Nola irakatsi Alemanian

> Foroak > Enpresa eta lan bizitza Alemanian > Nola irakatsi Alemanian

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Kaixo, gaur egun familia batzeko bisa baten zain dagoen bezala, galdetu nahi nion ea zuen artean informazioa duen inor ba ote dagoen.7.5 urte daramatzat ingeleseko irakaslea estatuan, baina etortzean dimisioa aurkeztuko dut. Alemaniara.Ikerketa batzuk egin nituen arren, ezin izan nuen informazio osoa aurkitu, apur bat nahastuta nengoen, egia esan...
    Zer egin behar dut ingelesa irakasteko Alemaniako eskola edo erakunde pribatu batean? Bakarrik posible al da diploma baliokidearekin? Edo ba al dago diploma baliokidetasunik alor honetan nire arlorako? Oso pozik egongo nintzateke dakien batek lagundu balu 🙏🏻 Mila esker, txalo guztioi :)

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Ofiziala eta ofiziala Alemaniara etorriko direla pentsatzen dut pixka bat gehiago pentsatzeko.

    ozzzyj
    Parte-hartzailea

    Ofiziala eta ofiziala Alemaniara etorriko direla pentsatzen dut pixka bat gehiago pentsatzeko.

    Dimititu egin behar dut familia elkartzea delako

    yenicerixnumx
    Parte-hartzailea

    Dimititu egin behar dut familia elkartzea delako

    Hemen irakasteko zertxobait bestelako prozedura erabiltzen ari dira. Horretarako, hona etorri aurretik anerkennung-i buruzko informazioa eskuratzea gomendatzen dizut.
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    Hau da gunea. Ingelesez hitz egin dezakezu. Lortu telefonoari buruzko informazioa eta sinkroniza ezazu zure diploma lehenbailehen. Gero nahi duzun lekuan lan egin dezakezu.

3 erantzun erakusten - 1etik 3ra (3 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.