Elkarrizketa alemana

> Foroak > German Speech Patterns > Elkarrizketa alemana

ONGI ETORRI ALMANCAX FOROetara. ALEMANIA ETA ALEMAN HIZKUNTZARI BURUZ BILATZEN DUZUEN INFORMAZIO GUZTIA GURE FOROETAN AURKITU DEZAKEZU.
    wiccantrxnumx
    Parte-hartzailea

    Lagunak, nire alemaniar etxeko lanak. Norbait elkarrizketatu behar dut. Baina kostatzen zait alemaniar galderak egitea. Urte eta erdi igaro da alemana ikasten hasi nintzenetik. Hiztegia begiratzen dudanean ez dut hiztegi handirik eta ez dakit zein erabili. Lagundu ahal didazu?

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Zein da elkarrizketaren gaia? Noren artean egingo da? Albisteak ala ikuskizuna? Oraindik behar baduzu, esaidazu hauek, elkarrizketa polit bat idatziko dizut, Jainkoak nahi badu.

    türkkız du
    Parte-hartzailea

    Kaixo . Gunean sartu berria naiz orain. :) Txat atalera idatziko nuen baina orria galdu nuen hemen idatzi behar nuela esan nuelako espero dut norbaitek ikusiko duenean erantzutea :)

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Kaixo, ongi etorri gunera. Gai honen izenburua Alemanez hitz egiten dugu. Gai honen izenburua Turkieraz ere hitz egiten dugu. Nire lehenengo galdera egiten dut, galdera ikusi eta erantzuteko hemen egin klik. :)

    mathmazhel
    Parte-hartzailea

    Elkarrizketarako etxeko lanak ere baditut. Ezin ditut egin. Mesedez lagundu ahal didazu? :( Nire elkarrizketa irakasle batekin izango da, irakaslearekin esan nahi dut, galderak egingo ditut eta berak erantzungo didazu. Mesedez, egin al didazu? Elkarrizketa ostegunean izango da, beraz, beranduenez, bihar egin behar dut. Lagundu mesedez. : angel: ok:) kafea:)

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Anaia, prestatu turkieraz, alemanera itzuliko dut ordubete barru. Gaur ez daukat denborarik, baina bihar egingo da. Bidali pertsonalki edo posta elektronikoz. Edo idatzi hemen. Ez du axola, zuek ikusten duzun bitartean. ;)

    türkkız du
    Parte-hartzailea

    Nik ere lagundu dezaket ;)  txalo:) txalo:) dantza:)

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Laguntasun honek ez du amaierarik! txaloak:) Zorionak zuri, Willkommen im Club! txaloak :)

    türkkız du
    Parte-hartzailea

    danke: haha:: haha:

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Ez da erraza 3,14 bat gune batean agertzea. txaloak :)

    türkkız du
    Parte-hartzailea

    Turkiako neska: zopa:: haha:: haha:: haha:

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Bai!! Nork esan zuen neska turkiaren izena? :zopa:

    türkkız du
    Parte-hartzailea

    taaaaaaaaaaaa beraiiiiiiiii instalatu ;) zerbait gertatu al da :zopa:

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Tira, nola galdetuko nion, jauna::) : jaja:

    3,14
    Parte-hartzailea

    –> Utz iezadazu maite beldurraren begia. :jaja:

    türkkız du
    Parte-hartzailea

    jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajakakhaiek.Berdin berdina dela uste dut, beldur naiz naaaaaaaaa nanana offoff :): jaja:: jaja:

15 erantzun erakusten - 1etik 15ra (62 guztira)
  • Gai honi erantzuteko saioa hasi behar duzu.