Zer egiten du Alemanian graduatu unibertsitarioak?

> Foroak > Enpresa eta lan bizitza Alemanian > Zer egiten du Alemanian graduatu unibertsitarioak?

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    oguzhansumerxnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, nire emazteak 2 hilabete haurdun baditu, 3 hilabeteren buruan Alemaniara joango gara eta haurraren bidez bisa eskatuko dugu. Kontratatzaileek lizentziatua kontratatuko naute? Edo lagungarria al litzateke niretzat lanbide bat nire lanbidetik gertu dauden lanpostuetan egitea, hau da, bulegoetako finantzak, kontabilitatea, giza baliabideak eta abar, lanbide heziketa hauetan.

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, nire emazteak 2 hilabete haurdun baditu, 3 hilabeteren buruan Alemaniara joango gara eta haurraren bidez bisa eskatuko dugu. Kontratatzaileek lizentziatua kontratatuko naute? Edo lagungarria al litzateke niretzat lanbide bat nire lanbidetik gertu dauden lanpostuetan egitea, hau da, bulegoetako finantzak, kontabilitatea, giza baliabideak eta abar, lanbide heziketa hauetan.

    agurrak

    Diploma bat erabilgarria izango da, baina lehenik eta behin zure lanbidea hemen garrantzitsua den egiaztatu beharko zenuke. Horrek esan nahi du anerkenung alemanez.Zehazki ziur ez nagoen arren, uste dut Alemaniak ez duela onartuko ikasten duzun eskola eta saila. Horretarako, anerkennung izan behar duzu. Baina ikerketa batzuk egin, agian ez da anerkenung beharrik izango. hemen duzu gunea https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Turkiar hizkuntzaren laguntza dago. Hemendik aurrera, lanbide bat dagoen edo ez ulertu dezakezu, eta eskumena duten agintariekin harremanetan jarri, zure ikastetxea eta saila Alemanian baliozkoak direla ziurtatzeko.

    Hala ere, zure ikasketetan lan bat aurkitzeko, alemana eta baita negozio alemana ere ondo menderatu beharko zenituzke, batez ere diruzko laburdurak. Hitzezko atala denez, une honetan zure alemana ikasteari zuzenean begiratzen dio. Ordura arte ez du axola non lan egin nuen, pentsa ezazu lan egin dezakedala, hau prozesu zaila da. Zailtasun horiek guztiok ditugu, noski Alemanian lan egiteko prest daudenak izan ezik. Hemen aipatu dituzun lanbideak egin ditzakezu noski, baina lanbidearen iraupena 2 urte da txikiena 3 urtekoa.

    selametle

Erantzun 1 erakusten (1 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.