Yds alemaniarra

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    efeg dute
    Parte-hartzailea

    lagunak yds ikastaroa egin behar dut alemanez, hobe niretzat linean egotea. Aurretik lineako yds alemaniar ikastaroa egin duenari gomendatu ahal izango al diozu?

    berkaycelik
    Parte-hartzailea

    Azken seihilekoan Alemaniako yds ikastaroa bilatu nuen, lineako yds zentro bat aurkitu nuen, baina ezin izan nuen bertaratu familiako arrazoiengatik. Ikerketa bat gomendatzen dut.

    senmonal
    Parte-hartzailea

    Azterketa seihileko honetan egingo dut, zure lagunak aipatu duen online yds zentroarekin lan egiten. Ikasgaiak hasi dira, sistema ondo dago, irakaslea ona da, nik ere gomendatzen dut

    ilaydaozerdem
    Parte-hartzailea

    Azken seihilekoan yds alemaniarrak prestatu nituen online yds zentroan eta nahi nuenaren gaineko puntuazioa lor nezake.

    cengizyanikk
    Parte-hartzailea

    Lys 5e prestatu nuen yds zentroarekin linean nago, arazoak berdinak dira yds lys5 bertsioarekin. yds zailagoa da noski, baina errazagoa da ohitzea eta azterketa erraz egitea eta erabilgarria dela uste dut. gutxienez yds esperientzia duzu.

4 erantzun erakusten - 1etik 4ra (4 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.