Alemaniatik Herbehereetara noa

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    firarisevdamxnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo Almanx Foroa
    Nire lagunak…

    Lehenik eta behin, denen lan indarra topatu dadila ..
    Harro nago nire Jaunaz ..
    Ez kezkatu penaz ..
    Zure musaden hitz batzuk esan nahi ditut.
    Eskerrik asko ..

    2010ean Alemaniara etorri nintzen ezkontzaren bidez.
    Tr-en nire egoera ez zen ez txarra ez ona, nire olioarekin errea nintzen.
    laburbilduz
    Nire ezkontza azkar garatu zen ..
    Ikastaroa heldu bezain laster hasi nuen. Formazio txikia nuen. Eskolan nire derrigorrezko atzerriko hizkuntza alemana zen. Dantza:)
    Ez nintzen klaseetara joaten zen pertsona bat.

    zer jakinduria etorri nintzen Alemaniara ..

    9 urte utzi nituen martxo honetan atzean zapore gozoarekin. 3 urte ezkondu nintzen. Ez zegoen umerik, eskola hartan zortea izan nuen. Nire inguruko lagunak zein zailak ziren ikusi nuen. Oso garrantzitsua da semeak haztea.
    Nire saio isila lortu nuen ..
    Ez dut aurrekari penalik, Jainkoari eskerrak.Orain arte bizirik atera naiz.Benetako filma orain hasten da :cryla: halayy:) halayy :)
    Nire lehengusuak jatetxe bat ireki zuen Herbehereetan, hasieran jatetxe txiki bat zen ... zehatzago esanda, familia bere emaztearekin eta lehengusuekin ari da.
    Denda bezeroen eskaeraren arabera zabaldu zuten.
    Eta nire zerbitzuetako langileak, gustura egin ditudanak, ez dira nire burua goraipatzea bezalakoak, baina nire lana garbi egiten dut ..
    Orain, erritual honen amaieran gertatzen bada, Alemaniatik Holandara aldatzen ari naiz ..
    Nire Jaunak ezagutzen du guztietan ederrena ..
    Mawlanak egiten duena egite ona da ..

    6 urtez lan egin nuen aseguru osoarekin, Alemaniako konpainia nagusietako bat ...
    Erretiro fondoa edo zerbait esan nahi dut ..

    Hau partekatu nahi nuen ..
    Baditut lagunak Alemaniatik Herbehereetara, eta beraien esperientziak ezagutu nahiko nituzke.
    Maitasunarekin..
    Eskerrik asko ..
    (Zerbait jakin behar badut, arlo honetan esperientzia duten lagunei galdetzen diet. Ez ahaztu hau egiteaz, ez ahaztu. Garrantzitsuak direla dakiten gaiak partekatzeko eskatzen dizuet).
    Ai ene Jainkoa by by :)

    almanyafatih du
    Parte-hartzailea

    Ez du garrantzirik, baina zure ezkontidea turkiarra edo alemana zen?

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.