Alemaniatik Turkiara auto bat gidatzeko?

> Foroak > Cafe almancax > Alemaniatik Turkiara auto bat gidatzeko?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    Kaixo,

    Turkiara kotxe bat hartu eta han utzi nahi dut, nire anaiak gidatu dezan. Zein bide jarraitu behar dut? Posible al da halakorik?Ez daukat ezagutzarik. Pozik egongo nintzateke ezagutzak dituzten lagunek lagunduko balute. :)

    akuarela
    Parte-hartzailea

    Kaixo,

    Turkiara kotxe bat hartu eta han utzi nahi dut, nire anaiak gidatu dezan. Zein bide jarraitu behar dut? Posible al da halakorik?Ez daukat ezagutzarik. Pozik egongo nintzateke ezagutzak dituzten lagunek lagunduko balute. :)

    Galdera hau egiten ari nintzela bere erosotasuna ikusi nuenean, zu bezalako bihotzeko jauregiak merezi nituzkeela nahi nuke.
    Turkiara kotxe bat hartu eta bertan uztea diru asko kostatu daitekeen zerbait da.Eman ideia honi.

    Demagun 2015 modelo auto bat hartuko duzula (ez duelako 3 urte baino gehiago izan behar), duela 3 urte autoaren prezioa 30 mila eurokoa da.
    Auto honen kostua 2018an; 30.000 x% 68 ?? => 20400 euro.
    Bidalketa eta aseguru eredua? 500 euro kaleratzen ditu.
    Zergapeko zenbatekoa; 20900 euro.
    Zerga guztiak guztira; 20900 x% 88,80 ?? => 19.000 euro inguru. (% 88,80 motorren bolumena 1600 eta 2000CC artean)

    Auto honi 15 mila euro eman eta erosiko bazenitu, guztira 34.000 euro kostatuko zitzaizun.
    Merezi al du?

    Noski ez du merezi .. ez du zentzurik. Bihotza utzi eta baketik atzera egitea esan du.

    tugce_doerj da
    Parte-hartzailea

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Bueno, entzun nuen behin bakarrik hartu zutela kotxe bat, horregatik galdetu nuen. Bestela, badakit ere normalean kostatuko zaizula. :D Han eros dezaket autoa diru berdinarekin, logika horrekin :)

    akuarela
    Parte-hartzailea

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Bueno, entzun nuen behin bakarrik hartu zutela kotxe bat, horregatik galdetu nuen. Bestela, badakit ere normalean kostatuko zaizula. :D Han eros dezaket autoa diru berdinarekin, logika horrekin :)

    Beno, ez nau harritu logika horrekin hain bizitza zoriontsua bizitzea. Jeloskor nengoen.

3 erantzun erakusten - 1etik 3ra (3 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.