Hitz jokoak eta diapositiba alemaniarrak telefono mugikorretarako almancax-en

> Foroak > Almancax Produktu eta Zerbitzuei buruzko albisteak eta iragarkiak > Hitz jokoak eta diapositiba alemaniarrak telefono mugikorretarako almancax-en

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Beste berrikuntza bat eta zerbitzu atsegina almancax kudeaketaren eta Java garatzailearen Murat İNAN!

    Jolas mugikorrak

    Hitzen joko alemaniarra (futbola) (telefono mugikorrerako)

    4ng5ijh3puvkrp7whw4.png

    Erabiltzaileak hitz bat ikusten du zelai erdian. Goiko eta beheko gazteluak hitz horren esanahi aukerak aurkezten dira. Goiko helburuko hitza zuzena bada, erabiltzaileak baloia golarantz mugitzen du gora geziarekin. Beheko hitza zuzena bada, erabiltzaileak baloia gola ALT norabide botoiarekin mugitzen du. Erabiltzaileak puntu zuzenak lortzen ditu eta telefonoak erantzun okerrak lortzeko.

    Joko hau doan deskargatzeko egin klik hemen eta deskargatutako fitxategia zure telefono mugikorrean deskargatu.

    Hitz alemaniar jokoa (Hitz labaingarriak) (telefono mugikorrerako)

    iv5i6cnyf24o2n2cj32m.png

    Erabiltzaileak hitza eta 2 txitoak ikusten ditu. Eskuineko erantzuna ezkerreko hitza bada, erabiltzaileak telefono mugikorreko IZQUIERDA sakatu egingo du. Beste aukera zuzena bada, erabiltzaileak eskuineko norabidearen tekla sakatzen du. Puntuak erantzun zuzenak lortzen dira.

    Joko hau doan deskargatzeko egin klik hemen eta deskargatutako fitxategia zure telefono mugikorrean deskargatu.

    Hitz Alemaniarren Diapositiba (telefono mugikorrerako)

    Diapositibetan alemanezko hitzak eta horien esanahia. Instalatu zure telefono mugikorrean, ikasi nahi dituzun lekuan alemanerako hitz berriak.

    Diapositiba hau doan deskargatzeko egin klik hemen eta deskargatutako fitxategia zure telefono mugikorrean deskargatu.

    Hitz Alemaniarrak Diapositiba (Gunerako Sarbidea)

    Diapositibetan alemanezko hitzak eta horien esanahia. Diapositiba hau ikusteko egin klik hemen

    Esma 41
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko sakelako jokoengatik.
    Poltsikoan kargatuko dut.

    Osasuna lagundu duten guztien esku.  ;)

    gaua2
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko, batez ere, German Words hitzak Diapositibagatik.

    Aukera lortu bezain pronto poltsikoa erosiko dut  :)

    bedeinkatua
    Parte-hartzailea

    Berehala deskargatu nuen Alemaniako Hitz Jokoa telefonora, mila esker lagundu duzuenoi.

    bedeinkatua
    Parte-hartzailea

    Telefonoz ere ikusten dut, baina badirudi azkarregi samarra dela. Edo nire banamia horrela etorri zen.
    Ideia bikaina izan zen, baina benetan da ;)

    cehennemherif
    Parte-hartzailea

    danke schön clap :)

    saaleskoa
    Parte-hartzailea

    jolas mugikor horietaz gain
    Pena bukatu ditugula :)

    MuhaяяeM
    Parte-hartzailea

    Jasotako mezua :)

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Eskerrik asko zure esfortzuagatik, Admin.

8 erantzun erakusten - 1etik 8ra (8 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.