Belgikara joan naiteke Alemaniatik jasotako egoitza baimenarekin?

> Foroak > Alemania eta Europako beste herrialde batzuetako atal orokorra > Belgikara joan naiteke Alemaniatik jasotako egoitza baimenarekin?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    goiko Frankonia
    Parte-hartzailea

    Kaixo,

    Nire emaztea alemaniar herritarra da eta Alemaniara etorri nintzen turkiar herritar gisa. Momentu honetan saioa noiz aterako zain nago. 2 aste barru izango dut, Jainkoak nahi badu. Nire emaztea ez da hemen lanean momentuz. Beraz, Nik ere ezin dut lan egin. Nire galderara nator.

    Etxea eta lan aukera dugu Belgikan.Nire emaztea eta biok Belgikara joan eta han bizi gaitezke hemendik ateratzen dudan bizileku baimenarekin? Nire emazteak EBko hiritar estatusa duenez, badakit biziko den etxea erakusten badit mugitzeko eskubidea duela. Beraz, Alemaniako alde batetik bestera joatea bezalakoa izango da. Galdetzen dut ea baldintza batzuk eskatuko dizkidaten? Zeintzuk dira xehetasunak? Pozik egongo naiz informazioren bat duen norbaitek lagundu badu.

    Jesse7
    Parte-hartzailea

    Aulkiaren eskuinaldean zakarrontzi bat dago, aulkiaren atzealdean ohe bat dago, leihoaren eskuinaldean armairu bat dago, armairuan liburuak daude, armairu bat dago ondoan. armairuan, apaingarri bat dago armairuan.

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.