Dibortzioa eta bizilekua Alemanian

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    telefonoa
    Parte-hartzailea

    Hi guztiak,

    Nire emaztea alemaniar herritar turkiarra da. 9 urte daramatzagu ezkonduta eta hiritartasun bikoitza duten 2 seme-alaba ditugu. Turkia 7 urte etorri zen TRera eta nire emaztearekin ezkondu ondoren bizi izan ginen. Duela 1.5 urte Alemanian finkatzea erabaki genuen eta finkatu ginen. Haurraren familiako elkarretaratzea egin nuen. Saioa 2018ko azarora arte daukat. Hemen B1 mailako alemana amaitu nuen eta Jobcenter-ek B2 eta C1 ikastaroetara bidaliko nau nire lanbidea dela eta. Nire emaztea lanean ari da eta ez gaude I + Gren menpe. Baina dibortziatu nahi dugu ezin garelako ados jarri. Negoziatutako dibortzioa izango da. Baina ez dut inongo lanetan lan egiten, makinetako teknikaria naiz eta alemaniar maila edo maila aurreratu bat baino lehen ezin dut lanik aurkitu. eta dibortziatu nahi dugunean, I + G-k nire etxea eten egingo du, etab. Baina arazoren bat izango al da nire saiorako? 2018ko azaroa da azken eguna. Esertzen naizenean arazoren bat sortzen badu eta atzera bidaltzen badidate, arazo handia izango da gure familiarentzat, gure seme-alabentzako bizi garelako. :) . Ezagutza duen edonork argitu al dezake? Zer egin dezakegu? Lan Zentro honek eskaintzen didan prestakuntzan zehar, egun osoan lan egingo dut eta ez dut asegurua ordaindu ahal izateko lanbiderik izango. Saiorako arazoa al da?

    fuk_xnumx
    Parte-hartzailea

    Ez dago itzulera bezalakorik seme-alabak dituzulako, ez kezkatu ondo dago

    telefonoa
    Parte-hartzailea

    Mila esker erantzunagatik,

    Beharbada, nire egoeran dauden lagunei lagunduko die,

    Gaia abokatuarekin kontsultatuta ikasi genuen.

    Esan zuenez, normalean Alemaniara nire emaztearen bidez eskatuz gero, hemen ezkondu beharko ginateke 3 urtez, gutxienez urtebetez lanpostu berean lan egin behar nuela aseguru gisa, eta horrela, arazorik gabe dibortziatu ahal izango nuke nire bizilekua.

    Baina esan zuen hona etorri nintzenetik haurren gaineko familia bateratzearekin, auzia eta dibortzioa nahi nuela nire bizileku denbora edozein dela ere. Umeen bidez familia elkartzearen ondoren etortzen direnen% 100a diot, ez dago arazorik eta esan dute gaur 3 hilabete igaro ondoren dibortziatuko zarela.

    laburpen laburra da hau :)

2 erantzun erakusten - 1etik 2ra (2 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.