Alemaniako webgunea

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    goraipatzen
    Parte-hartzailea
    Topatu berri dudan Alemaniako gune polita...

    Ikasgai guztiak PDF formatuan daude eta oso ondo prestatuta daude...

    Alemaniako webgunea

    Esma 41
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko partekatzeko.
    Yücel miresle harrigarri honen ikasketa atsegina.

    Zerbait galdetu nion.
    Alemaniako webgunean hitz egiten du, Alemaniako scriptsek ulertzeko zailtasunak al daude?

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Egia esanda, ez nuen inolako arazorik izan begiratutako gaiak ulertzeko, jakina, bazeuden ulertzen ez nituen lekuak...
    Gune hau gomendatzerakoan gaiak PDF formatuan ongi prestatzea da hasieratik amaierara...
    Ez da kontua ulertzea edo ez...
    Azken finean, inportatutako senargai gisa etorri gara, normala da gauza batzuk ez ulertzea... ;D

    Esma 41
    Parte-hartzailea

    Egia esanda, ez nuen inolako arazorik izan begiratutako gaiak ulertzeko, jakina, bazeuden ulertzen ez nituen lekuak...
    Gune hau gomendatzerakoan gaiak PDF formatuan ongi prestatzea da hasieratik amaierara...
    Ez da kontua ulertzea edo ez...
    Azken finean, inportatutako senargai gisa etorri gara, normala da gauza batzuk ez ulertzea... ;D

    "Inportatutako" senargaia al zara?... (aupa norbaitek tasch bat bota du)  ;D

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Ez, zerbait arriskutsua esan al dut???
    Edo gogoratu al zenuen halako MOMENTU bat::)

    Esma 41
    Parte-hartzailea

    Ez, zerbait arriskutsua esan al dut???
    Edo gogoratu al zenuen halako MOMENTU bat::)

    Ez Yucel, dena ondo dago... ??? ::)

    goraipatzen
    Parte-hartzailea

    Zuk ere inportatutako senargaia zarela esaten duzunean, beste batzuk ere inportatutako senargaiak direla uste dut...

    staff_34
    Parte-hartzailea

    Bi CD dut. baina ez dakit nola igo. Bertatik kentzeko aukera duzu.
    Behar dut 2 laster-markak aktuell.
    non aurkitu dezaket?
    Zoritxarrez, kolore-fotokopiak biltzeko egoera-erregistroan, jatorrizko grabatuak ez daude.
    Jatorrizkoagatik 60 eta 70 TL artean kobratzen dute.
    Lagundu nazazu.

    ALANYALI
    Parte-hartzailea

    Eskerrik asko partekatzeagatik eta baliabideengatik, lagunak. Eskerrik asko zure esfortzuagatik, ados :)

8 erantzun erakusten - 1etik 8ra (8 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.