Alemaniatik Turkiara bidaltzeari buruz.

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > Alemaniatik Turkiara bidaltzeari buruz.

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Kılıçarslan
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak,

    Amonaren heriotza zela eta, Turkiara etorri behar izan nuen egoitza txartela eskatu ondoren. Nire bikotekideari bizileku-txartela jasotzeko ahalordea eman nion eta, egoitza-txartela jaso ondoren, martxoaren 18an bidali zidan Deutsche Post-ekin. Hala ere, zama oraindik ez da iritsi. Jarraipen zenbakia begiratzen dut eta PTT sistemako garraioan agertzen da. Deutsche Post-i deitu genionean, zama 21.03.2019-XNUMX-XNUMXean bidali zela dio. Zama galtzeko aukera dagoela uste al duzu? Bihar kontsulatura joaten banaiz, galdutako egoitza txartela eska al dezaket eta behin-behineko bidaia agiria eskuratu? Bidaia dokumentu hau egun berean ematen al dute? Beste dokumenturik ekarri behar al dut? Aldez aurretik eskerrik asko zure laguntzagatik.

    heartless
    Parte-hartzailea

    Pakete bat bidali nuen eta 35-40 egun behar izan ziren. Hain gai garrantzitsu batean dirua saihestu eta UPS express-era bidaliko ez bazenu, 24 ordutan iritsiko zinateke han lan egin nuen eta gauza bera dakit. Pistola hegazkinez. Bidaliko dute

    Kılıçarslan
    Parte-hartzailea

    Pakete bat bidali nuen eta 35-40 egun behar izan ziren. Hain gai garrantzitsu batean dirua saihestu eta UPS express-era bidaliko ez bazenu, 24 ordutan iritsiko zinateke han lan egin nuen eta gauza bera dakit. Pistola hegazkinez. Bidaliko dute

    Zoritxarrez esan nion gora bidaltzeko, baina Deutsche Post-eko funtzionarioak 8 egun barru joango zela esan zuenean, handik bidali zuen. Kargak galtzeko aukerarik ez izatea espero dut. 

    of Nesibe
    Parte-hartzailea

    Zoritxarrez esan nion gora bidaltzeko, baina Deutsche Post-eko funtzionarioak 8 egun barru joango zela esan zuenean, handik bidali zuen. Kargak galtzeko aukerarik ez izatea espero dut.

    Dirua itzultzea egin ezkero pixka bat gehiago itxaron ahal izatea nahi dut. Kasu batzuetan 8 egun esan dituela uste dut, baina gehienez 2 astera irits daiteke. Emazteak dokumentuak bidali zizkidan eta 13 egunetan jaso nuen.

    Kılıçarslan
    Parte-hartzailea

    Dirua itzultzea egin ezkero pixka bat gehiago itxaron ahal izatea nahi dut. Kasu batzuetan 8 egun esan dituela uste dut, baina gehienez 2 astera irits daiteke. Emazteak dokumentuak bidali zizkidan eta 13 egunetan jaso nuen.

    Bidalketa 28 egunen buruan iritsi zen :)

    almanyafatih du
    Parte-hartzailea

    Zama 3 edo 4 aldiz bidali eta jaso nuen. Orokorrean, Alemaniatik datozenek 1.5 eta 2 aste behar dituzte. 1 aste Turkiatik etorritakoak dira. Beste alderdiaren hiriaren eta jaiegunen arabera luza daiteke.

    bivenak
    Parte-hartzailea

    Alemaniatik Turkiara salgaien garraioak bi herrialdeen arteko merkantzien bidalketa dakar. Logistika-enpresek hainbat zerbitzuak eskaintzen dituzte, hala nola, aireko merkantzien garraioa, itsasoko merkantzien garraioa eta lurreko garraioa, zamen mugimendua errazteko, entrega eraginkorra eta nazioarteko merkataritzarako aduana-arauak betetzen direla bermatuz..

6 erantzun erakusten - 1etik 6ra (6 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.