Alemaniako flasko turkesa dersler Almancaxta ikastaroa 4

> Foroak > Ikaskuntza aktiboa eta Alemaniako Word Memorizazio metodoak > Alemaniako flasko turkesa dersler Almancaxta ikastaroa 4

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    Alibés
    Parte-hartzailea

    aitaren osasuna

    barlin
    Parte-hartzailea

    Das ist die Lehrerin. Polita litzateke emakumezko irakasle honi deitzea. Hori ez ezik, zure hitzaren ahoskera nahiko ona dela uste dut.

    Errespetuak,

    trenbidea37
    Parte-hartzailea

    tesekkurler

    reisxnumx
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, martxoaren 4an sartu nintzen eta 81 puntu irabazi nituen. Azterketa ingurura sartuko diren lehenengo lagunak ez dira hain aspergarriak eta hotzak, inork ez dio inori laguntzen, irakasleek hasieran zer egin behar duten esaten digute (turkieraz) Horren ondoren , inork ezin dio inori ezer galdetu, ezin dio mahai gainean identitateari eta boligrafoari buruz hitz egin. Beste ezer ez dago guztiz debekatuta, baina ez kezkatu, arreta jarri eta begiratu gune honi. Zorte on. https://www.unalozdal.com/;

    to hosibab
    Parte-hartzailea

    Kaixo lagunok, martxoaren 4an sartu nintzen eta 81 puntu irabazi nituen. Azterketa ingurura sartuko diren lehen lagunak ez dira hain aspergarriak eta hotzak, inork ez dio inori laguntzen, irakasleek hasieran zer egin behar duten esaten digute (turkieraz) Horren ondoren , inork ezin dio inori ezer galdetu, ezin dio mahai gainean identitateari eta boligrafoari buruz hitz egin. Beste ezer ez dago guztiz debekatuta, baina ez kezkatu, arreta jarri eta begiratu gune honi. Zorte on. https://www.unalozdal.com/;

    Eskerrik asko informazioagatik, anaia, baina pozik egongo nintzateke gai zuzenaren arabera kontatutakoa azalduz gero.
    Mesedez, adi non eta zer idazten dugun

    Berlinen
    Parte-hartzailea

    Pozik egongo gara zure lanerako osasunerako eta eguneroko beharretarako adibideak badaude.

    to hosibab
    Parte-hartzailea

    Pozik egongo gara zure lanerako osasunerako eta eguneroko beharretarako adibideak badaude.

    Eguneroko beharretarako gure lanak aurrera jarraitzen du, laster hemen partekatuko dut zurekin.

    akazia
    bisitaria

    eskerrik asko

    turgutxnumx
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko

9 erantzun erakusten - 1etik 9ra (9 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.