploma aitorturik baduzu.
    5. Alemanian bizitzeko bisa eskatu. Baliteke kontsulatuaren edo immigrazio bulegoarekin harremanetan jarri behar izatea prozesu honetan.
    6. Bete zure bisa eskaera beharrezko dokumentuak betez eta jarraitu prozesua.
    7. Zure bisa onartu ondoren, egin zure bidaia eta prestatu Alemaniara joateko.
    8. Alemaniara heldu ondoren, erregistratu zure egoitza eta jarraitu behar diren prozedurak.
    9. Sartu tokiko komunitateetan, hobetu zure hizkuntza eta konektatu jende berriarekin Alemanian integratzeko.
    10. Iraupen luzeko egonaldi edo bizileku-baimenaren eskaerak egin eta dagokion prozedurari jarraitu.

    Kontuan izan pertsona bakoitzaren migrazio-prozesua desberdina izan daitekeela eta informazio zehatza behar duzula. Hori dela eta, lagungarria izan daiteke Alemaniako immigrazio agintari ofizialen edo aholkularitza zentroen laguntza bilatzea.

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.