Almancax-en alemaniar hitz joko berriak

> Foroak > Almancax Produktu eta Zerbitzuei buruzko albisteak eta iragarkiak > Almancax-en alemaniar hitz joko berriak

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Kaixo,
    Almancax zuzendaritza harro dago Murat İNAN Java garatzaileak prestatutako alemaniar 5 hitz joko desberdin aurkezteaz.

    Joko hauekin ondo pasatuko baduzu, zure teklatua eta alemana hobetuko dituzu.

    Orain aurkeztu ditzagun gure jokoak, egin klik jokoaren izenean (izenburuan) jolasteko.

    1-) Anagrama jokoa
    Joko honetan, puntuak irabazten edo galtzen dituzu emandako hizkien ortografia zuzena asmatuz letrak nahastuz. Ikasi hitzak buruan grabatuta. Ebatzi puzzleak eta zabaldu hiztegia.
    Joko honekin zure idazketa mekanikoak gutxituko dituzu.

    2-) Futbol Hitz Jokoa
    Joko honetan, zelai erdian dagoen hitzaren esanahia asmatzeko eskatzen zaizu. Hitza eskuineko gaztelura bota behar duzu geziak erabiliz. Zure asmazioa zuzena bada, puntuak irabazten dituzu, okerra bada, puntuak galtzen dituzu. Bilatu gol egokia eta ez sartu zure gola.

    3-) Hitz Oinez Jokoa
    Joko honetan pantailan aldi berean hitz asko ikusiko dituzu. Beti idatzi behar duzu lehen hitza. Letra zuzen bakoitzeko puntuak irabaziko dituzu eta okerreko letra bakoitzeko puntuak galduko dituzu. Saioa amaituko da hitzetako batek gutxienez pantailaren ezkerreko horma jotzen duenean. Saio berrietarako, egin klik bikoitza pantailan. Ausaz hautatutako hitzak, ausaz hautatutako posizioak saio bakoitzean... Joko dibertigarri honekin, hitzak ikasiko dituzu eta teklatuan idazteko abiadura hobetuko duzu.

    4-) Animatutako Hitzen Test Jokoa
    Joko honetan, pantailan goitik behera beherantz doan hitz bat eta ausaz hautatutako hiru aukera ikusiko dituzu azpian. Hitz zuzena sakatu behar duzu saguarekin. Puntua lortuko duzu hitz egokian klik egitean, eta puntuak galduko dituzu hitz okerrean klik egitean.

    5-) Teklatuaren Hitz Jokoa
    Joko honetan, pantailan goitik behera beherantz doan hitz bat ikusiko duzu. Idatzi hitz hau teklatuan. Letra zuzen bakoitzeko puntuak lortuko dituzu eta puntu okerreko letra bakoitzeko puntuak galduko dituzu. Biak ikasiko dituzu hitzak eta idazteko abiadura hobetuko duzu. Hitz zuzena idatzi bezain laster, ausazko hitz berri bat agertuko da pantailan. Ikasteko grina eta idazketa azkarra ..

    Oharra: Javaren azken bertsioa instalatuta izan behar duzu ordenagailuan jolasak egiteko, bestela pantaila erdia hartzen duen laukia besterik ez duzu ikusiko.

    Zure ordenagailura Egin klik hemen Java softwarea deskargatzeko eta instalatu deskargatu duzun programa.

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko prestatu duzuenoi, benetan ederra izan zen...

    Baina ezin dut nahikoa ura bezala ibiltzen diren hitzak idazteko...
    Zer moduz honen abiadura pixka bat murriztuko balitz...

    … misterioa…
    Parte-hartzailea

    Oso polita da, eskerrik asko... ados :) benetan erabilgarriak dira, adibidez, 3-5 hitz baino ez zaizkit bururatzen 2 minututan. :) Eskerrik asko berriro… :)

    peppa
    Parte-hartzailea

    Zure lanerako super osasuna ikasteko modu eraginkorra ..

    elifxnumx
    Parte-hartzailea

    Anagrama eta Futboleko Hitz Jokoa instalatzen direla uste dut;)
    Eskerrak eman nahi nizkioke Murat İNAN..Danke sehr...!! ;)

    barisch
    Parte-hartzailea

    Perfektua izan zen…
    Lehenengo jokoa jokatu nuen, oso atsegina da eta errazago gogoratzen dira horrela hitzak turkieraz / alemanez.
    Zorte on okey :)

    michaelar
    Parte-hartzailea

    Ederra da benetan, baina afizionatua naizela uste dut, batez ere aktiboei dagokienean, oso zaila da mailari eustea...

    Oraindik eskerrik asko… ;)

    Esma 41
    Parte-hartzailea

    Eskerrak eman nahi dizkidate lagundu didaten guztiei.
    Nahiz eta zailtasun apur bat izan nuen "hitzak ibiltzeko".  :) (nahiz eta normala nire teklatua azkarra da)  ;D

    Baina hala ere dena oso ona da.  ;)

    turad
    Parte-hartzailea

    Ezin dut jolastu. Jokoak ez daude erabilgarri. Java ere badaukat. Zergatik ez?  :-

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Adibidez, zer ikusten duzu pantailan?
    Java duzula esan duzu, baina ziur zaude azken bertsioa dela?

    turad
    Parte-hartzailea

    Ez dakit nire azken bertsioa, baina instalatu berri dut. Nola dago javan-en azken bertsioa?  :-

    turad
    Parte-hartzailea

    Ez da ezer agertzen pantailan. Kolore zuria, grisa

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Ados, zure Java ez da azken bertsioa, beraz, horrela ikusten duzu.

    Begiratu hemen nahi baduzu: https://www.java.com/tr/

    turad
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko, irakaslea, orain da.

    poliwo in
    Parte-hartzailea

    Jokoak aurkitu berri ditut. Ezin hobea ikaskuntza eraginkorrerako. Murat jaunak jarraituko duela espero dut.

    Maitasuna eta Says

    salman
    Parte-hartzailea

    Lagun maiteak, apirilaren 6an azterketa egingo duten lagunen zain nago

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (20 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.