Unibertsitate ikasketak Alemanian

> Foroak > Enpresa eta lan bizitza Alemanian > Unibertsitate ikasketak Alemanian

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Adibidea: ayşe nur
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak
    AÖF Ogasun Sailean ikasten ari naiz eta nire atzerriko hizkuntza alemana da. Bigarren graduko programa aukeratzeko eskubidea daukat hilaren 17ra arte.
    Alemanian ikasi nahi dut. Zer egin beharko nuke? Dagoeneko ikasten ari naiz eta bigarren lizentzia daukat azterketarik egin gabe. Dokumentuak begiratzen ditudanean, OSYM-k emaitzak nahi ditu.
    Nola bidal dezaket onarpen gutuna unibertsitateetara.
    Mesedez, lagunduko al didazu xehetasunez? Nondik hasi behar dut?

    fedorac0re
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunak
    AÖF Ogasun Sailean ikasten ari naiz eta nire atzerriko hizkuntza alemana da. Bigarren graduko programa aukeratzeko eskubidea daukat hilaren 17ra arte.
    Alemanian ikasi nahi dut. Zer egin beharko nuke? Dagoeneko ikasten ari naiz eta bigarren lizentzia daukat azterketarik egin gabe. Dokumentuak begiratzen ditudanean, OSYM-k emaitzak nahi ditu.
    Nola bidal dezaket onarpen gutuna unibertsitateetara.
    Mesedez, lagunduko al didazu xehetasunez? Nondik hasi behar dut?

    Kaixo. Hemen Alemanian Unibertsitatea ikasteari buruzko informazio orokorra lor dezakezu.

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.